naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan mocht hij nog wel 3 setjes eraan vastplakken

Was een hell

Zeker zeker! Jij ook een prettig weekend!haha nice 50x60, en die bp is lekker meegenomen
fijn weekend marvin

Ik weet het sjaak! ik wil zo graag grote kuiten dan mag ik niet verzaken! Dinsdag krijgen ze een volwaardige training! Al hebbe n we in mijn gym niet echt de middelen om goed kuiten te pakken..nice man - die 50x lijkt me echt verschrikkelijk. ik ben ooit een keer tot 32 gekomen met 60 kilo en toen afgehaakt - kapot hard is dat. respect ook voor die 50!
als je kuiten echte kuiten wil, moet je het niet af laten weten kerel...
Eesste 20 reps zonder pauze, rustig uitgevoerd, de 30 erna om de 10 een kleine pauze bovenin en weer door knallen..wel dodelijk trouwens!Haha heerlijk man!
Hoe heb je die 50 reps uiteindelijk uitgevoerd?

Jaja..
Jij ook fijn weekend tymen!
Ik wist dat ik het fout schreef, maar had te weinig tijd om op te zoeken hoe het wel moest!haha 50 reps nice
Het is trouwens intermezzo en niet metzo![]()
Jaja, inspiratie uit jou log..leek me wel wat..HAHAHA! Lekker gesquat gab! 50 reppies, zieke geest die je d'r rondloopt! Heerlijk!![]()
Mossad deed geen heavy reps ervoor of wel
? Anders ga ik volgende keer toch 3x50x60kg doen..maar daarna kan ik direct mijn benen training stoppen
Het was wel daarop gebasseerd..maar probeer het maar eens..ik vraag me af of jullie daarna nog 3 setjes willen doen..

Ik weet het sjaak! ik wil zo graag grote kuiten dan mag ik niet verzaken! Dinsdag krijgen ze een volwaardige training! Al hebbe n we in mijn gym niet echt de middelen om goed kuiten te pakken..
4x50x60 lijkt me ook een uitdaging..of 50x70, 50x60, 50x50 en dan 50x40..Ik doe een weekje helemaal niets maar wanneer ik met mijn schema klaar ben ga ik ook een keertje 50x60kg doen maar denk niet met 3 heavy sets ervoor
Volgens mij ook een lekkere manier om te cutten, kan me slecht voorstellen dat je met cardio meer verbrand namelijk.
Succes met je meisje, die moet altijd je nr1 zijn![]()

leuk voor de cut
Denk het wel...Mossad had idd 4 setjes (goed lezen)
Oma heeft natuurlijk mijn trainingen gezien met 30-reppers en dacht 'daar moet ik overheen!'
![]()

Ja..

Mwoah, dat viel mee..wel zuur in m'n benen! Heb voor het eerst spierpijn in m'n quads gehad..normaal heb ik alleen last van hamsSerieus hardcore bezig marvinvet hoor die 50 reps. Werd het zwart voor je ogen?
![]()

Niks om jaloers op te zijn na zo'n 2.5/3 jaar trainen

Tja..heb laatst mijn gym eigenaar nog gevraagd om een smith/calf raise of seated calf aan te schaffen, maar die lul vind kuiten niet belangrijk genoeg..althans, hij zei dat hij geen apparaten ging kopen die maar 3 mensen gingen gebruiken..nogmaals de kl***zakheb je wel eens calf raises in the smith gedaan? (dat je op zo'n step-geval gaat staan met je tenen) dan boots je gewoon een standing calf raise na. seated is lastiger na te doen (wat jammer is, want imo de best kuitenbouwer)
die toe-press shit vind ik persoonlijk helemaal niets (en je hebt mijn kuiten gezien hehe)

of doe van die nutteloze door hem aangeraden toepresses! En soms als niemand het ziek doe ik stiekum seated barbell calfraises in dat rek en ook daarmee schuur ik het rek kapot
Zoals ik hierboven ook al vermeldde doe ik welleens seated barbell calfs...donkeyraise lijken me ook wel leuk met twee chickies op m'n rug ofzoDB's op je knie / bovenbeen leggen terwijl je zit en dan seated calf raises nadoen
Of natuurlijk met een BB op je benen....
Donkey raises, ook leuk![]()