Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matig hè... stel ik jullie weer teleur

Haha..meer junken?
Hmm..weet niet of je PIP ermee uit kunt rollenoff topic.. z'n foam roller werkt dat echt? ben zo stijf als een hark kan amper meer me gluteus medius een prikje geven (serieus)![]()

Mogelijk toch wel..ja is wel relax gevoel. doe het wel is voor mijn rug.

Nog bij de Mc...zit veel te veel suiker in de dingen, dat moet ik niet hebben..

We hebben nog wel een lagere box, maar die is dan weer zo laag dat ik bijna op de grond zit..
!)
)
)
)
)
)
)
)Dus??We hebben nog wel een lagere box, maar die is dan weer zo laag dat ik bijna op de grond zit..![]()
Was ook maar aan het grappen.het is niet voor PIP dat heb ik niet meer maar meer voor wat flexibiliteit terug te krijgen werkt zn foam roller daarvoor?

Zal eens kijken wat ik kan doen aan de hoogte van de box..Nice marv! lekkere training, misschien een idee om een 20kg schijf ofzo onder die laagste box te leggen?
Jup..zoals beloofdde Mac heeft een goeie training achtergelaten!
maar 3 uurstrafcardio heb je iig wel gedaan!
Wilde even focussen op mijn squats...dat kostte ook wat (extra) tijdHaha...preworkout deed ook goed zijn ding..
Ik zie het nut niet van squats ver beneden parallel..en dat zou in dat geval wel zo zijn en dat laat mijn mobiliteit niet toe..Dus??
Heb je geen decline bankje die je kunt verstellen? Ik gebruik die altijd voor box squats en kun je nét onder parallel

Begrijp ik!Ik kom hier eigenlijk alleen voor de overload aan smileys.

Bij ons helaas niet. Toen we nog geen box hadden gebruikte ik een bankje, maar die zijn helaas even hoog of misschien nog hoger.voor box squat gebruik ik gewoon een bankje en zet die neer. Die bij ons zijn dan echt prima diepte

Wil jij mijn foamroller zijn..

Ja?
Someone is being sarcastic....Nog bij de Mc...zit veel te veel suiker in de dingen, dat moet ik niet hebben..
...vieze suiker..
De training van vanmorgen ging awesome! Met de cardio erbij slechts 3 uur in de gym geweest..![]()

Ik ben nooit sarcastisch!Someone is being sarcastic....
Sow. Die train is de moeite zeg, 3 uur. Goed bezig geweest.

Moet wel bekennen vanmiddag een zakje snoepjes gehaald te hebben..Holy shiiit. Lekkere train man! Hierna heb je jezelf vast getrakteerd op een zak apenkoppen?
Wij hebben trouwens exact hetzelfde probleem bij de squats en ik maar denken dat het aan mijn lange benen lag...

Stamppotten zijn zowieso heerlijk!!Dat je al die snoepjes ook nog tot in detail weet op te noemen...
Boerenkool klinkt goed trouwens!! Ik kan niet wachten tot ik weer kan genieten van de stampot boerenkool met verse worst van mn opa wanneer ik terug ben!![]()