- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig maar

Ik weet niet..zal wel met het gevoel te maken hebben wat ik er nadien aan overhield..

Ok, ok..het was dus best prima...voor een vrouw
Close grip cable row:
128kg: 12 (oef!)
136kg: 10 (2f.), 9 (2f. fuaaark)
Dropset: 146kg-->92kg: 7, 9 (pomp!)

Blij dat je tevreden bent zus!Nou zeg, wat een negativiteit in je logje..
Ik vind het helemaal mooi hoor broeder, inclusief je Marvin-avond van gisteren![]()

Goede zelfkennis..Wat zijn dat voor gewichten man? Is dat gewoon een seated row apparaat? op 146KG? Ik weet dat ik er sterker uit zie dan dat ik ben, best wel heel erg.. Maar 146KG seated rows gaat mij echt niet lukken hoor.. Ik ken niet eens een Seated row in de vele Gyms waar ik ben geweest, die tot 146KG gaat?
Enlighten me![]()
Klopt..zou mijn idee ook zijn.Ik snap dat nog steeds niet.. In principe moet GVD het gewicht wat erop staat toch ook gewoon het gewicht zijn wat je verzetAchterlijke lui.. Net zoals in FoxGym waar je met 100KG Cable Pushdowns 3x20 wegkomt..
![]()
Klopt..zou mijn idee ook zijn.
Maar goed..oefeningen met apparaten zijn ook enkel goed om voor jezelf je progressie te monitoren..
In b4: welke progressie

True..als het gelijk zou zijn zou wel chill zijn wat dat betreft..True, maar wij trainen nogal eens in verschillende gyms.. Het ene apparaat is het andere apparaat niet, zelfs niet van hetzelfde merk.. Ik vind het gewoon flauw![]()
Neuh...enkel mijn bw is uitgedrukt in lbs

True..als het gelijk zou zijn zou wel chill zijn wat dat betreft..
Neuh...enkel mijn bw is uitgedrukt in lbs![]()

Noem je me nu dik..

mm..

Man, man..
)
!)
)
)
)
)
)
), 15 (nice!
), 12 (top!)