Fitness Seller

Log Jezza

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zit je zwakte vooral in de quads of in de glutes/hams met de squat. Is het het eerste dan is de front sq een betere ondersteunende oefening en zul je er doorheen moeten bijten. Ben je zwakker in het 2e dan is de sumo een mooie aanvulling.

Wat weer een leeswerk... ;)
Gaat goed hier.

Ja idd.. Impo, heb jij d'r voor gestudeerd ofzo? of gewoon veel ervaring?

Bij jou ook steeds beter he dikbill.
Lekker op jezelf letten en je eigen koers (blijven) varen!;)

Nee, gewoon honger naar kennis. Vervelende is dat er geen specifieke opleiding is binnen Europa die in bepaalde kennis voorziet, ben aan het uitzoeken hoe ik hiervoor een studie kan doen. Ben er dus mee bezig.
Mijn dank gaat uit naar degene die mij voorziet van begeleiding.

Naja.. je schijnt er ene hoop van af te weten, en d'r staan hier regelmatig interessante lappen tekst.. Ook wat je gepost had in mijn log.. Erg interessant! Keep 'm coming:D

www.kinky.nl ben je zo weer relaxed en is die testlevel weer low:D

Goede workout beest, lijkt mij ook ontzettend lastig om jezelf zo ""in te moeten houden".

Heb je een bad? Ga anders ff lekkeren badderen helpt mij altijd...

Dude geen bad en al helemaal niet dat andere, dat zou poging tot doodslag worden. Misschien moet ik mijn levels eens laten testen ofzo?
Ik heb zin in nog een training.

Wellicht cardio-en? Ga anders even uitlopen buiten?
Maar je waardes laten testen is nooit verkeerd. Gewoon een check up is voor een 100% naturel natuurlijk ook interessant.
Gewoon al je waardes laten meten maar heeft denk ik weinig met je gevoel te maken. Je kan gewoon de beest niet in je los laten in je trainingen maar geduld is een goede zaak verderop in het schema ga je toch helemaal los?

Hoe staat het met je suiker?

Is dat wel normaal?

Laatst bewerkt:
High test ftw! Vergeet niet dat de wil altijd sterker is. Hoe jij ermee omgaat heb je zelf in de hand.

Naja, 13 reps met 141kg benchen is in ieder geval wel heel erg netjes:D

Ben je altijd natural geweest?

Dan heb je echt hele zieke stats voor iemand die altijd natural is geweest.. Naja.. als je kuurde dan waren het even goed zieke stats geweest..

Maar goed, you get the point:D

Ben ik niet met je eens eigenlijk. Ik ben niet uitzonderlijk sterk denk ik gezien mijn potentieel. Het beste moet wat dat betreft nog komen bij mij.
Dat laatste is het moeilijkst qua timing, geduld, discipline, doorzetten, periodiseren, rusten, keuzes maken en het doen.
Je begrijpt dat mensen die minder liften dan jij nu beginnen te twijfelen aan zichzelf, he? :D
Ik merk dat kuren geaccepteerder lijkt, als ik zo hier en daar lees in andere logjes maar voor mij zijn dat een heleboel bruggen te ver. Mijn uitdaging ligt in het zo efficiënt uitmelken van mijn potentieel en czs, zonder toevoegingen.
:thumbup:

Ben ik niet met je eens eigenlijk. Ik ben niet uitzonderlijk sterk denk ik gezien mijn potentieel. Het beste moet wat dat betreft nog komen bij mij.
Dat laatste is het moeilijkst qua timing, geduld, discipline, doorzetten, periodiseren, rusten, keuzes maken en het doen.
Evengoed bedankt want ik vat het op als een compliment.

Ik merk dat kuren geaccepteerder lijkt, als ik zo hier en daar lees in andere logjes maar voor mij zijn dat een heleboel bruggen te ver. Mijn uitdaging ligt in het zo efficiënt uitmelken van mijn potentieel en czs, zonder toevoegingen.

Naja.. voor us mere mortals zijn dit behoorlijke gewichten.. Ik snap dat dit jouw grens nog niet is, maar goed.. Je bent al een heel eind gekomen.

Ik ben het met je eens over het kuren, ik heb er mee lopen klooien, volledig verkeerd aangepakt, nooit meer gedaan, en ik ben het niet meer van plan.. Ik wil ook het maximale uit mezelf, en m'n eigen lichaam halen..

weer even bij gelezen :D sterke bench man!

Nee?
Jezelf vergelijken met anderen is een grote denkfout. Ik denk dat ik kan luisteren naar, lezen over en leren van anderen qua trainen, denken en doen maar de uiteindelijke cijfertjes vergelijken zeggen vrijwel niks. Het gaat er voor mij dat ik probeer het beste uit mezelf te halen, en als dat niveau hoger of lager ligt dan dat van anderen dan is dat eenmaal zo. Zegt niks over goed of slecht- beter of minder.
Ja... zo zou het moeten, maar in werkelijkheid reageert dat stukje ego vaak toch anders bij mensen, waarom zijn er immers wedstrijden? Maar goed ik was eigenlijk gewoon een beetje aan het stangen ;).

Heb mij even bijgelezen en alles loopt hier op rolletjes!:thumbs:

Vandaag ging gemiddeld, had geen concentratie want heb een nieuwe computer gekocht. Ben er helemaal blij mee!
toch deze?

Daar ga je plezier van hebben!
Toch nog een mooie AMRAP op de DL ondanks concentratie probleem.

Goed weekend

Bijlagen

Alwéér een nieuwe computer? :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven