- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt..ik weet toevallig dat we iets 'gezonds' eten met kip en rijst/noodles..Voorzichtige schatting dat avondmaal bij je spelletjesavond![]()
Normaliter wel..als ik zelf kook. Maar dat bereken ik vaak in de namiddag als ik weet wat ik ga maken. Meestal pas ik dan de hoeveelheid koolhydraat bron aan, a.d.v het aantal kcals wat ik overhoud door de keuze qua groente of vlees..
Normaliter wel..als ik zelf kook. Maar dat bereken ik vaak in de namiddag als ik weet wat ik ga maken. Meestal pas ik dan de hoeveelheid koolhydraat bron aan, a.d.v het aantal kcals wat ik overhoud door de keuze qua groente of vlees..
Vaak blijft het wel een beetje een schatting ivm de gebruikte boter of olie..
Monster zero is for pussys,ge moet de gewone zuipen!!!!!!!!!!!!!
If it fits your macrosJa i wou datk de gewone kon zuipen, al die sugar komt nt ten goede van mijne buik [emoji14]

Nope...alleen op rustdagen.

Die is leuk als je diabeet wilt worden..Monster zero is for pussys,ge moet de gewone zuipen!!!!!!!!!!!!!
Hoor mij nou met mijn schepsnoep consumptie..Same here, same here..Ja i wou datk de gewone kon zuipen, al die sugar komt nt ten goede van mijne buik [emoji14]
Dat doet het niet..

Zo lekker dat spul inderdaad!Ja ik heb ook een monster verslaving gehad probeer nu ook wat af te kicken. Zo weining mogelijk tijdens de week maar weekend gaat er toch ook gemakkelijk 3 blikken zero derin [emoji14]

Haha...had ik nodig..

Jup...Ow jee, gamesnight! Dat wordt weer lekker vreten! Have fun Marv!

Zeker genoten hoor! Twee leuke potjes Dominion gespeeld en daarvoor een stoofpotje gegeten (kip, spekjes, winterpeen, aardappel ofzo) en daarna nog twee soorten mona pudding (~240kcals totaal). Een was de nieuwe drie choco...wat een vieze tegenvaller. De ander kwark pudding met saus...die was wel nice

Ik zou ehm werkelijk niemand aanraden..en al helemaal niet als je van chocolade houdt!Die drie choco heb ik laatst ook op , vond em wel ok, maar ze hadden em beter 1 choco met 3 kleurtjes kunnen noemen![]()
Valt ook nog wel mee hoor. Het ais alleen gewoon wat meer ongeplande 'junk'. Als ik tijd heb doe ik nog wel wat strafcardio vandaag, maar dat is even afwachten..valt op zich nog wel mee toch? Maar ach.. het was in ieder geval leuk!
Srafcardio gepland vandaag??
)
)
)
)
)

Vind training toch wel ok hoor, maar geen pomp bij 10x18 hammer curl?

Tja..ik snap het ook niet!Vind training toch wel ok hoor, maar geen pomp bij 10x18 hammer curl?

MMC was eigenlijk wel goed...

Bedankt...ofzo..