- Waardering
- 6.992
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij jou ook steeds beter he dikbill.
Lekker op jezelf letten en je eigen koers (blijven) varen!
Nee, gewoon honger naar kennis. Vervelende is dat er geen specifieke opleiding is binnen Europa die in bepaalde kennis voorziet, ben aan het uitzoeken hoe ik hiervoor een studie kan doen. Ben er dus mee bezig.
Mijn dank gaat uit naar degene die mij voorziet van begeleiding.

Dude geen bad en al helemaal niet dat andere, dat zou poging tot doodslag worden. Misschien moet ik mijn levels eens laten testen ofzo?
Ik heb zin in nog een training.
Weet niet hoe het is als je test of adrealine neemt maar kolere sta er stijf van.
High test ftw! Vergeet niet dat de wil altijd sterker is. Hoe jij ermee omgaat heb je zelf in de hand.

Heel erg netjes, als in beestachtig goed neem ik aan...Naja, 13 reps met 141kg benchen is in ieder geval wel heel erg netjes
Ben je altijd natural geweest?

Je begrijpt dat mensen die minder liften dan jij nu beginnen te twijfelen aan zichzelf, he?Ben ik niet met je eens eigenlijk. Ik ben niet uitzonderlijk sterk denk ik gezien mijn potentieel. Het beste moet wat dat betreft nog komen bij mij.
Dat laatste is het moeilijkst qua timing, geduld, discipline, doorzetten, periodiseren, rusten, keuzes maken en het doen.

Ik merk dat kuren geaccepteerder lijkt, als ik zo hier en daar lees in andere logjes maar voor mij zijn dat een heleboel bruggen te ver. Mijn uitdaging ligt in het zo efficiënt uitmelken van mijn potentieel en czs, zonder toevoegingen.
Ben ik niet met je eens eigenlijk. Ik ben niet uitzonderlijk sterk denk ik gezien mijn potentieel. Het beste moet wat dat betreft nog komen bij mij.
Dat laatste is het moeilijkst qua timing, geduld, discipline, doorzetten, periodiseren, rusten, keuzes maken en het doen.
Evengoed bedankt want ik vat het op als een compliment.
Ik merk dat kuren geaccepteerder lijkt, als ik zo hier en daar lees in andere logjes maar voor mij zijn dat een heleboel bruggen te ver. Mijn uitdaging ligt in het zo efficiënt uitmelken van mijn potentieel en czs, zonder toevoegingen.
Ja... zo zou het moeten, maar in werkelijkheid reageert dat stukje ego vaak toch anders bij mensen, waarom zijn er immers wedstrijden? Maar goed ik was eigenlijk gewoon een beetje aan het stangenNee?
Jezelf vergelijken met anderen is een grote denkfout. Ik denk dat ik kan luisteren naar, lezen over en leren van anderen qua trainen, denken en doen maar de uiteindelijke cijfertjes vergelijken zeggen vrijwel niks. Het gaat er voor mij dat ik probeer het beste uit mezelf te halen, en als dat niveau hoger of lager ligt dan dat van anderen dan is dat eenmaal zo. Zegt niks over goed of slecht- beter of minder.
.toch deze?Vandaag ging gemiddeld, had geen concentratie want heb een nieuwe computer gekocht. Ben er helemaal blij mee!
Heb mij even bijgelezen en alles loopt hier op rolletjes!![]()
Jaaaa vast een appleVandaag ging gemiddeld, had geen concentratie want heb een nieuwe computer gekocht. Ben er helemaal blij mee!
Desalniettemin toch wel aardig getraind hoor vind ik, lekker weekend![]()
Fijn weekend Impo! Lekker omknoeien met je nieuwe pc