Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.421
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat het is, maar het was wel lekker. Geen idee of het Marokkaans was, eerder fusionrommel.
Doelde meer op het feit dat ik wist dat je met mijn verjaardag een NK draaide.

Hoeveel wedstrijden draai je per jaar gemiddeld?

Aha, ik ben niet zo goed in dingen aan elkaar linken. Dat is meer voor hooggeleide mensen.

Normaal gesproken doe ik NK senioren, NK junioren, EK junioren, West-Europese Kampioenschappen en NK Raw.
Als het goed is is de volgende wedstrijd de West Europese in september.

• #6.422
Cardio: anderhalf uur dit dikke karkas verplaatsen op een tennisbaan. Good times.

karkas als in dood beest? :p

• #6.425
Net getraind met FortiusFitness hier om de safetysquatbar van hem te testen. Was echt absoluut een super ding en k*tding tegelijk. Damn veel zwaarder dan de Watson SSB. Deed vorig jaar bij RPB volgens mij een double of triple met 190-195 + chains op die SSB en deed nu 197-198 (gewicht van lege baar 27-28kg) voor een single. Erg leuke oefening in ieder geval en ga er een hoop plezier aan hebben, vooral doordat het 0 stress op schouders en ellebogen geeft.

Nouja in ieder geval opgewerkt tot 197kg met doubles en triples net eronder. Daarna nog 4 of 5 triples met 157kg gedaan.

Smal bench tot 4x5 110kg gedaan.

Deze week is echt ff rommeltje, maar alles komt weer goed ;)

Zal zo een filmpje posten van de squats.

Ben ook eens benieuwd om volgende week met dat ding te trainen!

Ik hoorde precies je knie kraken :o

Harde squat wel baas

Mooie ssb trouwens. Lijkt me oerdegelijk.

Ik heb zelf ook eentje ontworpen en laten maken en deze ligt nu op de plek waar ik zondags ga trainen.
Alleen is deze 65 kg leeg :D, gebaseerd op de ssb van Terry Holand

Vooral zwaarder omdat je minder spanning kan zetten, of gewoon totaal andere lift op deze manier?

• #6.432
Zwaartepunt ligt totaal anders (vergelijkbaar met front squat) en je bovenrug is redelijk ontspannen

Ben ook eens benieuwd om volgende week met dat ding te trainen!

Op het moment heeft Eddine het enige exemplaar. Ik verwacht pas over een maand of 2 een grotere voorraad! Maar ik heb nog genoeg leuks om te proberen :D

Net getraind met FortiusFitness hier om de safetysquatbar van hem te testen. Was echt absoluut een super ding en k*tding tegelijk. Damn veel zwaarder dan de Watson SSB. Deed vorig jaar bij RPB volgens mij een double of triple met 190-195 + chains op die SSB en deed nu 197-198 (gewicht van lege baar 27-28kg) voor een single. Erg leuke oefening in ieder geval en ga er een hoop plezier aan hebben, vooral doordat het 0 stress op schouders en ellebogen geeft.

Nouja in ieder geval opgewerkt tot 197kg met doubles en triples net eronder. Daarna nog 4 of 5 triples met 157kg gedaan.

Smal bench tot 4x5 110kg gedaan.

Deze week is echt ff rommeltje, maar alles komt weer goed ;)

Zal zo een filmpje posten van de squats.

Was leuk je eens wat beter te spreken man, volgende zullen we wat minder praten en wat meer liften ;) Heb je trouwens spierpijn?

Mooie ssb trouwens. Lijkt me oerdegelijk.

Ik heb zelf ook eentje ontworpen en laten maken en deze ligt nu op de plek waar ik zondags ga trainen.
Alleen is deze 65 kg leeg :D, gebaseerd op de ssb van Terry Holand

Thanks Bulck! De Safety squat bar is ook echt oerdegelijk. Ik ben lang opzoek geweest naar de juiste padding voor in je nek. ik ben wel benieuwd naar jouw SSB. Heb je misschien een fotootje?

Vooral zwaarder omdat je minder spanning kan zetten, of gewoon totaal andere lift op deze manier?

Persoonlijk vind ik dit echt een top halter om mee te trainen. Eigenlijk zou iedereen die regelmatig moeten kunnen gebruiken. Ik weet niet of je wel eens bij Eddine traint, maar dan moet je het maar een proberen :)

Hier trouwens nog een foto van gisteren
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #6.434
Had al gruwelijke spierpijn in mn benen en heupen voordat we gingen trainen :p

meer doekoe doekoe eten en minder lala drinken.
Heb ook een paar keer met ssb gelift en moet zeggen, bevalt me wel.
Ik heb niet de neiging om spanning te verliezen ( :eyebrow:)

@ forti, ik zal het in je pm een keertje sturen, heb niet zo graag dat het verspreid wordt ;)

• #6.436
Doekoe is geld he, dat je het weet

Bulck is zo rijk dat hij doekoe eet als ontbijt. Met melk.

• #6.439
SSB Squats, smal
10x leeg
70 2x6
110x5
130x5
150x5
170 3x5 heilige macaroni, dit was werken

Deadlift, wide grip met pauze bij knie bij excentrisch
70x5
130x5
170 3x5

Benchpress, wide grip legs up paused
60 4x5
80x5
100x5
110 3x5

Band pulldowns
5 sets na elke set bench 10 reps

Rear delts
3 sets

• #6.440
Squat, highbar smal paused
20 2x10
60 2x5
100x5
140x5
160 3x5

Sta nu voor mijn doen echt erg smal en tenen redelijk ver naar buiten gedraaid om vooral op mn quads te squatten. Is een van de punten waar aan gewerkt gaat worden komende tijd.

Benchpress, smal paused
60 2x5
80x5
100 3x5

Benchpress, incline wide paused
60 2x5
70 3x5

Lat pulldown wide
9 sets x 8 reps (waarvan 5 om en om met incline)

Side raises
4x8

Plan is nu tot mn vakantie (9 juli) rustig volume draaien en nog wat overtollig spekvet kwijt raken. Daarna weer volle bak voor de West Europese (denk ik) om weer een stapje dichter bij de 900 te komen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven