MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
Ik wilde net zeggen; hoezo doe je die chins niet assisted, maar dat doe je al zie ik. :D

Nice deads met deadstop hoor!
Ik wil juist af van die assistance! Ik warm daar nu slechts mee op en wil gewoon op eigen kracht repje, voor repje steeds verder komen tot minimaal 3x8-10. Ik merkte gewoon dat zolang ik assisted bleef doen dat ik daar niet lager in ging! Een spotter daarentegen is wel handig om net even een repje (of 2) er meer uit te halen!:D

he marv! je gaat hard man! wat doet je bw/bf dan?

Ik wil juist af van die assistance! Ik warm daar nu slechts mee op en wil gewoon op eigen kracht repje, voor repje steeds verder komen tot minimaal 3x8-10. Ik merkte gewoon dat zolang ik assisted bleef doen dat ik daar niet lager in ging! Een spotter daarentegen is wel handig om net even een repje (of 2) er meer uit te halen!:D
Opzich zou je elke week een rep per setje meer moeten kunnen maken en af en toe een setje tussendoor op een niet-rugdag kan natuurlijk ook geen kwaad :)

Zometeen zelf maar even aan de bak :cool:

• #2.004
he marv! je gaat hard man! wat doet je bw/bf dan?
Ben nu ongeveer 90/91kg bij een bf van zeg 13/14%..wil na m'n cut op ongeveer 86@10% staan als dat lukt...wil namelijk niet teveel inleveren

Opzich zou je elke week een rep per setje meer moeten kunnen maken en af en toe een setje tussendoor op een niet-rugdag kan natuurlijk ook geen kwaad :)

Zometeen zelf maar even aan de bak :cool:
Vooralsnog klopt het wel..elke training 1 repje meer tijdens de eerste set!

Suc6 kerel!:D

1 repje meer per training is netjes hoor!
Wou dat ik dat al kon... :o

• #2.006
Vanavond weer even m’n delts volpompen!:fire:

Training C: Schouders + traps
Seated dumbbell shoulder press: 4x6-8
Rear delt raise: 3x6-8
Single arm side raise: 3x6-8 + 1x15+
Front raise: 3x6-8

Dumbbell / Barbell shrugs: 4x6-8

Voeding woensdag 10-02-2010::meal:
7:30 60g brinta + 40g whey + 30g rozijnen, visolie en multivit + banaan
9:00 4 boterhammen (3 kipfilet (75g), 1 filet (25g)
11:00 60g basmati rijst + 210g kipfilet + 55g sperzibonen
12:30 4 boterhammen (3 kipfilet (75g), 1 filet (25g) + appel
15:00 60g basmati rijst + 210g kipfilet + 55g sperzibonen + sinaasappel
17:30 Avondeten
20:00 35g dextrose
20:30 40g whey + 10g pinda’s + banaan
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

~3750kcals: E/K/V = 308g (33%) / 484g (52%) / 64g (15%)

Alle basis-oefeningen die een goede schoudertraining zou moeten hebben, looks good!
Voeding ziet er wederom top uit!

• #2.008
voeding gaat ook nog steeds strak marvin, binnen een paar werken pak je 40kg op reps voor je schouders!
succes vanavond

• #2.010
voeding gaat ook nog steeds strak marvin, binnen een paar werken pak je 40kg op reps voor je schouders!
succes vanavond
Niet te veel pressure op die gewichten uit oefenen! ik voel dbb groepsdruk! Misschien dat ik het op dezelfde manier alks robke en loo eens kan proberen. Eerst een setje warmup, dan twee setjes niet tot failure gevolgde door een 6-8*38-40kg...maar vrees dat dat er niet in zit vandaag!:o:mad:

Laatst bewerkt:
ik zie alleen maar shrugs voor je traps staan. daarmee spreek je alleen maar je bovenste dele van de traps aan... dus hoe zit het met de rest??? of pak je die op de rug dag?

although als je je rear delt raise lekker ruig en zwaar uitvoert pak je ook je middelste/onderste traps :)
maar ik neem aan dat je je rear delts wilt isoleren???

Suc7 vanaaf SuperSkater ;)

Succes, met wat voor gewichten wil je aan de slag?

haha niks moet, alles mag.
maar ik doe het ook op die manier, dan ben je goed opgewarmt

• #2.015
although als je je rear delt raise lekker ruig en zwaar uitvoert pak je ook je middelste/onderste traps :)
maar ik neem aan dat je je rear delts wilt isoleren???
Done..;)

Thanks kwarkmans!

Succes, met wat voor gewichten wil je aan de slag?
Echte mannen gewichten:o:rolleyes:

haha niks moet, alles mag.
maar ik doe het ook op die manier, dan ben je goed opgewarmt
Alles mag!:fire:

Training zit er weer op! Lekker geknald, maar deze manier van trainen geeft me vooralsnog geen voldaan gevoel! Ik had het idee de training nog een keer te kunnen doen, dan welliswaar met lichtere gewichten, maar de energie was er nog..

Dus mijn vraag is: Hebben jullie ook nog energie over na de training?

Ik weet dat ik alles heb gegeven bij de oefeningen..althans met behoudt van uitvoering..
ach wat..hier komt ie~!:fire:

Training C: Schouders + traps
Seated dumbbell shoulder press: 15x12kg, 8x22kg, 8x30kg, 7x40kg (2 lichte spot, 5x40kg = PR), 6x38kg
Seated lateral raise: 12x20kg, 12x22kg, 8x26kg
Single arm side raise: 12x12kg, 10x14kg, 8x16kg
Front raise: 10x12kg, 8x14kg, 8x12kg

CG pullups (voor middle back/lower traps): 3xsets assisted en goed sqeezen
Barbell shrugs: 12x50kg, 8x90kg, 8x130kg (kleine legdrive), 22x50kg

Morgen weer wielen en buik!:rocknana:

Mja, trap/schouders training, mja dat is natuurlijk logisch dat je dan nog genoeg energie hebt. Beetje hetzelfde verhaal als een armen dag, dat zijn gewoon kleine spiergroepen die je wel af kan matten, maar dan ga je niet gebroken naar huis. Toch mooie gewichten!

Laatst bewerkt:
Deze manier van trainen, wat is hier anders aan?

• #2.018
Niet elke set tot (bijna) failure..;)

Mja, zonder schouders training, mja dat is natuurlijk logisch dat je dan nog genoeg energie hebt. Beetje hetzelfde verhaal als een armen dag, dat zijn gewoon kleine spiergroepen die je wel af kan matten, maar dan ga je niet gebroken naar huis. Toch mooie gewichten!

+1
Wat hij zegt ;)

Training zit er weer op! Lekker geknald, maar deze manier van trainen geeft me vooralsnog geen voldaan gevoel! Ik had het idee de training nog een keer te kunnen doen, dan welliswaar met lichtere gewichten, maar de energie was er nog..

Dus mijn vraag is: Hebben jullie ook nog energie over na de training?

Ik weet dat ik alles heb gegeven bij de oefeningen..althans met behoudt van uitvoering..
ach wat..hier komt ie~!:fire:

Vandaar dat ik nu schouders liever opsplits, danwel in een push/pull (2 dagen split) of een 3 dagen split a la push/pull/benen

Terug
Naar boven