Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kan me ook nog een 270 @ vlaanderen herrineren maargoed,, legdrive tijdens een DL?? jij bent in de war matti..enfin deadlift is nooit easy als je tegen die 300 aanhikt.. ktrok op mn 20ste ook 280 e dat heeft zowat gehaperd tot vorig jaar..voordat et weer wat beweging in kwam..

whehehe ik bedoelde inderdaad thighriden i.p.v. leg drive :D

tis al laat dudeeee

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.042
Even ter verheldering:

-september 2010: 270 met thighride
-oktober 2010 260 pl approved
-december 2010 275 pl approved
-februari 2011 275pl approved met 290 fail
- april 270 op een slechte deadlift dag en volgens mij lelijk maar wel goedgekeurd
-juni 2011 272,5 na een lange tijd k*tten, met volgens mij betere techniek.

Ach het gaat weer vooruit, heb weer vertrouwen in ieder geval. Gewichten zeggen niet altijd alles.

Lol, zo droog ook; Ik heb em! Ik heb em hoor..

Wat een held ben jij :Z iedereen loopt te schreeuwen, "Ik heb hem" en doet rustig een lockout :roflol:

• #4.050
ja op een gegeven moment merk ik wel of ik hem nog haal of niet, maar deze lift was niet goed

zag trouwens nog de 275 van december en de 272,5 van nu, flink wat spek op me benen erbij lol

Laatst bewerkt:
The 3alouch is strong in this one.

• #4.053
vandaag meegedaan met sterkste team biest houtakker met chewie, was wel leuk maar had er niet veel zin in.

op de boom 105 gedaan en 115 gefailed omdat ik duizelig werd, toen maar gedropped voor lockout, combi oefening deed ik de deadlifthold, voelde raar aan de biceps/elleboog dus ook gedropped voordat het erger werd. fusten waren raar, glad etc naja zal wel alleen de laatste er niet op, powerstairs met dank aan chewie de 250 er 3x op.

farmers was wel leuk +-42m met 120 per hand, niet slecht, niet bijzonder.

naja nu weer een tijdje geen onderdelen meer.

nette wedstrijd ziyed. jammer dat ik de rest niet heb kunnen zien:(

• #4.055
Haha, netjes was het niet echt, heb de schade beperkt gehouden, gelukkig nergens last van na een half jaar geen onderdelen.

vind je deadlift wel goed gaan Ziyed... technisch ben je een stuk vooruit gegaan en ik weet zelf ook hoe k*t het is om van techniek te moeten switchen... en nu al weer bijna tegen je pr aan trekken. En niet te vergeten dat die pull op wedstrijd was en die 280 in training... is altijd anders

• #4.057
vind je deadlift wel goed gaan Ziyed... technisch ben je een stuk vooruit gegaan en ik weet zelf ook hoe k*t het is om van techniek te moeten switchen... en nu al weer bijna tegen je pr aan trekken. En niet te vergeten dat die pull op wedstrijd was en die 280 in training... is altijd anders

Die 280 was niet goed man, check hem nog maar eens. Maar inderdaad de kilos komen terug en zit alweer op oude niveau. Verwacht dat 280 er vrij snel in zit. Maar dat zien we dan wel weer.

Toch wel wat sterke prestaties geleverd dan hoor op de wedstrijd. :thumb:

die farmers zijn toch niet echt mis man

"farmers was wel leuk..." :p was gewoon een goede run. het was wel te merken dat je er niet echt zin in had

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven