- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens mij moet jij je ochtend vaker beginnen met een stroopwafel! Damn lekker hoor. 90kg tbar is idd niet mis!
Ik ga al mijn rijst vervangen voor stroopwafels denk
Dan moet het vandaag ook goed gaan..heb gister 2 stroopwafels op uiteindelijk..

Eentje met...eentje zonder #gainz
No offence... maar daar heeft je GF toch ook weinig aan?Viel om een of andere reden gister om 21:15 al in slaap op de bank. Niet echt chill voor mijn gf op zaterdagavond. Enfin, vandaag nieuwe ronde..nieuwe kansen..
Was weer om 6:30uur wakker vandaag...meal prep = done en om 10:00uur naar de gym..
Tussen 6:30 en 10:00 kun je genoeg doen waar de gf wel wat aan heeft hoorNo offence... maar daar heeft je GF toch ook weinig aan?
Stroopwafel met slagroom? Srs?
Of bovenop een bakkie hete koffie (op de mok). Dan smelt ie ook lekkerStroopwafels moet je eerst even in de oven leggen joh.. :![]()

Je haalt me de woorden uit mn mondOf bovenop een bakkie hete koffie (op de mok). Dan smelt ie ook lekker![]()
Dan moet je geen maaltijden klaarmaken maar iets andersTussen 6:30 en 10:00 kun je genoeg doen waar de gf wel wat aan heeft hoor

Die ken ik ook, maar niet te lang anders wordt ie soppig van het vochtOf bovenop een bakkie hete koffie (op de mok). Dan smelt ie ook lekker![]()
Dat is een goeie tip!
Warme stroopwafels zijn pas hnnnnng, die je bij zo'n kraampje haalt

ooit zal ik net zo groot zijn als mijn pompGoede pomptraining, dit gaat je echt vooruit helpen.
i cry