- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zat je toch al? Voordat je dat schouder geleuter kreeg?
zwaar klote als ze dat zeggen
Of, je traint zoveel en toch heb je zo'n buik opstaan
Succes vanavond kerel !

Voor 100euro excl voorrij kosten kom ik jou kamer schoonmaken..ziet er goed uit man
nu nog je kamer schoonmaken
ik heb nog een kamer voor je in de aanbieding, ik wil je ook wel betalen hoor![]()
Ehm eigenlijk niet..Goed getraind weer Marvin!
Je weet wat Baas Dorian zegt over die upright rows hé![]()

Upright Rows is meer zo'n oefening die je op de lange termijn narigheid kan opleveren, maar weet niet hoe ernstig het allemaal is (geen ervaring mee uiteraard).
Bij een verkeerde uitvoering (ellebogen boven schouders) dan vern**k je inderdaad je schouders. Anders is het absoluut geen probleem / geen narigheid.
Door de beroerde uitvoering die mensen hebben, en instructeurs die ook niet precies weten hoe het moet?
Goed getraind weer Marvin!
Je weet wat Baas Dorian zegt over die upright rows hé![]()

What works for youThanks Rob!
IK doe ehm gelukkig bijna nooit...vind het persoonlijk wel een fijne oefening eigenlijkaha, rear laterals dus?dan is het goed
Upright Rows is meer zo'n oefening die je op de lange termijn narigheid kan opleveren, maar weet niet hoe ernstig het allemaal is (geen ervaring mee uiteraard).

Vind staande MP's niet echt fijn en neig dan sneller te gaan leg driven..
Thanks Robert! Thuis eens bekijken als ik tijd heb![Link niet meer beschikbaar]
@ 18.00 min
Weet niet of je dit topic gezien hebt hier staan alle afl. van die seminar in erg leerzaam moet ik zeggen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-presents-the-md-seminar-dorian-yates-234543/
ik trek de stang in ieder geval niet strak tot m'n kinBij een verkeerde uitvoering (ellebogen boven schouders) dan vern**k je inderdaad je schouders. Anders is het absoluut geen probleem / geen narigheid.

...
Door de beroerde uitvoering die mensen hebben, en instructeurs die ook niet precies weten hoe het moet?
Deads zijn vanavond weer aan de beurt...1a2 keer per week deads lijkt me ruim voldoendedacht hetzelfde toen ik die upright rows zag staan in die training
Driekwart Deadlifts/ Rackpulls hitten de traps (ook lower traps) beter zei hij geloof ik.
Je doet shrugs en upright rows in 1 training. Als je 1 van de 2 goed doet lijkt me voldoende. Maar het is hoe jij het voelt heWhat works for you