XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Dat was nou toch ook geen slechte training ;) Meer op auto piloot zeg maar :)

150 sec plank pfff .... :eek:
Verder ziet het er gewoon prima uit hoor !
1200kcal Mc LOL

Volgens mij rate jij meer het gevoel van de dag, dan of je de geplande kilo's en reps hebt gehaald toch? De plank is mooi. Meer van dat Marv!!

Wou 150 sec zal ik eens want proberen op te bouwen komt alleen maar ten goede van me core en onderrug pijn soms.
Die foam roller werkt dat goed heb daar al veel naar gekeken en over getwijfeld omdat aan te schaffen maar is ook niet zo goedkoop.
Laat het u smaken die Mc mss ng een mc flurry er achter hahaha[emoji14][emoji486]

Echt duur is zo'n ding toch zeker niet (beetje rondzoeken zou ik zeggen). Ik vind het zeker lekker bij stretchen, losmaken en ontspannen. Of je knopen er ook zo goed uitkrijgt als een fysio/masseur met de hand, dat denk ik toch niet.

1200 kcals bij de Mac is wel erg weinig hoor..

Volgens mij rate jij meer het gevoel van de dag, dan of je de geplande kilo's en reps hebt gehaald toch? De plank is mooi. Meer van dat Marv!!

Echt duur is zo'n ding toch zeker niet (beetje rondzoeken zou ik zeggen). Ik vind het zeker lekker bij stretchen, losmaken en ontspannen. Of je knopen er ook zo goed uitkrijgt als een fysio/masseur met de hand, dat denk ik toch niet.

Heb er onlangs eentje in de decathlon gevonden voor 29 euro.ben er tevreden over.Zo goed als een massage van de fysio is het zeker niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.571
Ehm..
Dat was nou toch ook geen slechte training ;) Meer op auto piloot zeg maar :)
Klopt..
150 sec plank pfff .... :eek:
Verder ziet het er gewoon prima uit hoor !
1200kcal Mc LOL
1200kcals is het minimum..:roflol:
Klopt Neet! Ik rate voornamelijk het gevoel...of ik een goede pomp had, sterk was, motivatie..you name it.

Tuurlijk vergelijk ik de gewichten ook wel met voorgaande weken, maar het hoofddoel is voldaan naar huis gaan!:D
1200 kcals bij de Mac is wel erg weinig hoor..
True, true...
Is het? Publiceert McD de calorieen/macros eigenlijk, of is dat 'bedrijfsgeheim'?
Nope..je kunt online zelfs je hele meal plannen..

http://www.mcdonalds.co.uk/ukhome/meal_builder.html

Staat gewoon op de site van McDo of soms ook op de verpakking. De 'speciale' burgers zit je al snel +600kcal per stuk hoor.
Dit..

Staan vaak op het doosje, en anders op de achterkant van dat blaadje op je dienblad. Ik zit zelf meestal rond de 1700-2000
Dat ook nog...

Dit zijn ook de geplande kcals...je weet nooit wat er gebeurt! En moet eerlijk bekennen al een tijd niet bij de Mc geweest te zijn, dus heb er eigenlijk wel weer zin in!:o

Heb er onlangs eentje in de decathlon gevonden voor 29 euro.ben er tevreden over.Zo goed als een massage van de fysio is het zeker niet.
True...daarom loop ik af en toe gewoon langs de fysio..

Ben niet voor Jan Lul verzekerd!

massage ook van fysio heeft niet heel veel zin hoor (tenzij die deep-tissue over je heen gaat lopen na een zware squatsessie :P)
en een foamroller kun je vanaf een euro of 25 al prima aan geraken en je kunt er meer mee dan enkel spierknopen eruit rollen
beste aanschaf in lange tijd die ik gedaan heb: spierknopen eruit gerold, mee opgewarmd voor zware sessies, bindweefsel gestretcht...

hier een fan :cheer: ;)

Flinke planksessie zo op het einde! Hmm.. McDonalds! Wat wordt de schade? Zo een nieuwe Royal Quarter Pounder zou ik wel lusten :D

massage ook van fysio heeft niet heel veel zin hoor (tenzij die deep-tissue over je heen gaat lopen na een zware squatsessie :P)
en een foamroller kun je vanaf een euro of 25 al prima aan geraken en je kunt er meer mee dan enkel spierknopen eruit rollen
beste aanschaf in lange tijd die ik gedaan heb: spierknopen eruit gerold, mee opgewarmd voor zware sessies, bindweefsel gestretcht...

hier een fan :cheer: ;)

Probeer daar maar eens spierknopen ter grote van een 2 euro munstuk mee uit je traps te rollen :)

lacrosseballetje erbij @johnyjordaan, dan maar twee chili chickens minder eten en die vijf euro daaraan spenderen

Terug
Naar boven