MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.701
Waarom niet 8 weken cut, kan je na vakantie weer eens bulken:P

Best lekker, maar het zijn wel allemaal yolo trainingen toch? Ga je nog een keer iets met vaste structuur en progressie doen, of ben je daar een beetje klaar mee?

• #20.704
Waarom niet 8 weken cut, kan je na vakantie weer eens bulken:P
Bulken zal ik vast wel niet doen...hoewel...dat doe ik denk op vakantie wel:roflol:

Misschien dat ik mijn cut wel iets eerder inzet, maar dat zal betekenen dat ik begin/half februari al moet beginnen:roflol: Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat een serieuze cut niet lang vol te houden is..

..behalve als ik een fotoshoot zou plannen..dan ga ik er voor!

Ik word nu ook niet bepaald gezellig als ik diep ga cutten..:o En laat ik het nog niet hebben over mijn libido..
Best lekker, maar het zijn wel allemaal yolo trainingen toch? Ga je nog een keer iets met vaste structuur en progressie doen, of ben je daar een beetje klaar mee?
Nu even niet...komt vast wel weer als ik deze manier van trainen zat ben of tegen een leuk schema aanloop:thumb:

Als je Incline zo hoog is kan je toch wel wat meer push pressen of is het stiekem toch een strict press?

• #20.706
  • #20.707
Training = done:D

Cardio & fysio shit:
Planck:

Bw: 185sec (PR!), 150sec, 100sec. (nice:D)

Fysio shit:
Done

Cardio, crosstrainer:
30min / 6.56km / 268kcals / HR~132

Morgen leg-day:D

Goeie cardio Rob :D

Bulken zal ik vast wel niet doen...hoewel...dat doe ik denk op vakantie wel:roflol:

Misschien dat ik mijn cut wel iets eerder inzet, maar dat zal betekenen dat ik begin/half februari al moet beginnen:roflol: Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat een serieuze cut niet lang vol te houden is..

..behalve als ik een fotoshoot zou plannen..dan ga ik er voor!

Ik word nu ook niet bepaald gezellig als ik diep ga cutten..:o En laat ik het nog niet hebben over mijn libido..
Nu even niet...komt vast wel weer als ik deze manier van trainen zat ben of tegen een leuk schema aanloop:thumb:
libidoooo zijn middeltjes voor .. :dope::trollface:

Lekkere cardio. :)
planks....misschien ook maar eens doen.. *ikhaatbuikspierenmaariszogoedvoorcore* :rolleyes:

• #20.712
Voor mij alleen geen rare films..
libidoooo zijn middeltjes voor .. :dope::trollface:
Zoals...jointjes? ;)
Thanks Neet!
Lekkere cardio. :)
planks....misschien ook maar eens doen.. *ikhaatbuikspierenmaariszogoedvoorcore* :rolleyes:
ik vind het ook niks..maar alles voor een sterkere core :thumb:

Idd @Rambo1 ... goeie cardio Rob!

• #20.716
Jij kon ook wel een kilo of 65 strikt overhead presse toch?

• #20.718
PR is zelfs 82.5kg..

Dus ja...die pushpresses zijn eigenlijk p*ssy presses ;)
Vond het al vreemd dat je complimenten kreeg over je pushpress. Maarja je hebt mensen die je echt volgen en je log lezen en mensen die dat niet doen maar reageren voor het reageren:p

Terug
Naar boven