Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You're gonna f**k up again.
Wat een moron, maar wel grappig....

Wat een moron, maar wel grappig....

Zou kunnen, maar vind het wel best zo

Als je het niet doorhad, hij speelt het, net zoals FPSrussia etc![]()

Natuurlijk wel. Maar volgens mij heeft hij wel zelf, of iemand uit zijn naaste omgeving ervaring met gewichtstrainen. Het is niet helemaal uit de duim gezogen een aantal van deze opmerkingen![]()
Ik vind hem altijd wel grappigHij lift ook, maar verder is het grotendeels parodie

Kan ik niet ontkennen..

Ik zou de walking lunges aanbevelen. Niet leuk, dus goed voor je!
He, vandaag hebben wij ook kerstlunch op het werk. En dat gaat een monster worden... iedereen neemt een 'klein' hapje mee. Dat maal 25 wordt vast weer belachelijk veel..... Ik zal iig zelf niet te kort meebrengen
Ik verwacht veel gains vanavond....
Vreten,broek open zetten en verder vreten verdomme!!!!!

Neen hoor,ik wil cutten naar een 52 kg mss zelfs tot 49.
Bij mij is het door het bedrijf geregeld, dus zal goed meevallen. Glaasje sinaasappelsap, soepje of iets kleins vooraf, bordje rotzooi meestal en een klein toetje..Ik zou de walking lunges aanbevelen. Niet leuk, dus goed voor je!
He, vandaag hebben wij ook kerstlunch op het werk. En dat gaat een monster worden... iedereen neemt een 'klein' hapje mee. Dat maal 25 wordt vast weer belachelijk veel..... Ik zal iig zelf niet te kort meebrengen
Ik verwacht veel gains vanavond....
Dat moet geen probleem zijn..Vreten,broek open zetten en verder vreten verdomme!!!!!
Shots fired (again)
#ShreddedNeen hoor,ik wil cutten naar een 52 kg mss zelfs tot 49.

Mijn excuus overigens voor het minder commenten op de logjes welk ik volg. Het is momenteel erg druk op mijn werk, dus kom er niet aan toe!
![]()

Mijn excuus overigens voor het minder commenten op de logjes welk ik volg. Het is momenteel erg druk op mijn werk, dus kom er niet aan toe!
![]()
DBB gaat voor werk ja