AndroidHealthClinic

Log Jezza

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gvd zeg, 10x148. Heb je geen recente foto's van je fysiek?
En wanneer ga je de 200bp aanvallen?

Hahaha nee de zakdoekjes blijven mooi waar ze zijn.:D
Ik ben al maanden aan het aanvallen wanneer het gevecht werkelijk plaats vindt zal de tijd leren.
Het is niet af te dwingen, evenmin te 'plannen'.

Zal wel ff duren gezien je huidige schema.. 1RM maxen past niet helemaal binnen het plaatje toch?

Doe/deed je eigenlijk ook wedstrijden? Ga je dat doen? Gezien je stats zou je toch behoorlijk hoog scoren lijkt me toch?:D

jedi padawan/ jedi grand master..vul zelf maar in wie ik ben.:)
genoeg nu, ik ga even iets anders doen.

Hahaha nee de zakdoekjes blijven mooi waar ze zijn.:d
ik ben al maanden aan het aanvallen wanneer het gevecht werkelijk plaats vindt zal de tijd leren.
Het is niet af te dwingen, evenmin te 'plannen'.
:d

dit is nou precies de reden waarom ik hier het liefste nooit kom..... als ik vertrek voel ik me echt nietig.... this is just sick:(:(

shit man, wat een gewichten. wordt te volgen...

10 x 148 kg benchen is heel indrukwekkend, woorden schieten dan inderdaad te kort en inhoudelijk reageren, tja wat moet je zeggen van zo'n prestaties?

hele brutale bench

Is het geen idee om je rows qua gewicht het zelfde uit te voeren als je bench?

Dit zal je bench te goede komen.

edit: zie dat harpep me voor was.
Dacht ook eens inhoudelijk te reageren

zo 10 x 148 :thumbs: dat is nog eens een mooi gewicht!

MIET! ik doe die shit zelfs en ik train niet eens.....jij keihard werken en ik thuis zitten jointjes roken..

MIET! ik doe die shit zelfs en ik train niet eens.....jij keihard werken en ik thuis zitten jointjes roken..

Dus je wilt zeggen dat jij je talent vergooid, en Impo is hard bezig om er wat van te maken met het talent dat hij heeft. Zo'n compliment kan je ook makkelijker opschrijven hoor. ;)

Volgens mij mag jij gewoon heel tevreden zijn!

Het is bekend dat regelmatig jointjes roken een probaat middel is om de behoefte tot ontplooing van talenten te onderdrukken....;)

Voorheen was elke training een wedstrijd, nu probeer ik met verstand strijd te leveren.

Kijk, kijk...kijk dan....ja daar, ik zag net een mini-Miyagi van je schouder af springen. :)

Ik ben gestopt bij de AMRAP DL omdat ik mijn spieren niet meer goed kon voelen, heb het binnen een goede tijd gerept.

Heel verstandig. Neuromotorische malaise en "verval" van proprio-receptie is een slechte basis om op door te gaan. Het is niet voor niets dat veel blessures bij compounds, en vooral de DL, plaats vinden bij hoge herhalingsaantallen.

Gaat echt steeds beter met trainen en het inpassen van kleine verschillen m.b.t techniek, de automatismen slijpen er beter in.

het wordt nog eens wat met je :cool:

Laatst bewerkt:
Kijk, kijk...kijk dan....ja daar, ik zag net een mini-Miyagi van je schouder af springen. :)

Heel verstandig. Neuromotorische malaise en "verval" van proprio-receptie is een slechte basis om op door te gaan. Het is niet voor niets dat veel blessures bij compounds, en vooral de DL, plaats vinden bij hoge herhalingsaantallen.

het wordt nog eens wat met je :cool:

Whaha o mijn god, soms lig ik wel helemaal krom van dit soort zinnen. Of je bent verstandig of je durft niet tot het gaatje te gaan. Je kunt het in ieder geval met zulke zinnen allemaal goed praten.

13x204 is goed sterk.

Zo keek ik er nog niet zo lang geleden ook tegenaan, echter is het niet of/ of. Ik kan prima EN het uiterste van mezelf vragen EN verstandig zijn.
Winst dus.

De perfecte combi! Gaat helemaal goedkomen. En gvd elke keer weer doe je me versteld staan met die hyoooge weights :D

Keep up the good weight

Zo keek ik er nog niet zo lang geleden ook tegenaan, echter is het niet of/ of. Ik kan prima EN het uiterste van mezelf vragen EN verstandig zijn.
Winst dus.

Als je met een 20 rep set breathing squats zou stoppen als je je verdooft voelt dan haal je je doel nooit.

Ik snap dat je hier je limiet bereikte. Ik kan een hele mooie zin neerzetten of gewoon neerzetten: Ik stopte op het moment dat ik bang was dat de uitvoering te slordig zou worden.

En nogmaals: sterke dl.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven