MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
volgende keer gewoon opnieuw doorlopen. je wordt vanzelf wel terug gefloten :D
 
ja dan had ik de 100m wel gehaald denk
 
Hoeveel tijd kreeg je en hoeveel drops mocht je maken?
 
werd niet op gelet, maar die apenkoppen deden 1 drop, en ik 0 :p

Ik zie dat Chewie mee kijkt, had ik toch maar op je aanbod van splitten in gegaan :D
 
hehe nice verdiend
 
Hmm ja goede uitleg wel over box squats, thanks.
 
Vandaag nog wat gedaan en naar de fysio geweest.

Even rustig 3x15xbw op hyper extension ding, wat hele lichte pushdowns en curls, wat ab pulldowns en wat crunches + medicin bal gooien.

Het zit in ieder geval veel beter in me rug en ik hoop dat ik woensdag mee kan doen anders ga ik diezelfde avond nog een nieuw pr op deadlift zetten.
 
Lekker bezig kerel, damn harde deadlift! :thumbs:
 
Hopelijk komt die er woensdag uit
als ik mee kan doen
! :D
 
Lalalala
Kreeg net een mailtje van de organisatie van Biest-Houtakker en er is een team weg gevallen :D

Even Sabri polsen of die nog mee wil doen :)
 
Zo vanmiddag meegedraaid met de Oerzeeuw, C-klasse, ze hadden nog een plaatsje over.
Aanvankelijk vond ik de wedstrijd er niet leuk uitzien en had me daarom niet ingeschreven, maar toch wel goed om ervaring op te doen.

Het begon met een medley, 2x70kg farmers over 40m met op 20m een keerpunt en daarna een 130kg duckwalk ongeveer, weet niet precies eigenlijk.
Had als eerste geloot helaas dus wist niet wat ik moest lopen, liep uiteindelijk een tweede tijd, zat meer in.

Toen kregen we een tireflip van 220kg, wat een pokkeding was dat. Super licht alleen de beweging klopte gewoon niet in vergelijking met een grotere waardoor ik gewoon mis greep. Werd hier geklopt door iedereen die die band eerder had aangeraakt, waren er een stuk of 4.

Toen de laadrace, die ligt me opzich wel, behalve dat ik niet wist hoe ik de basaltblokken vast moest pakken. Ook hier enkel geklopt door gasten die met deze stenen hadden gewerkt, tevens buiten mij de enigen die alle 5 de stenen erop kregen.

Het waren stenen van 50, 60, 70, 80 en 90kg of zoiets, kan ook 5kg schelen maar weet het niet zeker. Moesten verplaatst worden over 15m en daarna geladen op een platform van 1m30 ongeveer.

Laatste onderdeel is een onderdeel waar ik vanaf nu echt een schijthekel aan heb, de Accuhold.
15kg ongeveer heb hem maar 32 seconde vast gehouden omdat ik me armen niet gestrekt kon houden, bij 2 waarschuwingen was het over dus ja, jammer.


Wil niet al te veel smoesjes verzinnen, want de meeste dingen heeft uiteraard iedereen last van maar heb toch altijd kritiek op mezelf. Alleen bij de accuhold kon ik er niet veel aan doen, me armen staan in een andere hoek ten opzichte van elkaar door een lichte bot afwijking waardoor ik me rechter arm niet kon strekken.
Maar ja leuke wedstrijd, leuk leermoment, volgende keer beter.

Was 4e van de 9/10 op 1 punt verschil met nummer 3.
Achteraf had ik toch maar beter die accuhold paar seconden langer vast moeten houden haha.


Verder heeft Roy (Hyped) een mooie wedstrijd gedraaid en was het een mooie dag. Mark ook leuk dat je even kwam kijken hehe.

Ik vond trouwens wel dat er in de C klasse wat brutere onderdelen mochten zijn, zoals een max loglift/deadlift/stones of strength, dit was echt ALLEEN maar snelheid, beetje jammer maar hoort er ook bij.
 
Laatst bewerkt:
netjes gepresteerd dan! dit ruikt naar meer
 
nette prestatie.
snelheid onderdelen zijn gewoon altijd k*t :D
 
haha nee man dit ruikt naar stront :D
nee joh ben niet ontevreden als je kijkt naar de onderdelen die beetje representatief zijn zoals de medley en de laadrace. Die tire sloeg gewoon nergens op, volgens mij is me fietsband nog groter, maar ja.

Gewoon door trainen, door knallen en dan volgende keer hopelijk hardere onderdelen.
 
Ach wel aardig gedaan toch? Wedstrijd was gewoon te licht voor je en dan telt snelheid. Ik denk dat je beter tot je recht komt op een zwaardere wedstrijd.
 
Ja juist, snelheid is natuurlijk een onderdeel wat ik nu goed heb gevoeld.
Heb het ook zeker niet slecht gedaan, ging best aardig, weet ook waar het fout ging en dan is het niet zo´n probleem.
Op kracht weet ik zeker dat ik het hele deelnemersveld zou beaten.
 
tja it's all in the strongman game :)
 
Ah, je hebt je wel evrmaakt dus ;) Top gab :thumbs:
 
Je hebt gewoon een nette wedstrijd gedraaid en je kranig geweerd.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven