- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
aka niet gainen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat ja..

Laten we de gain discussie maar niet starten..
Bultrug?
Ha ha, dat klinkt meer als de cultuur rondom het vereren van het achterwerk.

Aka vieze dikke walvis

En hoe heb je gister je vrije middag nou doorgebracht?![]()

Ha ha, dat klinkt meer als de cultuur rondom het vereren van het achterwerk.![]()
gaat lekker hier..Op de bank..mijn gf voelde zich niet zo lekker, dus hebben 'Zwarte Tulp' en oh oh cherso gekeken met de snoep- & chocopot naast ons..En hoe heb je gister je vrije middag nou doorgebracht?![]()
Ik zet niet alles op facebook...

Kwestie van wennen..en een rustdag per week meer scheelt ook een hoop..Respect hoor, wanneer je het Marvinnen door gaat zetten.. Doe nu twee weekjes het Marvin-regime, maar ik ga er niet bepaald lekker op.
Klopt..maar had 750kcals ingecalculeerd en de pizza was 850..Clean eating is achterhaald Marvin. Er is niks mis met een pizzaatje!![]()

Klopt..maar had 750kcals ingecalculeerd en de pizza was 850..![]()
. Ik denk dat het voor jou echt super lastig zou zijn om in een land zoals dit te moeten leven trouwens 
Wel als je probeert de kerst-ellende er af te krijgen IMOTja. Daar komt het ook niet op aan. Ik denk dat het voor jou echt super lastig zou zijn om in een land zoals dit te moeten leven trouwens
![]()

Wel als je probeert de kerst-ellende er af te krijgen IMO
Op vakantie waar dan ook is het altijd een zooitje bij mij..ik kan namelijk zeer slecht op gevoel eten..dat resulteert meestal in teveel eten..![]()
Mooi ditOp de bank..mijn gf voelde zich niet zo lekker, dus hebben 'Zwarte Tulp' en oh oh cherso gekeken met de snoep- & chocopot naast ons..
te lui om boodschappen te doen, dus een pizza in de oven gegooied en s'avonds nog wat toastjes filet en kruidenkaas..
Eigenlijk niet vreemd dat ik vanmorgen nog steeds 85kg woog..

Goed bezig...dat mocht ook wel met die 7kg gains..Haha ik ken dat gevoel.
Heb vanmiddag een marvin gedaan[emoji14]
1uurtje op hometrainer "strafcardio"

)
)
)
)
)
)
)
)Prima training, maar maak er maar 2 apenkoppen van. Heb er net 2 op![]()
Jup..

Prima training, maar maak er maar 2 apenkoppen van. Heb er net 2 op![]()

dit..