Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik kreeg gisteren ook al commentaar op m'n dikke reet... en bedankt!
(Broeken in damesmaat 36, niks van aantrekken dus)

Je bent alleen dik als je je dik voelt, en als dat zo is dan moet er gecut worden, anders niet!

care, beter een dikke buffel dan een magere ecto :)

Daar zat je toch al? Voordat je dat schouder geleuter kreeg?

Nee mijn presses waren/zijn niet zo sterk als jou db presses.
:roflol: zwaar klote als ze dat zeggen :p

Of, je traint zoveel en toch heb je zo'n buik opstaan :roflol:

Succes vanavond kerel !

Heel herkenbaar ene kant ben je blij dat je in de bulk weer 5kg bijv. aangekomen ben andere kant sta je voor de spiegel denk je k*tzooi ik mis me abs ook wel weer...

Beukse vanavond!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.084
Jow beste logbezoekers! Alweer terug uit de gym! En heb lekker getraind ondanks m'n koppijn! Ik hoopte door de doorbloeding van mijn 'muscles'm'n koppijn zou minderen..en voilla hoofdpijn is minder:thumb:

Training C: Schouders, traps en buik:/B]
Seated MP: 15x27.5kg, 12x57.5kg (warrmup), 7x72.5kg, 6x72.5kg, 6x67.5kg
Seated lateral raises: 12x12kg, 12x14kg, 10x18kg, 15x8kg
Upright row: 12x37.5kg, 2x12x42.5kg (Behoorlijk rustig en strict, eerste set was close grip)
Seated side raise: 12x10kg, 8x14kg, 8x12kg, 15x8kg (Superslow)

Dumbbell shrugs: 15x20kg, 4x8x40kg (Soms wat legdrive), 12x22kg (Slow en sqeez)

Swissball crunch SS Machine crunch: 3x20reps (SQEEEZZ!!) SS 3x20x64kg (Slow & painfull)
Side machine crunch SS reverse swissball crunch: 3x20x57kg SS 3x15+ reps

Nu mijn kamer schoonmaken!:rocknana:

ziet er goed uit man :D

nu nog je kamer schoonmaken :(
ik heb nog een kamer voor je in de aanbieding, ik wil je ook wel betalen hoor :)

Goed getraind weer Marvin!
Je weet wat Baas Dorian zegt over die upright rows hé;)

• #2.087
Zozo veel zijkant schouders, zou je niet eerder een oefening voor de achterkant erin gooien?

En je press is zeer sterk gozer.

Upright Rows = killing voor je rotator cuffs (?), in ieder geval voor een gewricht

• #2.089
seated lateral raise zijn voor mijn reardelts...upright rows doe ik ook niet altijd..hoewel ik er geen pijntjes van ervaar..

Damn, harde MP's baas, erg netjes!

aha, rear laterals dus? ;) dan is het goed :thumbup:
Upright Rows is meer zo'n oefening die je op de lange termijn narigheid kan opleveren, maar weet niet hoe ernstig het allemaal is (geen ervaring mee uiteraard).

Waarom doe je die Mp niet staand?

Upright Rows is meer zo'n oefening die je op de lange termijn narigheid kan opleveren, maar weet niet hoe ernstig het allemaal is (geen ervaring mee uiteraard).

Bij een verkeerde uitvoering (ellebogen boven schouders) dan vern**k je inderdaad je schouders. Anders is het absoluut geen probleem / geen narigheid.

Goed getraind weer Marvin!
Je weet wat Baas Dorian zegt over die upright rows hé;)

dacht hetzelfde toen ik die upright rows zag staan in die training:p

Driekwart Deadlifts/ Rackpulls hitten de traps (ook lower traps) beter zei hij geloof ik.

Je doet shrugs en upright rows in 1 training. Als je 1 van de 2 goed doet lijkt me voldoende. Maar het is hoe jij het voelt he;) What works for you

• #2.098
Damn, harde MP's baas, erg netjes!
Thanks Rob!

aha, rear laterals dus? ;) dan is het goed :thumbup:
IK doe ehm gelukkig bijna nooit...vind het persoonlijk wel een fijne oefening eigenlijk:o

Waarom doe je die Mp niet staand?
Vind staande MP's niet echt fijn en neig dan sneller te gaan leg driven..

[Link niet meer beschikbaar]

@ 18.00 min

Weet niet of je dit topic gezien hebt hier staan alle afl. van die seminar in erg leerzaam moet ik zeggen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-presents-the-md-seminar-dorian-yates-234543/
Thanks Robert! Thuis eens bekijken als ik tijd heb!

Bij een verkeerde uitvoering (ellebogen boven schouders) dan vern**k je inderdaad je schouders. Anders is het absoluut geen probleem / geen narigheid.
ik trek de stang in ieder geval niet strak tot m'n kin:D

Waarom wordt die dan vaak afgeraden?
...

Door de beroerde uitvoering die mensen hebben, en instructeurs die ook niet precies weten hoe het moet?

dacht hetzelfde toen ik die upright rows zag staan in die training:p

Driekwart Deadlifts/ Rackpulls hitten de traps (ook lower traps) beter zei hij geloof ik.

Je doet shrugs en upright rows in 1 training. Als je 1 van de 2 goed doet lijkt me voldoende. Maar het is hoe jij het voelt he;) What works for you
Deads zijn vanavond weer aan de beurt...1a2 keer per week deads lijkt me ruim voldoende:rolleyes:

Bij deze dus het programma voor vanavond en voeding voor vandaag!!:rocknana:

Even een vraagje: ik eet momenteel tussen de 3600 en max 4000kcals per dag. Als ik begin april ga cutten, hoeveel kcals moet je dan ongeveer schrappen. Of moet ik ook daarin varieeren als ik ga carbcyclen?

Training A: Rug + biceps
Yates row: 4x6-8
Reverse grip pulldown: 4x6-8
Straight arm pulldown: 3x8
Pulldown: 2x12-15 (Slow & sqeez)

Deadlift: 4x6-8

Dumbbell curl: 4x6-8
CG preacher curl: 3x8 + 1x15+

Voeding vrijdag 19-02-2010::meal:
7:30 59g brinta + 45g whey + 30g rozijnen, visolie en multivit + banaan
9:00 4 boterhammen kalkoenfilet (100g)
11:00 60g basmati rijst + 235g kipfilet + 55g sperzibonen
12:30 4 boterhammen 2 kipfilet (116g) + appel
15:00 60g basmati rijst + 235g kipfilet + 55g sperzibonen + appel
17:30 200g aardappels + 200g groente en 150g vis + 200ml magere yoghurt
20:00 35g dextrose
20:30 40g whey + 10g pinda’s + banaan
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

~3650kcals: E/K/V = 322g (35%) / 457g (50%) / 58g (15%)

Hoe hoog je de stang trekt met upright rows wil nog niks zeggen over de uitvoering... ;)
Als je je armen meer horizontaal dan v-vorm houdt (handen punt van de v, ellebogen hoger) dan zit het wel goed...
Training van straks ziet er lekker uit!

je bent wel duur :(

mag ik je voor die 100 euro ook anaal vernederen???

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven