MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette prestaties kerel! Zieke squat en jammer van die 290! Nog even doortrainen en dan kan je zelfs misschien van mij winnen :p haha!

Mooie resultaten man! Zijn goede perspectieven voor de toekomst! Ik kijk uit naar de filmpjes!

post die shit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.444

heb zelf niks, misschien dat iemand anders heeft gefilmd

Toch nette wedstrijd. Harde squat man. Had je btw niks te eten meegenomen ofzo? Beetje jammer dat je met honger moet liften.

Thanks man, had idd te weinig bij me. 's Ochtends dacht ik **** it heb toch geen honger, maar me maag knorde als een gek, toen maar wat marsen gehaald maar dat is toch niet optimaal.

Nette prestaties kerel! Zieke squat en jammer van die 290! Nog even doortrainen en dan kan je zelfs misschien van mij winnen :p haha!

Haha als je Brielle nog mee kan doen win ik wel even van je.

Mooie resultaten man! Zijn goede perspectieven voor de toekomst! Ik kijk uit naar de filmpjes!

Thanks man, ff afwachten of er iets is gefilmd.

ok

Challenge accepted :D

• #3.448
rustig met die filmpjes

jammer van die 290 :(

hey mooi getild ziyed.

die 290 was niet kansloos zit echt dichtbij.17april heb je hem zekers weten.
ik ben dan ook daar m jullie te coachen dus een 260 plus squat gaat ook lukken.

• #3.454
hey mooi getild ziyed.

die 290 was niet kansloos zit echt dichtbij.17april heb je hem zekers weten.
ik ben dan ook daar m jullie te coachen dus een 260 plus squat gaat ook lukken.

Ah das top Pjotr, zal je binnenkort ff een mailtje sturen erover had wat vraagjes.

leek alsof het je ging lukken...

Ja me lockout valt die stil, is altijd me weakness. Voelde dat die geen cm meer omhoog ging dus legde hem maar neer.

t*ring die was echt close!

Weet je het zeker? Max deadlift, 340 yoke? ;)

Tuurlijk :D max deadlift gaat zeker moeilijk worden en sowieso kansloos om je daarop te verslaan dus moet dan genoegen nemen met een paar miezerige puntjes die ik krijg voor die 220 :p waarschijnlijk zal het niet veel meer worden maja ik heb nog wel even maar focus me er niet op. Maar 220 moet tegen die tijd miss nog kunnen! Die yoke is ook kansloos en die laat ik dan ook gewoon lekker staan, dat is gewoon echt niet mijn ding!

OH medley kan ik je nog wel op ownen denk ik en de laadrace ook aangezien je een vetz*k bent hahahaha! Farmers worden op dit moment nog een PR voor mij en de stones tja.......we weten hoe dat eindigt! Dus ik denk dat we allebij 2 sterkere onderdelen hebben en 2 zwakke! Dus het zal op die ene aankomen! En daar gaan allebij even hard voor trainen maatje :D maja kan een hoop lullen maar eerst maar zien of ik mee kan doen :D en heel blijf tot die tijd haha!

En om van jou te verliezen zie ik alleen maar als een eer! Medium Z rules!!!!!!!!!

whats up ook met die 275 ouwe... echt de laatste 2 cm word opeens struggle of a hustler.. tijd voor die glute activation shizzle? pullthroughs? goodmornings? focus op die glutes squeeezzzze?

maare dat handje na die 250 = netjes.. :roflol:

Die 275 DL 0:06 kom op SEAT !

Echt een sterke wedstrijd gedraaid man. Die deadlift scheel idd echt bijna niks!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven