MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice, wat een cijfers. Damn dat gaat wat worden op NK... Goed bezig, as usual ;)

haha wat een nummers man, jelly

Nice bigbadr Z

Hard Z!

squats zijn hard man, maar wel echt verdomd scheef af en toe :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.727
Zolang me lichaam maar recht blijft ;)

Ik snap zelf eigenlijk ook niet echt hoe het kan, heb het normaal nooit echt.

Laatst bewerkt:
  • #5.730
Ja klopt, ik had het tijdens de training ook al door, maar normaal heb ik dat niet.

Thanks!

Met pakken en banden is het makkelijker de juiste lijn te houden. Nu worden je minder sterke punten zichtbaarder nu je met meer gewicht aan het RAW tillen bent :-)

Je bent goed bezig!! Je kan zomaar kampioen worden over 2 weken. Want Brian vouw jij toch wel op?

Met pakken en banden is het makkelijker de juiste lijn te houden. Nu worden je minder sterke punten zichtbaarder nu je met meer gewicht aan het RAW tillen bent :-)

Je bent goed bezig!! Je kan zomaar kampioen worden over 2 weken. Want Brian vouw jij toch wel op?

Vergeet Destrey ook niet.
Als hij op tijd is...

• #5.734

Brian en ik zitten ongeveer gelijk qua training. Mijn squat was iets sterker, zijn bank 20-25kg sterker en mijn deadlift weer iets beter.
En stiekem jezelf in de underdog positie zetten he ;)

Brian en ik zitten ongeveer gelijk qua training. Mijn squat was iets sterker, zijn bank 20-25kg sterker en mijn deadlift weer iets beter.
En stiekem jezelf in de underdog positie zetten he ;)

Ik doe mee, want met 130kg bank (als ie goed gaat) verlies ik teveel. Ik vind het gewoon top te zien dat er veel inschrijvingen zijn en dan ben ik graag van de partij. Ik hoop dat ik mezelf kan revancheren op het EK masters volgend jaar juli. Dus ik ben lekker aan het trainen om daar een basis voor te leggen. Dus uit vorm is het ook voor mij leuk een wedstrijd mee te doen.

• #5.736
Ik doe mee, want met 130kg bank (als ie goed gaat) verlies ik teveel. Ik vind het gewoon top te zien dat er veel inschrijvingen zijn en dan ben ik graag van de partij. Ik hoop dat ik mezelf kan revancheren op het EK masters volgend jaar juli. Dus ik ben lekker aan het trainen om daar een basis voor te leggen. Dus uit vorm is het ook voor mij leuk een wedstrijd mee te doen.

Wordt inderdaad sowieso leuk en ik denk dat je alsnog een mooie squat gaat maken (waar Brian en ik niet bij in de buurt komen :D). Deadliften ging ook best goed toch?

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 15:21 ----------

Vergeet Destrey ook niet.
Als hij op tijd is...

Ik weet niet wat Destrey kan, dus.....

Denk dat die het zelf niet eens weet. Hij heeft een blessure gehad aan z'n nek en komt net terug van Aruba. Hij zegt dat die nog niet eens heeft getraind haha.

Ben alleen bang dat mijn beurten op diepte afgekeurd gaan worden :D

@Johan: snap nu pas die hatseflats haha

Ja deadliften gaat aardig en heb hier nog een weg in te gaan. Met buigen ben ik gewoon bezig met setjes en zie daar wel hoe het voelt. Buigen zal wel gaan. Zoals ik al zei, wil ik een goede basis leggen voor volgend jaar.
Ik heb de scheidsrechters vragen heel goed op jouw diepte te letten ;-)

Laatst bewerkt:
  • #5.738
Gisteren een poging tot trainen met squat setjes tot 4x170 maar kwam er snel achter dat er 0 energie, motivatie of focus in zat.

Is de tweede keer dat ik 's avonds train na een begrafenis overdag en ik heb zo'n sterk vermoeden, dat hoewel het niet per se in de directe kring is je er toch behoorlijk "down" van raakt. Weer geleerd om dus niet te gaan trainen op zulke dagen.
Morgen er maar weer tegenaan

gecondoleerd

Gecondoleerd en ja het onderbewuste wordt door dergelijk zaken ook aangesproken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven