AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Prima training weer. Geniet van de kerstdagen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.242
Ik doe nog steeds elke ochtend en elke training core werk, scheelt bij mij toch wel een hoop, ook al heb ik nu weer blessure:P

Goeie training marv.
Elke ochtend..waar haal je de tijd vandaan. Ik sta op en wil zo snel mogelijk naar mijn werk..

..zodat ik zo snel mogelijk weer naar huis kan:roflol:

Renegade rows marvin.
Blijf dat toch een van de meeste en meest complete core oefeningen vinden.

Alleen nooit doen als je vlak er voor flink hebt lopen bunkeren
Ziet er heftig uit!

Deze toch? En wat is een beetje normaal gewicht om te beginnen denk je?

Waarvoor is die coretraining dan, wat is het nu?
Ik doe nu eigenlijk vooral buikspiertraining en geen core..
Toen ik bijna niks aan mn core deed ,had ik constant last van mn onderrug, sindsdien ik veel aan mn core doe is dat een stuk minder.
Dat is dus het advies wat ik nu ook kreeg...

Fysio zei, Lage rug/Heupmobiliteit issue, dus dit soort oefeningen: http://www.oefenthuis.nl/lage-rug/mobiliteit/
Manueel therapeut zei, er is niets mis met je mobiliteit:roflol: maar er was een discrepantie tussen mijn hoge en lage rug spieren en mijn core was te zwak.
Flexx ik denk dat ik ook wat core werk kan gebruiken ook toch steeds last van onderrug wel minder of vroeger als ik niet sporte.
Heb je nog wat tips/oefening voor core?:rolleyes:

kun je hem beter op guitar hero doen :roflol:
:roflol: Beetje fanatiek achter de Wii, telt dat ook als strafcardio?
Mwoah..voor core denk niet het best, maar wel een lekkere oefening..
Moest dat wel even opzoeken... ziet er hardcore uit!
Toch...als je die oefening gaat doen, zul je mogelijk 6-8kg dumbels gebruiken...gelijk wat minder hardcore:o
Ok thx hebben thuis liggen zal ik beginnen doen [emoji6] tot failure of setjs 4x15 ofz?
Wat flex zegt is voor core beter dan..
:thumbs:

Lying leg raises ook trouwens?
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/superman

Leg raises kan je ook liggend doen, hangend kan ik ze ook niet haha.

Ik plank nu 2 keer per week , 3setjes en dan elke week 5sec. Langer, maar soms schiet het er bij in dus al paar keer moeten resetten, maar 3setjes van 60sec. Moet me wel lukken nu.
Zal de tijd ook eens bijhouden volgende keer:o
ik doe meestal 2 setjes tot failure
En hoeveel reps zijn dat? En doe je ze op je knieen of staand..:eek!:
Ok zal eens je link checken.
Ok ik zal de eerste keer zien hoever ik kan gaan en dan opvoeren[emoji106][emoji2]

Goede workout Marv! Fijne kerstdagen! :D
Thanks Freak! Jij ook!:D:D
Prima training weer. Geniet van de kerstdagen :)
Thanks Bas! Jij ook daar!:thumbs:

Vandaag is het kerstavond..vroeger ging ik altijd eerst naar de kerk en gingen we daarna bij mijn ouders bolletjes eten met verse rolade, rosbief, ham etc. met verder nog kerstbrood en nog wat zoetigheid...
Een deel van die traditie is gebleven...die kerk slaan we tegenwoordig gelukkig over, dus eet vanavond soep en broodjes.

Mijn gf vind dat vreselijk, want die eet zowat iedere dag al bolletjes. Ik daarentegen vind het echt genieten, want eet zelden brood! Een bolletje of 8 zal daarom geen uitzondering zijn:roflol:

Kcals vandaag en komende dagen zal giswerk worden, maar f**k it!

Voeding, donderdag 24-12-2015:
7:30 2 koppen koffie
8:00 50g havermout + 25g whey iso + 10g rozijnen+ stukje pure choco
Pre-workout:1/2 scoop Devil's shot + 1 scoop amino-1
Post-workout: 1 scoop Amino-1
11:30 90g havermout + 30g whey iso + 10g rozijnen + multivit + vit D
13:00 150g kipfilet + 125g spinazie + stuk fruit
15:30 150g kipfilet + 125g spinazie
18:15 Kerstavond: Soep + veel broodjes met beleg (~1150kcals)

~2435kcals, E/K/V = 190g (31%) / 290g (47%) / 60g (21%)

damn ik zit nu al op 2300 kcal .. wat moet jij honger lijden :roflol:

Oefeningen waarbij je asymmetrisch werkt zijn prima om dwarse stabiliteit in je core te krijgen (met 1 db in de hand, of 1 been tegelijk optillen etc). Een hoop mensen zijn als de dood om hun schuine buikspieren te trainen omdat het je smalle middeltje 'verpest'.
Idioten, hoe kan je verwachten blessurevrij zware gewichten te tillen met het middeltje van een schoolmeisje?

8 bolletjes? WTF dude!

Oefeningen waarbij je asymmetrisch werkt zijn prima om dwarse stabiliteit in je core te krijgen (met 1 db in de hand, of 1 been tegelijk optillen etc). Een hoop mensen zijn als de dood om hun schuine buikspieren te trainen omdat het je smalle middeltje 'verpest'.
Idioten, hoe kan je verwachten blessurevrij zware gewichten te tillen met het middeltje van een schoolmeisje?

nou ik zou mn shoolmeisjes middel toch ook niet willen verliezen heur.

Leuk van die broodjes Marvin. Vroeger haddden wij na de nachtmis op kerstavond ook een maaltijd thuis, maar brood met ragout en ook kerstbrood. Ook mooie herinneringen :) En er was altijd sneeuw vroeger :)

Lol 8 bolletjes en soep zal ook wel meer zijn dan 1150 kcal.
Fijne dagen bro

fijne vreetdagen xx

Ziet er heftig uit!

Deze toch? En wat is een beetje normaal gewicht om te beginnen denk je?

Yup die, qua gewicht. Het is eerst wennen aan de beweging, dus zou gewoon met 10kg opwarmen en daarna kijken wat je kan. Op het einde deed ik ze met 30-35kg

Als je te zwaar gaat heb je kan dat je valt en een bloedneus krijgt.

Had in oude gym veel van die arrogante 16 jarige voetbal jochies, die altijd overal blijven praten niet trainen en veel te stoer doen.

Dus als ik renegade rows deed keken ze me raar aan. En vroegen waar dat voor was. Toen ik zei dat ik dat de beste buikspieroefening vond wouden ze dat natuurlijk ook proberen.

"Wat is dan een goed gewicht om te beginnen?". Ik zou met 14kg beginnen. Zon jochie had zon ego en pakt de 18 kg, 1 herhaling en hij had een bloedneus.:roflol:

Had in oude gym veel van die arrogante 16 jarige voetbal jochies, die altijd overal blijven praten niet trainen en veel te stoer doen.

Dus als ik renegade rows deed keken ze me raar aan. En vroegen waar dat voor was. Toen ik zei dat ik dat de beste buikspieroefening vond wouden ze dat natuurlijk ook proberen.

"Wat is dan een goed gewicht om te beginnen?". Ik zou met 14kg beginnen. Zon jochie had zon ego en pakt de 18 kg, 1 herhaling en hij had een bloedneus.:roflol:
[emoji38][emoji106][emoji23]

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.260
damn ik zit nu al op 2300 kcal .. wat moet jij honger lijden :roflol:
True story..maar dat komt vanavond, morgen en overmorgen wel goed:roflol:

Zal wel 8000kcals per dag worden..:o

Hunger is weakness leaving the body ;) lol
:roflol:
Ik kan prima zware gewichten trainen..én heb het middel van een schoolmeisje..én train gewoon mijn schuine buikspieren..:o

Heb vandaag overigens een zo'n a-symetrische oefening gedaan:thumbs:
Of meer..of nog wat kersstol of beschuit met vlokken..

AYCE..:roflol:
nou ik zou mn shoolmeisjes middel toch ook niet willen verliezen heur.
Leuk van die broodjes Marvin. Vroeger haddden wij na de nachtmis op kerstavond ook een maaltijd thuis, maar brood met ragout en ook kerstbrood. Ook mooie herinneringen :) En er was altijd sneeuw vroeger :)
Klopt...wij gingen altijd naar de kindermis..ik en mijn zus en zusje verdomde het om naar zo'n officiele late mis te gaan:roflol:
Lol 8 bolletjes en soep zal ook wel meer zijn dan 1150 kcal.
Fijne dagen bro
Hele, hele ruwe schatting ;)

Thanks..dat moet goed komen ;)
Yup die, qua gewicht. Het is eerst wennen aan de beweging, dus zou gewoon met 10kg opwarmen en daarna kijken wat je kan. Op het einde deed ik ze met 30-35kg

Als je te zwaar gaat heb je kan dat je valt en een bloedneus krijgt.
Holy shit...30-35kg..:eek:
Tenzij je een b0ner hebt... alhoewel... ik dan nog :(
:roflol:
Dan breek je je p**mel en krijg je een bloedneus.
au!!
Zolang er maar bloed aan te pas komt mmmmmm
Je profileert je hier als enigsinds raar mannetje...:rolleyes:

Held!:D
[emoji38][emoji106][emoji23]
:D:D:D
Vind 8 niet zo bijzonder hoor, vorig jaar kerstbrunch 10 broodjes ofzo paar croissants en 4 worstenbroodjes op:p
Ik begin met 8.. ;) Niet te hoog inzetten:roflol:

En mijn moeders tomatensoep met ballen is ook hnnnng!:D
Wat voor bolletjes zijn dat dan? Niet zoals bv Tijger pistolets?
Gewoon witte en bruine bolletjes zoals dit:

minibolletjes%20assorti%2010%20stuks%20van%20Esch.jpg

Of bruin...ik ben niet racistisch..

Enfin..vanmorgen even wezen beuken!:D:D

Push!:
Incline benchpress:

40kg: 12
50kg: 8 (warmup)
60kg: 8 (easy!)
70kg: 6
80kg: 3, 3, 3 (prima!)
85kg: 2, 1, 1, 1 (low reps ivm gebrek aan spotter..:fire:)

MP:
45kg: 8, 8, 8 (warmup voor pushpress)

Pushpress:
70kg: 3 (easy, met riem)
75kg: 3, 3 (oef!), 3 (beter!), 3 (niet te klagen:fire:)

Paused floorpress ss Planck:
60kg: 12 (super controlled) ss Bw: 90sec.
70kg: 10 (fuaaark) ss Bw: 60sec.
70kg: 8+3 (rest-pause:fire:) ss Bw: 66sec.

Dippen:
Bw: 12 (easy!)
Bw+10kg: 11 (top!)
Bw+20kg: 6 (oef!), 5+3 (rest-pause)

Standing cable fly's:
32kg: 12 (super easy!)
36kg: 12 (die pomp:fire:)
Dropset: 41kg-->27kg: 6, 15 (nice:D)

Pushdown:
41kg: 10 (easy)
55kg: 12 (top:D)
64kg: 8 (2f.), 7 (nipt!)
32kg: 17 (reverse grip, slow controlled:fire:)

Seated side raise:
4kg: 20, 15, 15 (pompen of verzuipen..focus MMC..:fire:)

Fysio shit:
Done :D

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Fijne feestdagen:fire:)

Terug
Naar boven