AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Chickflicks..:roflol:

Nee kijk meestal een bodybuilding motivational filmpje (een deel dan..)

Hoezo zijn filmpjes van opgeblazen test spuiters 'motivational' voor iemand die dat niet van plan is te doen? Als je de spierbundels vergelijkt is het juist uitermate demotiverend lijkt me.

Hoezo zijn filmpjes van opgeblazen test spuiters 'motivational' voor iemand die dat niet van plan is te doen? Als je de spierbundels vergelijkt is het juist uitermate demotiverend lijkt me.
die trainen lekker hard, dat motiveerd imo

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.724
Zo iets...dat resulteerd uiteindelijk ook in cardio..:roflol:

Vond het al vreemd dat je complimenten kreeg over je pushpress. Maarja je hebt mensen die je echt volgen en je log lezen en mensen die dat niet doen maar reageren voor het reageren:p
Haha..ik vind beide prima. Moet wel eerlijk bekennen dat ik wel moeite heb met de PP als ik die zwaarder ga doen. Verwacht dan ook niet op korte termijn bijvoorbeeld 5x3x90kg te pushpressen...overigens denk ik dat ik een 80+ OHP ook niet wegkrijg momenteel..

Vanmorgen getraind omdat ik vrij heb vandaag:D Had laatst bij B&F een sample zakje 1.R.M Vortex besteld en deze genomen...wel twee scoops, want 1 scoop was maar 3g...

Legs & abs:
Deadlift (beetje aan uitvoering werken):

60kg: 12
80kg: 8
100kg: 6 (prima!)
140kg: 6 (straps), 6, 6 (nice:D)
160kg: 3 (easy)
170kg: 3 (hard!)
180kg: 3 (hoppa!!)
190kg: 1
210kg: 1 (nice, waarom ook niet...uitvoering zal vast niet prachtig geweest zijn..:o)

Squat (focus op juiste uitvoering):
60kg: 12
80kg: 8
100kg: 8, 8, 6 (goed gecontrolleerde reps)

Inmiddels hartslag door het dak door die PWO..verder weet ik niet wat er in die pwo zit, maar mijn kop leek wel een tomaat:mad: en zweette me kapot!:eek!:

Barbel calfraise:
100kg: 12
140kg: 12 (super MMC)
160kg: 12
180kg: 10, 8 (best zo:D)

Standing legcurl:
30kg: 20, 16, 15 (fik erin!:fire:)

Leg extention:
64kg: 12
84kg: 8 (ramzwaar!), 6 (pff!), 6 (1f.:fire:)

Side machine crunch:
34.5kg: 12
36kg: 12
43kg: 15 (:fire:)

Rope crunch (standing):
32kg: 15
41kg: 12, 12 (prima)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Kort maar 'krachtig')

En de 'voeding'..:roflol:

Voeding vrijdag 15-01-2016:
6:30 2 koppen koffie
7:30 50g havermout + 25g whey delicious + 10g rozijnen
Pre-workout: 2 scoop 1.R.M. Vortex + 1/2 scoop Amino-1
Post-workout: 30g whey iso + 10g dextro
11:15 80g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + 2 mandarijnen + multivit & vit D
12:30 :popcorn: (ga naar de bioscoop: 'Daddy's home')
15:00 30g whey iso + 25g nightprotein
17:00 2 plakken 'cake' met slagroom
18:00 Rijst + sperziebonen + kipdrumsticks in ketjap knoflook gestoofd:meal: + halve zak kroepoek
20:00-0:00 ~400g snoep :eating: + paar stokbroodjes kruidenkaas + stroopwafel met slagroom

E/K/V: geen idee:o

Laatst bewerkt:
  • #20.725
Het is voornamelijk de motivational speeches er doorheen en de complete mindset..het harde trainen..etc.

Luister maar een stukje van het begin...over bijv. someday I'll...
die trainen lekker hard, dat motiveerd imo
Dit onder andere

Ja, maar ondanks al jouw harde werk ga je nooit van je leven in de buurt komen van die gasten.
Klopt...maar je kunt in ieder geval proberen net zo hard te trainen met dezelfde drive...:o

Goeie training maat!
Enjoy the movies, wij werken wel vandaag hoor ;)

Kijk aan. Lekkere training man! Altijd fijn om ff flink zwaar te deadliften. Bovendien heb je na al die setjes squats en dl's maar weinig assistance oefeningen nodig :thumb:.
Dinerplanning klinkt primaaaa :D

En je gaat op de middag naar de bioscoop? Huh?

Nog 15kg van je DL pr ! Go get it :)

Nog nooit gedaan eigenlijk :) Maar ik ga sowieso al niet echt graag naar de bioscoop :p Te veel luidruchtige NL'ers hier in Antwerpen.

Ik ook niet, irriteer me nogal snel aan mensen. s'Middags is daarom beter te doen
Wij gingen ook altijd naar Antwerpen toen ik nog een Zeeland woonde, bizarre bios :)

Ik ook niet, irriteer me nogal snel aan mensen. s'Middags is daarom beter te doen
Wij gingen ook altijd naar Antwerpen toen ik nog een Zeeland woonde, bizarre bios :)

In de Kinepolis? Wel gezellig terras daar in dat Latin café in de zomer. Ook een paar zaken waar je lekker kan eten.

Zware training, lekker!
.. Ooit aan gedacht toch eens af te kicken van PWO? ;)
Nee, echt, serieus! Heb dat noodgedwongen ook gedaan enkele weken geleden. Moet zeggen dat ik schrok van serieuze onthoudingsverschijnselen.. :o. Bijkomend voordeel: neem het nu nog maar 2x per week, voel het dan nog beter ook!

In de Kinepolis? Wel gezellig terras daar in dat Latin café in de zomer. Ook een paar zaken waar je lekker kan eten.

Yep, is onderhand een klein stadje geworden. Ja prima eten idd!
En dvd'tje scoren in Free Record Shop voordat de film begon :D

Sow, dat zijn flinke deadlifts! Bevalt het squaten inmiddels nu je het moet uitvoeren in de buurt van een spiegel? Flink aan de films trouwens zo te zien deze week. Was Knock Knock een beetje goed te pruimen?

• #20.740
Goeie training maat!
Enjoy the movies, wij werken wel vandaag hoor ;)
Film was echt nice! Blij dat jullie de economie draaiende houden..

klopt, maar dat wil niet zeggen dat je er niet alles uit kan halen wat er in zit.
Precies dit!
Kijk aan. Lekkere training man! Altijd fijn om ff flink zwaar te deadliften. Bovendien heb je na al die setjes squats en dl's maar weinig assistance oefeningen nodig :thumb:.
Dinerplanning klinkt primaaaa :D
Helemaal waar! Was erg tevreden met mijn training!:D Ooh ooh wat ruikt het lekker hier in huis..mijn schoonzusje is aan het koken...kipjes liggen lekker te pruttelen in een mix van van alles en nog wat..:meal:

En je gaat op de middag naar de bioscoop? Huh?

Nog 15kg van je DL pr ! Go get it :)
Jup..lekker dagje vrij. Mijn gf moet momenteel vaak in het weekend werken, dus neem maar af en toe vrij doordeweeks..

Had nog wel meer kunnen liften vandaag, maar een PR had er niet ingezeten vanmorgen..

Weet je hoe relaxed dat is, lekker rustig :)
t*ring inderdaad! Hadden een prive bioscoop..hebben beide schaterlachend in de bioscoop gezeten:roflol:
Nog nooit gedaan eigenlijk :) Maar ik ga sowieso al niet echt graag naar de bioscoop :p Te veel luidruchtige NL'ers hier in Antwerpen.
Klote is dat! Ik haat het ook als mensen storend gedrag vertonen in de bios..

Snap ook wel dat mensen niet voor hun plezier erheen gaan..
Dat is een beste bios inderdaad!:eek!:

Eten..? Klinkt goed:o
Zware training, lekker!
.. Ooit aan gedacht toch eens af te kicken van PWO? ;)
Nee, echt, serieus! Heb dat noodgedwongen ook gedaan enkele weken geleden. Moet zeggen dat ik schrok van serieuze onthoudingsverschijnselen.. :o. Bijkomend voordeel: neem het nu nog maar 2x per week, voel het dan nog beter ook!
Yes training was goed!

..."Ik ben Marvin en ik ben verslaafd!"...

Zal echt afkicken worden om helemaal niks te nemen. Het enige dat ik nu probeer is om niet iedere training hele zware PWO's te nemen..dat is ook de reden dat ik af en toe flut PWO's koop (die kunnen geen 'kwaad') :o

Als ik ermee stop weet ik heeel zeker dat ik afkickverschijnselen krijg. Trainen zonder gaat ook echt klote..

Ik wil ook mee!
Pics or it did'nt happen..
Sow, dat zijn flinke deadlifts! Bevalt het squaten inmiddels nu je het moet uitvoeren in de buurt van een spiegel? Flink aan de films trouwens zo te zien deze week. Was Knock Knock een beetje goed te pruimen?
Jup..squatten gaat goed zo! Even wat terug in gewicht om wat vorm erin te slijten..

Daddy's home was een vette film! Zeker bios-waardig!:D:D Knock Knock was ook best nice!!:thumb:

Terug
Naar boven