XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Was ook wel een beetje wat ik dacht..gaat uiteindelijk om hoeveelheden..

Here we go again...net weer een stuk vlaai onder mijn neus geduwd!

Ik heb ook een stalen discipline...om alles op te eten wat ik tegenkom..

:eating:
Vrij moeilijk een diet te volgens als je ergens zit waar ze het eten op je bord kwakken en je niks kan afwegen.

Dan ben ik benieuwd waar ze het eten op je bord kwakken? Weet je wel zeker dat het eten is wat op je bord wordt gekwakt??

Het zag er meestal niet uit als eten,het smaakte vreselijk.zelfs de honden wilden het niet.

Ik zou anders niet weten wat ze in de de keuken op een bord kwakken.
Het waren franse koks maar of ze ooit een koksopleiding gevolgd hadden betwijfel ik :)

jij bent benieuwd waar ze dat doen :) kan u alleen maar zeggen dat het er zo ging :) en neen niet den bak :)

Het zag er meestal niet uit als eten,het smaakte vreselijk.zelfs de honden wilden het niet.

Ik zou anders niet weten wat ze in de de keuken op een bord kwakken.
Het waren franse koks maar of ze ooit een koksopleiding gevolgd hadden betwijfel ik :)

jij bent benieuwd waar ze dat doen :) kan u alleen maar zeggen dat het er zo ging :) en neen niet den bak :)

Flink balen dan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.048
Wel een beetje vaag zo..zit je bij de geheime dienst ofzo?

Waarom zeg je het dan gewoon niet? Schaam je je ervoor?

ik schaam me er zeker niet voor.Mensen die me kennen weten mn beroep.Heb gewoon geen zin om daar op deze site over te beginnen :)
Ik word zoal genoeg gebashed,dus extra gebash daarover kan ik wel missen lol ;)

Wat ook lekker is is van die vlokken puree waar het binnenste deel nog vlokken zijn mmmmm
of vlees gebakken(zo van die goedkope worst waar zo een oranje plastiek rond zit en normaal koud gegeten wordt) in een saus waar je het zuur van krijgt :)

Of dat er kakkerlakken over de tafel lopen mmmmm extra proteinen.

Laatst bewerkt:
ik schaam me er zeker niet voor.Mensen die me kennen weten mn beroep.Heb gewoon geen zin om daar op deze site over te beginnen :)

Wat ook lekker is is van die vlokken puree waar het binnenste deel nog vlokken zijn mmmmm
of vlees gebakken(zo van die goedkope worst waar zo een oranje plastiek rond zit en normaal koud gegeten wordt) in een saus waar je het zuur van krijgt :)

Wat een verschrikkelijke tyfuskneus ben je zeg..

costanzaPopcorn.gif

Gesticht dan misschien?

Jij bent niet erg slim of wel, god***domme zeg.:roflol:

Terug
Naar boven