MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.801
Heb je geen thermobroek? Ik was vanmorgen ook met fiets, had het lekker warm haha.
Nope..geen thermobroek:o
Klinkt goed!

Respect voor het fietsen. Ik krijg bij racefietsen in de vrieskou eerder last van kouwe voeten dan hoger aan de benen. Wind waait dwars door gympies heen :(
Het snaaien valt toch wel mee, 2 hele stroopwafels, terwijl het 2 halve had moeten zijn? Ik had erger verwacht na die opmerking dat je je misdragen had :p
Ehm..het snaaien viel niet mee..

Van wat ik nog weet...

Voeding zondag 17-01-2016:
8:00 50g havermout + 25g whey delicious + 10g rozijnen + 2 koppen koffie
Pre-workout: 1 scoop Shatter
Post-workout: 1 scoop Amino-1
11:30 1 pistolet + ei + 110g fricandeau + mineola + kop koffie
14:00 200g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
16:00 2 vietnamese loempia's met saus
17:30 plak 'cake' met slagroom
18:30 250g aardappels + 250g spinazie + ei + 5 vissticks + mosterd
20:00-0:00 3 mini chunky's, veel dropjes, wat apekoppen en popcorn..

E/K/V geen idee ;)

Je wordt ouder en ouder Marv :p Binnenkort gaat het allemaal nog wat moeilijker :)
Binnenkort aan de TRT..:roflol:

Binnenkort aan de TRT..:roflol:[/QUOTE]

Neenee gewoon wat meer appekoppen vreten dan :)

Mwaa, valt wel mee toch. Die 200 g rijst om 14:00, is dat ongekookt gewogen? Dat vind ik wel veel. Wat vlak daarna eet je weer loempiaatjes en daarna aardappels. En die dropjes en snoepjes, reken eens uit hoeveel kCal dat nu werkelijk is. Volgens mij valt dat wel mee allemaal en zit je jezelf aan te praten dat het heel erg was.

• #20.804

Neenee gewoon wat meer appekoppen vreten dan :)[/QUOTE]kan ook.. :eating:

Mwaa, valt wel mee toch. Die 200 g rijst om 14:00, is dat ongekookt gewogen? Dat vind ik wel veel. Wat vlak daarna eet je weer loempiaatjes en daarna aardappels. En die dropjes en snoepjes, reken eens uit hoeveel kCal dat nu werkelijk is. Volgens mij valt dat wel mee allemaal en zit je jezelf aan te praten dat het heel erg was.
Rijst was gekookt gewogen..dus viel mee..

Dit was enkel de zondag..vrijdag en zaterdag waren ongeveer hetzelfde. Verder woog ik vanmorgen 2.5kg meer als vorige week..een hoop vocht vast, maar die gains zegt genoeg ;).

En vind het ook niet erg een dagje minder eten...

Overigens weet ik nooit hoe het loopt met spelletjesavond..heb vernomen dat we lasagne eten. Die 975kcals ga ik dan wel halen met een toetje erbij.

Je weet zelf dat 2.5 kg vet wel 20.000 kCal boven onderhoud is, dat kan echt niet in een week, glycogeen fluctueert niet meer dan 600-800 gram, dus de rest moet water en darminhoud zijn. Niet boeiend!

Je weet zelf dat 2.5 kg vet wel 20.000 kCal boven onderhoud is, dat kan echt niet in een week, glycogeen fluctueert niet meer dan 600-800 gram, dus de rest moet water en darminhoud zijn. Niet boeiend!

Constipatie.....dat zijn pas gainz.

Lekker joh, fietsen met deze kou. Gelukkig hoef ik maar 15 minuten te fietsen. Flinke kitkat gainz gehad zo te zien afgelopen weekend haha :thumbs:

• #20.809
Weet ik.. ;) Preventieve schadebeperking, want...

Zondag naar Gauchos in utrecht
Maandag naar Settlers in Bilthoven
en vrijdag ben ik jarig (taart, taart en taart..)

Mogelijk ergens volgende week nog een keer uit eten..

Uiteindelijk behoort dit alles tot het 'Marvinnen'-protocool ;)
Constipatie.....dat zijn pas gainz.

Even goed kakken, dat is pas snel afvallen :p

Wat een kak-onderwerp!

• #20.810
Tof dat je naar die meet gaat, je kunt daar allicht wijzer van worden en wat van opsteken!
Thermobroeken zijn niet sexy, heb je ook niet nodig joh, je bent een bikkel of je bent het niet ;).

• #20.812
Tof dat je naar die meet gaat, je kunt daar allicht wijzer van worden en wat van opsteken!
Thermobroeken zijn niet sexy, heb je ook niet nodig joh, je bent een bikkel of je bent het niet ;).
Also true!

Ik ben ook zo hot dat ik dat niet nodig heb..:roflol:

Nou dat gaat me een weekje worden! zullen wel knaltrainingen worden op zoveel energie! :roflol:
Kou viel inderdaad tegen.. als je om 6:00 je auto moet krabben heb je het kouder dan als je fietst. :p maar 45 -50 min fietsen doe ik niet... *maggeencardiodoenenistekoud*

Respect voor het fietsen. Ik krijg bij racefietsen in de vrieskou eerder last van kouwe voeten dan hoger aan de benen. Wind waait dwars door gympies heen :(
Het snaaien valt toch wel mee, 2 hele stroopwafels, terwijl het 2 halve had moeten zijn? Ik had erger verwacht na die opmerking dat je je misdragen had :p
Dit. Boterhamzakjes of aluminium folie om je voeten doen (in je schoenen) werkt best goed. En een dubbel paar sokken.. En dan heb je nog blauwe tenen als je thuis komt van het (race)fietsen.
Oren zijn ook echt een hel. Die moeten bij mij onder de 10 graden al afgedekt worden haha

Geniaal die plastic zakjes, ik weet zeker dat gaat werken, thanks :thumbs: Fleece pet (niet al te warm) werkt het best vind ik.

Verwarming in de auto wat hoger zetten werkt ook prima.

vandaag voor het eerst handschoenen en een winterjas aan op de fiets :o

Cake met slagroom... I want!!

Terug
Naar boven