TommieNL
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zo zie je maar weer maxxen in het powerrack!
Glijdt hij van chris zijn rug af ofzo? Of komt zijn zwaarte punt onder de bar vandaan en moest ie hem droppen vanwege zijn schouders/ armen?
Leuk zo even een BB droppen naar achter op je spotter.

Want jij zou natuurlijk gewoon even je balans hervinden als je bijna omvalt met 260 kilo op je rug![]()
Want jij zou natuurlijk gewoon even je balans hervinden als je bijna omvalt met 260 kilo op je rug![]()
Leuk zo even een BB droppen naar achter op je spotter. Veel beterschap, is er sterke kneuzing oid?
Ten eerste wist ik überhaupt niet dat er iemand achter me stond, ik dacht dat Z en Erwin aan de zijkanten stonden. Ten tweede kon ik hem totaal niet houden.
At Z: hoop dat het snel wegtrekt.
Ik snap de discussie niet. Is toch overduidelijk dat dit een attempt was van Chreiz om Ziyed uit de "Race naar 300 RAW Squat" te halen.
Toch goed dat je haast pijnloos kon squatten, bench gaat ook weer goeie kant op?