MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.323

Het zal wat met de leeftijd te maken hebben denk..maar ben er van overtuigd dat ik meer verbrand dan 11kcals per 5 minuten...

..helaas duurt het meestal maar 30 seconden :roflol:
Hahahaha, ik kom echt niet meer bij hier..
Als je deze berichtjes even snel leest en niet direct een idee hebt waar het over gaat, dan, eehhh..
Komt het allemaal zeer dubieus over! :roflol:

dat is nog eens leuk leesvoer als je net thuiskomt. :rolfol:

• #20.327
Pff...heb blijkbaar de afgelopen dagen zoveel gegeten dat ik nu gewoon geen zin heb om te eten! Heb net zelfs een deel van mijn rijst weg geflikkerd..:o

Enfin, vanmorgen leg-day...met buikpijn:o

Legs!
Deadlift:

60kg: 10
100kg: 10
140kg: 5 (met straps!)
165kg: 5 (bleegh buikpijn..), 5, 5 (niet van harte!)

Floorpress:
60kg: 15 (voelt zwaar:roflol:), 12
70kg: 10, 8, 6 (pff, verzuring!)

p*ssy squats:
70kg: 12
85kg: 8
100kg: 8, 8, 8 (best zo..pijn vrij)

Barbel calfraise:
100kg: 12 (warmup)
140kg: 12
160kg: 11 (nipt!), 9 (t*ring!), 8 (1f. nice:D)

Standing leg curl:
30kg: 12 (top!)
36kg: 12, 15 (till failure..2f.)

Leg extention:
64kg: 14 (prima!)
77kg: 10 (oef!), 10
36kg: 12 (single leg..)
30kg: 15 (single leg, sqeeez & hold!)

Machine crunch:
43kg: 15
50kg: 12, 12, 12

Seated calfraise:
80kg: 12
100kg: 10 (pittig!), 11 (2f.), 10 (2f.)

Planck:
Bw: 130sec. , 100sec. , 80sec (pfff!)

Fysio shit:
Done, beetje afgeraffeld..

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(
Gezien de omstandigheden prima)

Vandaag..'helaas' nog een 'derde kerstdag'..met drie gangen diner! Dus komt goed uit dat ik geen honger heb!:o Is het geen probleem vandaag grotendeels low carb te eten.

Nu meals aan het preppen voor komende week...beetje compenseren voor afgelopen en komende ellende ;)

Pff een 3de kerstdag. Bij mij past er echt niks meer bij! Succes man, ben benieuwd hoeveel je nog binnen weet te proppen. Hoeveel kg ben je op het moment al zwaarder? :D

Zijn jullie ook een stuk slapper dan normaal na al dat gevreet en drinken.

Hahaha, hier hetzelfde met die buik en geen trek in eten :roflol:
"Troost je", na een dag weinig voeding binnengespeeld te hebben begin ik na de training van vanochtend toch weer trek te krijgen.. Alleen gisteren at ik vrijwillig maar heel weinig :o.
Als ik met mijn vinger een porretje geef in mijn maag doet het gewoon zeer, echt schandalig :roflol:

Uiteindelijk zit er toch bij Marvin en Sanne wel een natuurlijke rem op de eetlust.... hij kickt alleen een beetje laat in :lol:
Goeie planken Marv met je pijnlijke buik.....

Marvin die geen zin in eten heeft, het is een kerstworder

• #20.334
Haha:o

Pff een 3de kerstdag. Bij mij past er echt niks meer bij! Succes man, ben benieuwd hoeveel je nog binnen weet te proppen. Hoeveel kg ben je op het moment al zwaarder? :D
Ach..het past er wel bij..

Maar heb zojuist te horen gekregen dat de host een beetje teveel gedronken had vannacht en het hele gebeuren heeft afgelast.
Vanavond dus gewoon een avondje met mijn gf, en gezien het feit dat we beide nog niet zo een honger hebben (misselijk enzo) eten we een soepje..

Qua gains weet ik niet precies, want was vanmorgen niet thuis. Wegen en meten zal ik dus morgenochtend even doen..:D

Zijn jullie ook een stuk slapper dan normaal na al dat gevreet en drinken.
Ben weleens sterker geweest:o
Hahaha, hier hetzelfde met die buik en geen trek in eten :roflol:
"Troost je", na een dag weinig voeding binnengespeeld te hebben begin ik na de training van vanochtend toch weer trek te krijgen.. Alleen gisteren at ik vrijwillig maar heel weinig :o.
Als ik met mijn vinger een porretje geef in mijn maag doet het gewoon zeer, echt schandalig :roflol:
Klopt..mijn vreetlust lijkt wel weer iets terug te komen..het probleem echter..heb alleen maar zin in zoete rommel (snoep, koekjes en ijs..), dus moet me nu echt inhouden want zit thuis niks te doen..:o

Mijn maag en misselijkheid beginnen nu langzaamaan een beetje meer beter te worden gelukkig! Jij mag nog een diner toch? Wat staat er op het menu?
Uiteindelijk zit er toch bij Marvin en Sanne wel een natuurlijke rem op de eetlust.... hij kickt alleen een beetje laat in :lol:
Goeie planken Marv met je pijnlijke buik.....
True..die rem komt tegenwoordig ook al een stuk eerder als ik eerlijk ben. Ik ben bijvoorbeeld gek op slagroomsoesjes en petit fours, maar toen mijn schoonmams die dingen gister op tafel zette heb ik mij beperkt tot 2 petit fours en 1 soesje..

Normaliter had ik veel meer genomen, maar had er gewoonweg geen zin in..
Marvin die geen zin in eten heeft, het is een kerstworder
:roflol:

Zoals ik al schreef komt het beetje bij beetje weer terug...maar zin in mijn prepmeals heb ik zowieso niet..:o

Hahaha, hier ook al de hele dag geen eetlust en vanochtend ook lompe buikpijn :roflol:
Dem Chrissy gainzzzz

Buikpijn, check✔
Constipatie ✔

Overdaad schaadt beste mensen :P

• #20.338
Hahaha, hier ook al de hele dag geen eetlust en vanochtend ook lompe buikpijn :roflol:
Dem Chrissy gainzzzz
:roflol: same, same

Buikpijn, check✔
Constipatie ✔
:roflol: Goed ons best gedaan!

Overdaad schaadt beste mensen :P
Had je dat niet eerder kunnen zeggen..:o

Tja, gister dus niet het geplande 3 gangen diner...maar kwam bij mijn schoonmoeder krijg ik eerst een mega bak tiramisu voorgeschoteld en vervolgens een kippensoepje met rosbief, bitterballen en stokbrood..s'avonds thuis nog wat snoepjes..omdat het kon..

Enfin..

Pre-kerst Stats 22-12-2015:

Gewicht: 83.1kg (+0.3kg tov week ervoor)
Taile: 75.0cm (+0.5cm tov week ervoor)

Post-kerst Stats 28-12-2015:
Gewicht: 85.2kg (+2.1kg)
Taile: 75.0cm (+0.0cm)

Valt opzich mee, maar moet wel even proberen uit de slecht eten flow te stappen, zodat ik voor oud en nieuw weer een beetje richting de 83kg kruip..

Straks in ieder geval een Pull training, want ben nog lekker vrij vandaag:D

Mijn quad = ~jouw taille :o

Valt me wel tegen, had gehoopt dat je de 90 eindelijk zou aantikken vandaag.

• #20.340
Terug
Naar boven