iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gewichten die er staan zijn echt, soms rond ik een gewicht af als het procentueel op 111,7 uitkomt. Kan schijven van 0.25 erop doen dus kan uit de voeten![]()

27....
De Conv. Dl gingen erg lekker. Voelde agressie+gretigheid+dierlijkheid naar boven komen bij de vele reps Sumo.
Was even wennen de Sumo stand, mijn hemel ramde die bar met een t*fus snelheid omhoog en omlaag. Waren goede reps, nice.
Ik werd er zo gretig van dat ik 255 op de stang had gedaan en wilde deze reppen! Maar ik dacht aan een zeker iemand vlak voor ik mijn heupen liet zakken en toen ben ik snel naar de Hypers toe gelopen
Ben nog steeds opgefokt, heb 450 gram biefstuk en die ga ik met mijn handjes eten, heerlijk.
![]()
Dan heb jij een hele nette deadlift
Bij de ME oefeningen kloppen de precentages, bij de ondersteunende oefeningen (in Deload/preload) rommel ik er af en toe mee. Mijn Sumo ligt niet op 300kg maar had geen zin om alle schijven eraf te doen vandaag dus op 60kg gezet.
Tot en met vrijdag ja.![]()