Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zouden er nog voordelen aan moeten zitten t.o.v. db rows?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.904
Is een leuke oefening, niet zwaar voor core hoor en heel anders dan een db row qua gevoel omdat je het gewicht lateraal trekt.
Grip is niet te doen trouwens, want die sleeve draait natuurlijk ook als een malle en is behoorlijk glad.

• #3.905
Clubwedstrijd Spartacus

Squat (geared)
2x5x70
3x120
3x170
2x200
1x230 (vanaf hier banden), op de haak

250 goed
260 beter
267,5 best PR

Bank geared

2x5x60
3x100
2x120 kwam 2e rep al op de borst lol
1x140

152,5 goed hard
160 goed
165 goed PR

Deadlift raw

5x70
3x120
3x170
1x200
1x230

250 makkelijk maar slechte techniek
260 beter en ook makkelijk
267,5 niet makkelijk maar wel ok techniek volgens mij, dat is het belangrijkste nu

Voor het eerst in 1 training/wedstrijd 700 totaal gedraaid, dus dat ook een PR.

Op naar Engeland.

• Like
Waarderingen: koef
Verdomd hard man. Nieuw Nederlands talent in de pl wereld. Squat is sterk. Ik ga ook maar weer eens toppen dan binnenkort op die squat, want zo kan het niet he. Bench gaat ook erg goed. Raw deadlift is wat achteruit gegaan of heb ik het mis?

ziet er goed uit man...knallen daar!

damn Ziyed, dit is wel echt goeie shit man. Ga zo door

Je ging lekker hoor Ziyed. Gefeliciteerd met je PR's. Ik zal het filmpje morgen even bij m'n youtube account uploaden, ben nu niet thuis namelijk.

congraats

• #3.911
Verdomd hard man. Nieuw Nederlands talent in de pl wereld. Squat is sterk. Ik ga ook maar weer eens toppen dan binnenkort op die squat, want zo kan het niet he. Bench gaat ook erg goed. Raw deadlift is wat achteruit gegaan of heb ik het mis?

Thanks, ja gaat wel beter met squat en bank, squat was nog hard, bank zat niet veel extra's in maar was ook niet all out.
Deadlift is sinds ik was gevallen een beetje k*t gegaan, alleen ben nu meer bezig met techniek. Niet meer met bolle rug liften, en dat zorgt ervoor dat de liftoff moeilijker wordt maar de lockout makkelijker. Op den duur zal het werken.

ziet er goed uit man...knallen daar!

damn Ziyed, dit is wel echt goeie shit man. Ga zo door

Thanks.

Je ging lekker hoor Ziyed. Gefeliciteerd met je PR's. Ik zal het filmpje morgen even bij m'n youtube account uploaden, ben nu niet thuis namelijk.

Bedankt, hmm kan je ze misschien sturen of ergens anders uploaden (hotfile/megaupload) dat ik ze op me eigen kanaal kan zetten?

thx

Lekker hoor Ziyed!

Mooi resultaat man! :bow:
Gefeliciteerd.

Sterk hoor, succes!

• #3.915
Thanks!

Ik ben hier enkele maanden niet geweest maar je bench en squat zijn echt met sprongen vooruit gegaan, super bezig! :thumb:

Ik ben hier enkele maanden niet geweest maar je bench en squat zijn echt met sprongen vooruit gegaan, super bezig! :thumb:

Wil de pret niet bederven, maar dat komt natuurlijk voor een groot deel omdat dat nu allemaal geared is. Maar goed, alsnog heel sterk natuurlijk.

De t*ring wat een gewichten, dus je volgende geared wedstrijd zal ik Engeland plaats vinden?

Ga ze klaren in Engeland! Decent squat!

Erg decent man, congratz met je PR's en 700 totaal!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven