- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat komt nog wel, ik was net wakker.
maar ik moet marvin wel gelijk geven, die dingen zijn echt heel erg lekker.
Bevallen eigenlijk erg goed! Goede pomp in voornamelijk front delts en beetje borst!Hoe bevallen de landmines? Nieuwe oefening toch? Flinke rit zo trouwens naar je werk.. vroeger fietste ik dat elke dag, maar nu woon ik veel dichter bij mijn werk. Wel jammer, anders had ik nu elke dag automatisch strafcardio![]()

En zo begon...dat komt nog wel, ik was net wakker.
maar ik moet marvin wel gelijk geven, die dingen zijn echt heel erg lekker.

Same here...zelfs als ik nog in mijn nest zou liggenals ik daar aan begin gaat die zak ook meteen op ook.
echt hngggg

Mwoah...werkenLandmins zijn lekker
Apekoppen ook btw, net weer 2 potten schepsnoep ingeslagen
Werken tussen kerst en oud en nieuw??

Hmm.. you like scheppen..
Ik ben trots!

Haha...zal ik eens wat vertellen..Mooie training, dat verdient een flinke hoeveelheid oliebollen![]()

Maar ja, dat is ook weer een vorm van discipline toch?De voldoening die ik uit snoep scheppen haal.. Als een klein kindHmm.. you like scheppen..
Je weet waar dat synoniem voor is hè...
Echt hè!?De voldoening die ik uit snoep scheppen haal.. Als een klein kind
![]()

.. W .. Whuuutt?!Ik heb aan discipline training gedaan vandaag. Ik heb tijdens de pauze voor mijn collega's oliebollen gekocht...en heb zelf niets genomen![]()

Tja... hier ook redelijk verbluft....

Geen oliebol.... maar niet gezwicht voor een appelflap?Ik heb aan discipline training gedaan vandaag. Ik heb tijdens de pauze voor mijn collega's oliebollen gekocht...en heb zelf niets genomen![]()