- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marv zat waarschijnlijk te trommelen op de handles van de hartslagmeter. Eigenlijk deed hij gewoon niks buiten dat trommelen![]()
Marv zat waarschijnlijk te trommelen op de handles van de hartslagmeter. Eigenlijk deed hij gewoon niks buiten dat trommelen![]()
Haha, klopt...of constant zo'n hartslag nu zo goed voor je donder is..Sow, dat was een stevige cardio sessie. Meter zat vast de helft van de tijd in de rode zone![]()

Haha..ga ik eens proberenMarv zat waarschijnlijk te trommelen op de handles van de hartslagmeter. Eigenlijk deed hij gewoon niks buiten dat trommelen![]()

Alle extra geplande beweging is strafcardio

schijnkcals..beetje dragonforce op en mee trommelen, dan red je dat wel ja.
maar dan heb je wel goede schijnkcal verbrand

)
)
)
)
)Waarvoor is die coretraining dan, wat is het nu?Ik doe nog steeds elke ochtend en elke training core werk, scheelt bij mij toch wel een hoop, ook al heb ik nu weer blessure
Goeie training marv.
Toen ik bijna niks aan mn core deed ,had ik constant last van mn onderrug, sindsdien ik veel aan mn core doe is dat een stuk minder.

kun je hem beter op guitar hero doenbeetje dragonforce op en mee trommelen, dan red je dat wel ja.
maar dan heb je wel goede schijnkcal verbrand

ab rollFlexx ik denk dat ik ook wat core werk kan gebruiken ook toch steeds last van onderrug wel minder of vroeger als ik niet sporte.
Heb je nog wat tips/oefening voor core?![]()
Moest dat wel even opzoeken... ziet er hardcore uit!Renegade rows marvin.
Blijf dat toch een van de meeste en meest complete core oefeningen vinden.
Alleen nooit doen als je vlak er voor flink hebt lopen bunkeren
Ok thx hebben thuis liggen zal ik beginnen doen [emoji6] tot failure of setjs 4x15 ofz?
Flexx ik denk dat ik ook wat core werk kan gebruiken ook toch steeds last van onderrug wel minder of vroeger als ik niet sporte.
Heb je nog wat tips/oefening voor core?![]()
Leg raises zijn ng wat te zwaar voor degelijk aantal te halen verlopig doe ik knee raises. Wat is juist superman nog nooit van gehoord. Plank opbouwen in sec aanspannen?
Leg raises zijn ng wat te zwaar voor degelijk aantal te halen verlopig doe ik knee raises. Wat is juist superman nog nooit van gehoord. Plank opbouwen in sec aanspannen?
ik doe meestal 2 setjes tot failureOk thx hebben thuis liggen zal ik beginnen doen [emoji6] tot failure of setjs 4x15 ofz?
Ok zal eens je link checken.http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/superman
Leg raises kan je ook liggend doen, hangend kan ik ze ook niet haha.
Ik plank nu 2 keer per week , 3setjes en dan elke week 5sec. Langer, maar soms schiet het er bij in dus al paar keer moeten resetten, maar 3setjes van 60sec. Moet me wel lukken nu.