Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Shit man ging hard, kwam net van buiten naar binnen toen ik je zag liggen maar wist niet dat het zo gegaan was. succes er mee!

En zo zie je maar weer maxxen in het powerrack!
Glijdt hij van chris zijn rug af ofzo? Of komt zijn zwaarte punt onder de bar vandaan en moest ie hem droppen vanwege zijn schouders/ armen?

Ziet er K*t uit man, zoiets verwacht je totaal niet

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.464
En zo zie je maar weer maxxen in het powerrack!
Glijdt hij van chris zijn rug af ofzo? Of komt zijn zwaarte punt onder de bar vandaan en moest ie hem droppen vanwege zijn schouders/ armen?

Op wedstrijden staat toch ook geen powerrack?

Hij verloor balans en bar gleed of zo en toen liet die los, precies op het moment dat ik hem wou helpen. Normaal kan je dit wel makkelijk omhoog krijgen als je met alle 3 de spotters tegelijk ingrijpt.

Want jij zou natuurlijk gewoon even je balans hervinden als je bijna omvalt met 260 kilo op je rug ;)

Je mag rusty niet onderschatten. Met zijn hoog intellect zou hij wel een manier gevonden hebben om dit probleem op te lossen voor iemand nog maar wist dat er iets fout zat.

Want jij zou natuurlijk gewoon even je balans hervinden als je bijna omvalt met 260 kilo op je rug ;)

+1

@ Z:
Bedoel meer dat wanneer je de mogelijkheid heb op training om het iets veiliger te doen, moet je dat doen.
Bedoel Choco zijn 300kg "boxsquat suicide attempts" ten tijde van Simson was ik ook totaal niet blij mee, eigenlijk om dit soort ongelukjes. Voor hetzelfde geld zat je knieschijf nu naast je enkels....
En voor de training vs wedstrijd maakt het geen **** uit of je in een powerrack staat of squatsteunen gebruikt...althans mij maakt het niet uit waar ik sta.

• #6.468
Ja dan noem je ook wel precies iemand waar niemand graag bij spot ;)

Maar in training staan we vaak genoeg bij 300+ te spotten en ook vaak genoeg omhoog moeten helpen. Zolang je eronder blijft is er niks aan de hand.

Leuk zo even een BB droppen naar achter op je spotter. Veel beterschap, is er sterke kneuzing oid?

Ten eerste wist ik überhaupt niet dat er iemand achter me stond, ik dacht dat Z en Erwin aan de zijkanten stonden. Ten tweede kon ik hem totaal niet houden.

At Z: hoop dat het snel wegtrekt.

Ten eerste wist ik überhaupt niet dat er iemand achter me stond, ik dacht dat Z en Erwin aan de zijkanten stonden. Ten tweede kon ik hem totaal niet houden.

At Z: hoop dat het snel wegtrekt.

Dan is het idd normaal dat je dumpt naar achter als je helemaal failed in de hole.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 14:55 ----------

neen, k zou in een rack maxen of op voorhand duidelijk zeggen / checken of er iemand wel of niet achter me spot.

• #6.471
Is een zinloze discussie, want het was een ongelukje. Iemand aanwijzen als schuldige of fout is niet echt nodig.

Wel zijn er een aantal dingen die eigenlijk moeten

1. zijspotters horen het gelijk op te vangen met handen heel dichtbij, zelfs al valt het gewicht dan een beetje is het nog maar 130kg per kant
2. muziek in tijdens max lifts is niet echt veilig, stel het is een misload of iets kan je het niet nog even zeggen
3. stang nooit loslaten, als de lifter eronder blijft krijg je hem zo omhoog met 3 man

http://www.youtube.com/watch?v=udtf1E2UnXY

Dit is een gelijkaardige squat (de eerste) waar hij balans verliest, maar omhoog helpen was niet heel lastig (heel simpel zelfs)

Ik snap de discussie niet. Is toch overduidelijk dat dit een attempt was van Chreiz om Ziyed uit de "Race naar 300 RAW Squat" te halen.

• #6.473
Vandaag eindelijk weer getraind.

Begonnen met wat lichte squats om te kijken of dat pijnloos ging, en dat ging het gelukkig. Voel nog een licht plekje, maar dat is meer het gevoel van een blauwe plek dus helemaal niet storend.

Tot 120 gesquat met 7 setjes of zo.

Daarna

Benchpress wide grip paused
60 2x10
80x5
100x3
110x3
120x1
132,5x3
132,5x3
132,5x3
132,5x5

Dumbbell press
4x10

In ieder geval wat kunnen doen net en morgen wat meer tijd voor de training nemen.

Toch goed dat je haast pijnloos kon squatten, bench gaat ook weer goeie kant op?

Blijft beest jij.

Het viel me nog tegen dat je die bar niet gewoon opving, met je superhuman powers.

Toen het filmpje begon vond ik het al veel te druk en rommelig overkomen voor een max lift. Volgende keer moet je je tips misschien eerst aangeven, zodat Chreizz gewoon achterom had gekeken. :P

Ongelukje wat echt slecht had kunnen aflopen, gelukkig is dat niet gebeurd en heeft Chreiz ook wat geleerd. ;)

Gelukkig dat Zyed er stond. God mag weten wat er voor lelijks was gebeurt als er zomaar iemand had gestaan.

Fijn dat je er geen last meer van hebt Z.

• #6.480
Wie is Zyed? :D

Net weer getraind:

Squat
60 3x5
100 2x3
130x3
150x3
170x3
180x3
190 2x3

Benchpress medium grip paused
60 2x5
80x5
100x3
110x3
115x1
122,5 3x5

Lat pulldown wide grip
5 of 6 sets x8

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven