Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Juist, of het anatomisch onmogelijk is weet ik niet..
Anyway Tymen als je het wilt weten hoe het precies ziet moet je maar de PDF van zijn boek downloaden en langs de 65 squat pagina's scrollen staat er zeker tussen:) ik heb helaas geen aantekeningen gemaakt in zijn boek en heb nu ook écht niet de tijd om het boek door te skimmen naar de precieze, anatomische onderbouwing die meneer Rippetoe geeft;)

Met boxsquat?

ik zal eens even zoeken :)

squatten en deadliften in één training - poe
netjes die boxsquats - 190 is toch zware kost man

• Topic Starter Topic Starter
squatten en deadliften in één training - poe
netjes die boxsquats - 190 is toch zware kost man

Deadlifts pak ik dan niet zo zwaar he, normaal doe ik triples met 200, volgende keer denk de sumo variant op de squat dag en een lichte squat op de zware deadlift dag.

Vind het wel meevallen hoe zwaar die squats nu aanvoelen, denk door de zwaardere gewichten van de yoke.

squats en deads kan makkelijk samen.
als je een echte baas bent tenminste.

ik onderbouw niks meer wat zo duidelijk als wat is. raak alleen maar onnodig geirriteerd van betwetertjes. ben er mee opgehouden. ik zeg zoals het is en klaar. geloof me niet dan ga je zelf op onderzoek uit en kom je uiteindelijk vanzelf ook tot die conclusie. scheelt mij een hoop ergernis :D

ik onderbouw niks meer wat zo duidelijk als wat is. raak alleen maar onnodig geirriteerd van betwetertjes. ben er mee opgehouden. ik zeg zoals het is en klaar. geloof me niet dan ga je zelf op onderzoek uit en kom je uiteindelijk vanzelf ook tot die conclusie. scheelt mij een hoop ergernis :D

ik irriteer mij enorm aan mensen die zomaar wat rond bazuinen zonder het te onderbouwen :) ik slik helaas niet alles als zoete koek :D

...and i should care because?
ik train met goede techniek. wat jij doet boeit me niet.

jezus wat ben jij uit de hoogte man.

ooit geleerd te discussiëren??? je neemt een stelling in en die onderbouw je met feiten of argumenten :)

ik vraag je alleen maar om een bron. is dat zon moeilijke vraag?

discussieren doe ik niet. geen zin in...verspilde tijd.
uit de hoogte? oh nee wacht. ik had wel uitleg gegeven hoe het in elkaar zit. voor de rest zoek je het maar lekker allemaal zelf uit.

Hehe beetje jammer van de toon van de discussie :p
Internet, de kunst is om alle informatie door een zeef te halen om alleen het bruikbare over te laten.

Het is in ieder geval gezellig hier eddine:D:D!

Prettig weekend alvast!@

squats en deads kan makkelijk samen.
als je een echte baas bent tenminste.

tuurlijk kan het wel maar je zenuwstelsel krijgt heel wat te verduren
dat is echt niet vol te houden
maar als je één de voorrang geeft boven de ander dan kan het wel
zoals edine het doet - maar dan zijn de gewichten nog niet misselijk;)

Net terug van de training, ben niet ontevreden maar ook niet helemaal in me nopjes.
Merk dat me rechteronderarm wat overbelast is, dus dat wordt even geen events waar grip keihard gebruikt wordt (zoals tires, farmers) en het wordt vooral straps gebruiken.

Vandaag begonnen met de boom, wilde eens die 90kg drukken maar miste gewoon net dat beetje fitheid. Dus maar wat volume gemaakt op een lager gewicht.

5x55
5x65
3x75
1x85 evenaring PR
Fx90
Fx90
3x80 VPR
3x80

Pull ups

4x 5 of 6 reps @105kg ongeveer

Military Press

8x50
6x60
2x70 evenaring PR, wou er 30 doen maar zat er niet in
5x60
5x60

Bent over Row

10x70kg
10x90kg
8x100kg
8x100kg

Flat Dumbbell press

12x24kg
15x28kg
6x34kg PR
10x30kg

Seated cable row

3x12x80kg

Toen nog wat cable crossovers met harde squeeze, rope pushdowns, hammer curls, side raises, rear delt machine.

Morgen weer LB, heb daar meer zin in.

weer lekker aan het sm'en
going good

Ja is lekker makkelijk als je die log in de gym kan doen, maar de rest is beetje lastig.
Ik ga niet in me eentje buiten met de yoke lopen en dan ook in me eentje alles erheen versjouwen etc.
Die band ligt er al en farmers zijn ook wel te doen, maar de rest wordt wat lastig.

Hoorde ook dat het idee was om stones binnen te zetten incl platform, ben benieuwd, lijkt me wel mooi.

haha dat zou ideaal zijn :P

Je wilde 30 reps doen op de MP? Je bedoelt 3, neem ik aan? :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven