- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar de mis gaan idd... Aangezien ik uit een gelovig gezin kwam mocht je dus niet eten voor de nachtmis. Wat een hel was dat.True story..maar dat komt vanavond, morgen en overmorgen wel goed
Zal wel 8000kcals per dag worden..
Ik kan prima zware gewichten trainen..én heb het middel van een schoolmeisje..én train gewoon mijn schuine buikspieren..
Heb vandaag overigens een zo'n a-symetrische oefening gedaan
Of meer..of nog wat kersstol of beschuit met vlokken..
AYCE..
Klopt...wij gingen altijd naar de kindermis..ik en mijn zus en zusje verdomde het om naar zo'n officiele late mis te gaan
Hele, hele ruwe schatting
Thanks..dat moet goed komen
Holy shit...30-35kg..
au!!
Je profileert je hier als enigsinds raar mannetje...
Held!
Ik begin met 8..Niet te hoog inzetten
En mijn moeders tomatensoep met ballen is ook hnnnng!
Gewoon witte en bruine bolletjes zoals dit:
![]()
Of bruin...ik ben niet racistisch..
Enfin..vanmorgen even wezen beuken!
Push!:
Incline benchpress:
40kg: 12
50kg: 8 (warmup)
60kg: 8 (easy!)
70kg: 6
80kg: 3, 3, 3 (prima!)
85kg: 2, 1, 1, 1 (low reps ivm gebrek aan spotter..)
MP:
45kg: 8, 8, 8 (warmup voor pushpress)
Pushpress:
70kg: 3 (easy, met riem)
75kg: 3, 3 (oef!), 3 (beter!), 3 (niet te klagen)
Paused floorpress ss Planck:
60kg: 12 (super controlled) ss Bw: 90sec.
70kg: 10 (fuaaark) ss Bw: 60sec.
70kg: 8+3 (rest-pause) ss Bw: 66sec.
Dippen:
Bw: 12 (easy!)
Bw+10kg: 11 (top!)
Bw+20kg: 6 (oef!), 5+3 (rest-pause)
Standing cable fly's:
32kg: 12 (super easy!)
36kg: 12 (die pomp)
Dropset: 41kg-->27kg: 6, 15 (nice)
Pushdown:
41kg: 10 (easy)
55kg: 12 (top)
64kg: 8 (2f.), 7 (nipt!)
32kg: 17 (reverse grip, slow controlled)
Seated side raise:
4kg: 20, 15, 15 (pompen of verzuipen..focus MMC..)
Fysio shit:
Done
Rating:![]()
![]()
(Fijne feestdagen![]()
)
hmm..zal niet veel schelen inderdaad dat verschil..al moet ik bekennen al even geen benches gedaan te hebben, maar verwacht hoe dan ook geen singles met 120kg ofzo..Dikke training marv! Is je incline onderhand even sterk als normaal?
Jij ook fijne kerst , dat je maar veel gaat eten.
pff..de nachtmisNaar de mis gaan idd... Aangezien ik uit een gelovig gezin kwam mocht je dus niet eten voor de nachtmis. Wat een hel was dat.

Komt vanzelf Freak! Bulking season is coming!Lekkere training weer Marv! Flinke inclines hoor, dat doe ik je voorlopig echt nog niet na hoor!![]()
dat vond ik dus ook..dat vreten heb ik weer verdiend..Jeuzus man, prima training om de kerstdagen mee in te luiden!
Op naar gains!![]()

.. Ben vandaag ook al aardig aan de gang geweest .. En dan moet kerst nog beginnen :')Het zijn inderdaad wat meer broodjes geworden...stuk of 10 met rosbief, filet american en rolade. Verder nog 3 stukken kerststol met boter en suiker, 3 beschuitjes vlokken en 3 kleine kommetjes tomatensoep..

8 broodjes pindakaas
halve vianetta
halve rol volkoren biscuits
150g rijst
50g mie
200 gsperziebonen
200g geitenvlees
en nog wat andere shit waarvan ik niet eens weet wat het is.
kut maag van mij, denk dat ik nu al in de buurt kom van de -93kg![]()

dat zal ik wel niet gaan halen hoor, ga 29-30 december stoppen met medicijnen (wil niet nuchter het nieuwe jaar in gaan) en zal dan wel weer normaal kunnen eten. zou eigenlijk een paar dagen langer moeten doorgaan maarja YOLO.
mijn maag kan nu gewoon niet meer dan 3000-3500kcal verwerken, zelfs nu ik niet train is dat echt niet genoeg.
haha..genoeg eiwitten! Klinkt goed ook!Marv ik ben trots op je, ik heb net 600gram kalkoen met spek, 200gram zalm , 200 gram aardappels en een groot stuk cheesecake op![]()

mmm..en nu?.. Ben vandaag ook al aardig aan de gang geweest .. En dan moet kerst nog beginnen :')
Daar ging die zak schep-chocolade van de Jamin, Snickerijsjes, Twixijsjes, Bounty-ijsjes, Pizza Calzone en pot B&J
heb je die 20g drop wel afgewogen? Bijna 2 liter chocomelk..Als we toch bezig zijn
300 gram kip, 400 ml halfvolle melk, 1 schep mass gainer( 85 carbs 20 eiwit 9 vet geloof ik), 1.75 liter chocomelhalve family size shoarma pizza(hele weegt 1.1kg), 20 gram drop.
Iemand mijn macro's voor vandaag?

Van alleen al dat geitenvlees zou ik niks meer eten..8 broodjes pindakaas
halve vianetta
halve rol volkoren biscuits
150g rijst
50g mie
200 gsperziebonen
200g geitenvlees
en nog wat andere shit waarvan ik niet eens weet wat het is.
kut maag van mij, denk dat ik nu al in de buurt kom van de -93kg![]()
ik blijf het herhalen..maar vrouwen horen in mijn ogen niet zwaarder te zijn dan 70kg..
wel fucked up man!dat zal ik wel niet gaan halen hoor, ga 29-30 december stoppen met medicijnen (wil niet nuchter het nieuwe jaar in gaan) en zal dan wel weer normaal kunnen eten. zou eigenlijk een paar dagen langer moeten doorgaan maarja YOLO.
mijn maag kan nu gewoon niet meer dan 3000-3500kcal verwerken, zelfs nu ik niet train is dat echt niet genoeg.
p*ssy!Ken dat probleem, ik moet ook echt 4k+ maar de helft vloeibaar want ik krijg het niet weg
haha..thanks Neet!Goeie quote!
Goeie training!
Goeie feestdagen!
(dat was antwoord op https://forum.bodybuilding.nl/topics/marvinnen-met-skatermarvin.215244/page-1013#post-9358950 dus)
pff..had ik maar een dergelijk metabolisme..maar in jou geval is het vaker een vloek dan een genot..shame on me met dagelijks 3600 kcal.. en kerst moet nog komen.
Lekkere training! en nu op naar de kerst... en strafcardio.
volgens de voorspelling blijft het droog.![]()

haha..doe mijn best om het binnen de perken te houdn, maar anders vanaf zondag weer mini cut tot oudjaarsdag (dan is het weer drama...gourmet en oliebollen..en 1 januari bufetje denk..)
heb je die 20g drop wel afgewogen? Bijna 2 liter chocomelk..
ik blijf het herhalen..maar vrouwen horen in mijn ogen niet zwaarder te zijn dan 70kg..

Van alleen al dat geitenvlees zou ik niks meer eten..