SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Neet! Dat is allemaal wel gelukt!

Thanks Rambo!

Thanks Flex! Dat is wel geluktNice, een 5 apenkoppenrating! Fijne jaarwisseling marv!

Haha...toch heb ik het idee dat het Marvinnen me afgelopen jaar wel wat gains gebracht hebben, maar verwacht aankomend jaar niet al te veel als ik zo door ga..Veel gainz en goede progressie toegewenst voor 2016.
O wacht dit is marvin zijn log.
grapje schat
Huh?
Thanks zus!

Yes! Zo hoort het ook!Wajow, jij bent echt lekker knallend het jaar uit gegaan dude! Heel erg lekker! Beste wensen ook voor jou in het nieuwe jaar!![]()

Thanks Rambo!!
Jij ook!
)
)
)
Vroeger at ik met oud en nieuw gerust 40 oliebollen, maar dan vrat ik werkelijk niets anders op die dagen, dus geen gourmet of ander 'avondeten'..damn! 14 oliebollen
Ben benieuwd hoe lang dat weer normaal doen duurt
Beste wensen he.
geef mij maar hartig... paar keer gourmetten en fonduen is meer aan mij besteedt. 

Zelfde hier.... nul oliebollen. Het blijven toch ordinaire ballen meel met lauw vetOef... ik moet er niet aan denken.. 14 oliebollen.geef mij maar hartig... paar keer gourmetten en fonduen is meer aan mij besteedt.
Zijn hier zeker wel 10 eieren doorgegaan... Gevuld, met rookvlees en gewoon zo.. Das toch meer mijn ding.
Lekker geknald weer vandaag! en nu 2016 inluiden met normale hoeveelheden eiwitjes. Nice!
Al het beste voor 2016. Met de gains die je wil.![]()

eetstoornis marv strikes againVroeger at ik met oud en nieuw gerust 40 oliebollen, maar dan vrat ik werkelijk niets anders op die dagen, dus geen gourmet of ander 'avondeten'..
Tja...definieer 'normaal'
Al mijn loglezers ook de beste wensen voor het komende jaar! May the gains be with you all!![]()
Haha...dit jaar geen oliebollen zeker?Klinkt als een prima jaarwisseling. Vorig jaar heb ik er welgeteld 28 naar binnen gewerkt. Naturel, krenten, rum-rozijnen en noem maar op. Ach ja.. Dit jaar heb in het gecompenseerd zullen we maar zeggen
.
Mooie training om het jaar mee te starten trouwens.

Ik vind het allebei lekker, maar ben toch ook echt een zoetekauw...en denk ook dat ik meer van het zoet ben dan het hartig.Oef... ik moet er niet aan denken.. 14 oliebollen.geef mij maar hartig... paar keer gourmetten en fonduen is meer aan mij besteedt.
Zijn hier zeker wel 10 eieren doorgegaan... Gevuld, met rookvlees en gewoon zo.. Das toch meer mijn ding.
Lekker geknald weer vandaag! en nu 2016 inluiden met normale hoeveelheden eiwitjes. Nice!
Al het beste voor 2016. Met de gains die je wil.![]()

Dit jaar slechts 14..

Ieder z'n ding natuurlijkZelfde hier.... nul oliebollen. Het blijven toch ordinaire ballen meel met lauw vet![]()

Ik heb me dit jaar best wel gedragen al zeg ik het zelf..Komr goed Bas! Eind van de week hoop ik gewoon weer een kilootje of 83 te wegen
Haha..dat gaat juist prima zo!

Je krijgt helaas niet altijd wat je wilt, en ook niet altijd waar je zo voor werkt. Maar als je er niet voor werkt krijg je het zeker niet

Ervoor gaan .

True, true!Je krijgt helaas niet altijd wat je wilt, en ook niet altijd waar je zo voor werkt. Maar als je er niet voor werkt krijg je het zeker niet![]()
Haha...gains

Ik wil graag 5kg spiermassa erbij..Ervoor gaan .
Ik weet wel welke gains ik wil.. als het maar gains zijn in ieder geval.![]()

)
)
40kg veel te makkelijk..)
)
)
)
)
)
Verder veel wakker gelegen en wakker geworden met een klein steekje in mijn knie..dat wordt wat vandaag..