teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende schema wordt denk weer een andere split waarbij ik schouders samen doe met een grotere spiergroep..maar push/pull/benen is ook een optie..al denk ik wel dat ik daarmee ga overtrainen met 4x per week..Vandaar dat ik nu schouders liever opsplits, danwel in een push/pull (2 dagen split) of een 3 dagen split a la push/pull/benen

Thanks Sjaak! Prio's weet ik nog niet...stel nooit echt prio's...wel qua spiergroepen, maar niet qua kracht of iets dergelijks..Ik wissel in principe van schema om het leuk en afwisselend te houden met als einddoel zo'n 90/95kg op een mooi bf.kiek um goan!!! 40's - congratz marvin!
je gaat dus weer een nieuw schema in elkaar breien zie ik, wat zijn de doelstelling en prioriteiten voor dat schema?
PS: over twee weken weer is trainen?

Hey Sue! Wat leuk dat je er ook weer even bent!!Zo, weer 's effe bij Marf kijkenLekker bezig zo te lezen! Wordt het niet weer eens tijd voor nieuwe foto's
Standaar om 4 uur wakker, wees blij, ik moet standaar 4 keer per nacht! Gelukkig ben ik erg goed in half slaapwandelen en slaap ik redelijk door
Hoest met je vriendin?
)
.. Ze is gewoon nog niet het meisje wat ik leerde kennen..
Thanks Sjaak! Prio's weet ik nog niet...stel nooit echt prio's...wel qua spiergroepen, maar niet qua kracht of iets dergelijks..Ik wissel in principe van schema om het leuk en afwisselend te houden met als einddoel zo'n 90/95kg op een mooi bf.
Over twee weken weer trainen is een best plan..maar heb wel van 26 februari tot en met 5 maart oproepdienst!![]()

)Dbb groepsdruk heeft ervoor gezorgd!damn hey, wat een invloed heeft dan wel niet gehad! hoe kan dit dan, door de schrik?
harde shoulder presses marvin!
Dat hoop ik ook niet nee..sterkte ermee man. hopen dat dit geen extreme invloed gaat hebben op je relatie met haar! ik zeg geef der nog wat tijd en stop er veel in: tijd en energie en houd hoop!
komt wel goed schatje!![]()
In die week ben ik uiteraard present!dat bedoel ik ook met prio's - waar wil je dus in aankomende schema je focus op gaan leggen? ben benieuwd wanneer je dat einddoel gaat bereiken kerel.
qua data bedoel ik in de week van 22 februari - ik kan ook niet alle dagen, dus moeten we wel ff kijken. Als we Loo er ff bijhalen dan kunnen we in dat hardcore hok bij hem knallen - kun je gelijk je PR db presses over de 40 kilo brengen![]()
Die 50reps weet ik nog niet hoe, maar het gaat gebeuren!Je gaat een 50rep squatset doen, Breath-style neem ik aan?
Bikkelen dus, wil het ook nog een keertje doen, lijkt me heerlijk!
(hoef je ook geen cardio meer te doen)
Ik weet niet of ik het gemist heb in het topic maar wat is er met je vriendin gebeurt dat ze zowel lichamelijk als geestelijk nog niet hetzelfde is?
(als dit me niets aangaat begrijp ik dat uiteraard)

Zo dat is wel heavy zeg!Dbb groepsdruk heeft ervoor gezorgd!
Die 50reps weet ik nog niet hoe, maar het gaat gebeuren!
M'n vriendin heeft anorexia en zit daarvoor sinds december in een kliniek..verder heeft ze zich tijdens de nieuwjaarsnacht verbrand door een waterkruik met kokend water, maar dat is al erg goed hersteld!![]()

)

dinsdag weer kuiten een goede beurt geven, want ze moeten groeien!