MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Zeker, ben best tevreden over me snelheid. Groot leermoment was dit gewoon.

Straks ga ik weer trainen, ben echt totaal niet moe en de enige plek waar ik spierpijn heb zijn me biceps hahaha (nice stones).
Ik ga even aanvoelen hoe me LB is, indien in orde ga ik sumo deadlifts doen en indien nog wat stijf of zwak ga ik UB pompen.
 
Zeker geen verkeerd resultaat voor je eerste wedstrijd. Wedstrijd ervaring is nooit verkeerd. Gewoon knallen op je volgende wedstrijd, biest-houtakker!
 
Lekker bezig geweest zo te lezen :thumb:
 
Zeker geen verkeerd resultaat voor je eerste wedstrijd. Wedstrijd ervaring is nooit verkeerd. Gewoon knallen op je volgende wedstrijd, biest-houtakker!
Ja daar zitten gelukkig geen gare dingen als accuhold en een fietsband flippen in.

Lekker bezig geweest zo te lezen :thumb:
Ja man, was een goede ervaring.

Training van vanmiddag, ging erg lekker.
Ik dacht **** it ik ga gewoon voor een nieuw 1RM op de deadlift en dat is ook gelukt. Wel een belachelijke opbouw maar goed.

Deadlift

8x70kg normale stance
5x120kg sumo
3x170kg normaal
3x170kg sumo
1x210kg sumo
1x220kg normaal
1x240kg normaal PR
0x245kg normaal

Alles zonder belt, die 245 was ik gewoon echt te gesloopt voor, kreeg hem van de grond maar had geen zin om er een ****ing nasty grind van te maken.
De 240 ging tot de lockout vrij easy, maar daar moest ik toch beetje beuken met me heupen om hem gelocked te krijgen.

45° leg press plate loaded

15x200kg
12x240kg
8x280kg
8x280kg

Lekker

Roman Chair squats

8xbw even aanvoelen hoe het was etc
15xbw
15xbw
15xbw + chains, denk iets minder dan 10kg
12xbw + 2x chains
12xbw + 2x chains

Leuke oefening, voelt lekker

lying leg curl
3x15x opbouwend gewicht
8x op 1na full stack

Hierna nog wat seated calf raises met 60kg eraan en wat leg raises.
Morgen denk wat volume maken met 70kg op de log
 
Hahaha deadlift motivatie gekregen na die cardeadlifts gezien te hebben? Sterk man!
 
240 kilo tillen op je 18 vind ik egt super sterk man!
 
heb je gasten van jou leeftijd meer zien liften?

In het echt nog niet, maar ik vind bijvoorbeeld Spencer met 230kg en een lager bw ook wel erg knap.
En mike met 220 als 17 jarige.
 
je btw al een best fysiek zag ik op je ava :D
 
Heel nice kerel!
240!!
 
Gefeliciteerd met je Deadlift PR echt netjes..!
 
Zoals al gezegd: gefeliciteerd met je dead! @ wat voor vet% sta je eigenlijk ongeveer met 100+ kilos?
 
Gefeliciteerd met je Deadlift PR echt netjes..!

Thanks man

Zoals al gezegd: gefeliciteerd met je dead! @ wat voor vet% sta je eigenlijk ongeveer met 100+ kilos?

Geen idee. Als het vocht weer wat weg getrokken is misschien laten meten, maar de bovenste abs komen dan wel door en over me armen zie je duidelijke aders.
Wil er nog wel wat vanaf.
 
zo bruut PR Eddine, 250 binnen handbereik nu.
congratz
 
Zo je blijft maar doorbeuken op die deadlift. Erg nice. Waarom steeds wisselien eigenlijk tussen sumo en normaal?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven