- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt me ook goed mee. Maar de gewicht gains lijken bij mij vaak wat vertraging te hebben..en heb een prima stoelgangIk had toch wel wat meer gains verwacht om eerlijk te zijn. Lekker dooreten Marvin! Train jij trouwens tijdens de feestdagen?

Beetje teveel...weet niet veel meer van het laatste deel van gisteravond..

Nope...daar was ik te dronken en misselijk voor! Toen mijn gf de frituur aanzette ben ik in slaap gevallen...had er niet eens zin in..Geen rare vreetkick na alles vannacht?
Goed bezig met snelwandelen.

Jezus man, hoe doen jullie dat, maar 1 kg aankomen?
Schaam me nu intens mijn mijn 4.5 kg![]()

Alleen jaloers op het gedeelte over afvallenmijn hele lichaam is naar de klote, maar ik val af dus mensen zijn jaloers op mij
mmkay

hele goede vraag..maar wat ik al zei..meestal backfired het bij mij een paar dagen laterJezus man, hoe doen jullie dat, maar 1 kg aankomen?
Geniet ervan Marina!Gewoon lekker dooreten.. hier staat vanaaf een combi fondue/gourmet op het programma en morgen nog een gourmet.ik kan me lol ook op dus.
ziek zijn en rustig doorvreten..
Geitenvlees = bad mkay
...geitenvlees..
pff..klote man! Is nog steeds meer als ik in de bulkzit nu rond de 3000-3500kcal, maag kan nu niet meer verwerken.

haha.. 5kg afvallen met kerst

sorrymijn hele lichaam is naar de klote, maar ik val af dus mensen zijn jaloers op mij
mmkay

haha..ongecontroleerde shit is zowieso niet chill..
Straf cardio is de truukJezus man, hoe doen jullie dat, maar 1 kg aankomen?

Idd retardedRetarded brunch zit er ook weer in..
Donuts, krentenbollen, ontbijtkoek, taart, tijgerbollen met filet, een berg rosbief, ketjapgehaktballen met nasi, ijs etc. etc.

ik vraag mij echt af wat jij uitpoeptRetarded brunch zit er ook weer in..
Donuts, krentenbollen, ontbijtkoek, taart, tijgerbollen met filet, een berg rosbief, ketjapgehaktballen met nasi, ijs etc. etc.

Horizontale strafcardio will do the trickStraf cardio is de truuk
Ja, ga je schamen. Maar een keertje goed naar de plee en een stevige wandeling scheelt weer minstens 2 kg![]()
ik zeg niks
ik heb er maar 5 op..werd een beetje snel misselijk..
zal als ik het niet vergeet morgen even een foto maken..