- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dl in squatsuit meerdere doen het, ook eens proberen want mijn dl pak geeft maar weinig.

Nice!
Lifte je een tijdje terug niet hook grip, of heb ik dat ook weer mis?![]()

Mooi dit. Ging opwarmen en trok bij 170 mn duimnagel beetje los ofzo waardoor hook grip niet meer ging. Maar mixed grip bij conventional vind ik vervelend dus besloot bij 220 eens sumo te proberen. Toen nog 240 en dacht ik hmm eens mn squatsuit hierbij proberen ipv oude deadliftsuit.
Opener ook verlaagd naar 260 omdat ik niet wist wat ik kon en nog nooit in dit pak had getild.
Dat filmpje is van afgelopen zondag toch? Hoe was het?
Mooie deadlift!
En het lijkt wel 800+ op je sloffen![]()

Ik deadlift ook in een squatpak, heb hem wel andersom aan.dl in squatsuit meerdere doen het, ook eens proberen want mijn dl pak geeft maar weinig.
Jup, kort verslagje staat op vorige pagina.
Ja nouja om eerlijk te zijn is dat het ook wel
Heb het benchshirt na het EK niet meer aangehad en verder amper gedeadlift.
Op het EK waren m'n openers al 807,5 dus dat moet vrij makkelijk zijn.
In september beloof ik wat meer m'n best te doen![]()

Ik lees dat je geen zin had
Heb nog 1 split second aan je gedacht toen ik mijn gezicht aan het volproppen was met zaalouk en briwat in de fezzlounge, in een poging binnen 2 uur ook 130kg te wegen.

Ik had van te voren niet echt zin in weer een wedstrijd nee, maar het was een leuke dag dus verder prima.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt met zaalouk en briwat. Fezz is volgens mij Marokkaans en ik ben geen Mocro![]()