AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
2 trainingen squat zonder bandjes, goed bezig sjakie :p

Waarmee edit jij je video's?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.644
Wat is er nou anders aan dat rompen?
JE ziet het vaker bij Henk zijn pupillen, maar dit lijkt erg op een TnG deadlift :?

• #6.646
Gaat gewoon om zachtjes de grond aantikken en je rug de hele set in positie houden. Het is gewoon een simpele naam volgens mij

• #6.647
Front squat
20 2x8
60 2x5
80x3
90x2
100x2
110x1
120 3x5

Deficit deadlift
80x3
130x3
170x3
200 2x3

Benchpress smal paused
60 2x5
90x5
110 3x5

snelle training, bank en dl om en om gedaan

Back on track zo te zien?

Ewa Ziejet goede frontoes

Hoe gaat het met je knie big guy?

• #6.651
Voorlopig geen steken meer, wellicht ook door meer stretchen van kuiten maar voelde zaterdag een knakje in bed en daarna was ineens de irritatie weg.

Vocht is nog wel hetzelfde, zal straks nog even antwoorden op je pm. Want ben dat vocht toch wel behoorlijk zat

• #6.652
Squat, reverse bands
70 2x5
100x3
150x3
190x2
210x2 x2 x3

Om even te wennen aan wat meer load weer.

Benchpress, Incline ,,|,, vinger op de ring paused
50 2x8
70x5
80x5
90x5 x5 x5 x8
Soort van PR, meeste wat ik ooit heb gedaan was 4x90 bij Mike ergens najaar 2011 ofzo.

Chest supported dumbbell rows
35 4x6

Face pulls
3x20xmonstermini

Prima, even lekker bezig geweest.

Top van die pr. Welke bands gebruik je bij die squat? En deloaden die helemaal in de top?

• #6.654
average en ja, bovenin vol gewicht maar onderin wel behoorlijke spanning

Nog in voorbereiding voor een wedstrijd monster?

Bijna 340 squat ook :D

Insane bro

• #6.656
die squat was in april, dus daar ben je vrij laat mee als het je nu pas opvalt :p

En ja en nee, tijdens de flex cup hebben wij het NK Raw op zaterdag en zondag, waar ik zelf op zondag zal meedoen en op zaterdag bij de stand zal staan van Powerlifting Supplies / Titan Nederland

Ik doe er wel mee, maar kan sinds deze week pas weer een beetje squatten en hoop maar dat het zo blijft. Echt voorbereiding kan ik het niet noemen, maar probeer weer in shape te raken. En voor het eerst sinds anderhalf jaar weer -120 ipv met 130+kg meedoen dus PR's op squat en bench wordt lastig. Deadlift heb ik wel goede hoop in.

Maar het gaat me vooral om NK in februari met pakken waar ik een mooi totaal wil zetten (om en nabij m'n oude totaal maar dan met 14kg minder bw). Laatste jaar om m'n junioren records te verbeteren.

Je stopt wel met afvallen he Enrique?

Merk jij er iets van in het opzicht van prestaties? Of doet je nieuwe beachbod hetzelfde als daarvoor?

• #6.658
Blijf gewoon op ongeveer 120kg
Natuurlijk ben ik minder sterk op squat en bank, maar zal wel gewoon over mn oude cijfers heen gaan volgend jaar.

Blijf gewoon op ongeveer 120kg
Natuurlijk ben ik minder sterk op squat en bank, maar zal wel gewoon over mn oude cijfers heen gaan volgend jaar.

Wat is de reden dat je 10kg wilde afvallen/bent afgevallen :)?
Heb je ook veel last ervan in je kracht als het grotendeels vet zou zijn dat je bent afgevallen?

• #6.660
Wat is de reden dat je 10kg wilde afvallen/bent afgevallen :)?
Heb je ook veel last ervan in je kracht als het grotendeels vet zou zijn dat je bent afgevallen?

Had geen zin meer om zo zwaar te zijn. Was wel erg opgeblazen op 134kg en als ik niet zou uitkijken zou het erger worden. Plus op dat moment tot eind augustus had ik fysiek zwaar werk dus ging het vrijwel vanzelf, tenzij ik zou gaan force feeden en daar heb ik absoluut geen zin in.

Natuurlijk heb je daar last van. Bij bench is het simpel, minder massa = langere ROM en gewoon simpelweg minder massa om kracht mee te genereren.
Bij squat is het minder stevig. Hoe groter je core, hoe steviger of het vet is of spier maakt niet uit.

Maar het is niet dat ik ineens 40kg op mn squat en bench inlever ofzo. Beste 5rm bench die ik heb gedaan was 5x140 en zit nu na korte periode normaal trainen op 5x130 en ga proberen elke week de geplande 3x3 de laatste set nog 1-2 reps te doen en dan zien waar ik strand. Denk niet dat ik op de wedstrijd ver onder mn oude bench zal zitten, als die er uberhaupt onder zal zitten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven