MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Nee...soms...heel soms komt er nog wel discipline omhoog...al heb ik momenteel wel vronger (vreet-honger):o

Dat kan ik ook doen met die 5x5...maar wat houdt de reset in? Terug in gewicht of omhoog in gewicht en terug in volume..? Zat te twijfelen om 4 apekoppen te geven, want was stiekem wel een beetje trots op die 50 minuten cardio..

terug in gewicht en weer opnieuw opbouwen, als ik dan weer vastloop ga ik naar een andere rep-set range van 5x5 naar 8x3 of 3x5 ofzo.

Flinke cardio hoor! Zeker 4 apenkoppen :D

Neeee joh, gezouten chocolade is niet jouw ding?! Hoe kan dat nou, beste combinatie EVER!
.. Dan lust je zeker ook geen peanut butter cups.. ? :sad:

salted caramel.. OMNOMNOMNOM

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.165
terug in gewicht en weer opnieuw opbouwen, als ik dan weer vastloop ga ik naar een andere rep-set range van 5x5 naar 8x3 of 3x5 ofzo.
Goed advies..thanks!

Flinke cardio hoor! Zeker 4 apenkoppen :D
Heb zo een 5 apekoppen verbrand..wat ontzettend ondankbaar eigenlijk! :o

Neeee joh, gezouten chocolade is niet jouw ding?! Hoe kan dat nou, beste combinatie EVER!
.. Dan lust je zeker ook geen peanut butter cups.. ? :sad:
Dat zijn die Reese cups toch? Zijn niet aan mij besteed! Wat mij betreft mag je die reep komen halen..anders vreet ik ehm binnenkort vast een keer op bij gebrek aan beter

salted caramel.. OMNOMNOMNOM
haha..meer liefhebbers zo te lezen.

Krijg straks het schema van Mustafa..want begeleiding was vanaf 1 februari...raad eens wie vanmorgen voor een week meals geprept heeft? :roflol:

Mealprep aan de hand van die maand gratis coaching?

Ben benieuwd naar het schema!

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.169
ben echt benieuwd naar de resultaten als je ff alles een maand lang omgooid. Hoop dat je niet na een aantal dagen je eigen draai er al aan gaat geven :D

ook al gaat iedereen tekeer bij totaal anders omgooien van je voeding door een begeleider of al zal het een bloedgroepen dieet zijn.. als je het niet probeert weet je ook niet of het werkt. ;) Soms kan iets helemaal over de andere boeg gooien ook profijt geven of ontdek je misschien iets wat juist super voor je werkt... of wat totaal niet voor je werkt. Gewoon proberen. Je weet maar nooit!

Ben benieuwd wanneer je gaat starten. :)

Ben beneiwued wat het gaat brengen na een maand.

:o

Dat zijn die Reese cups toch? Zijn niet aan mij besteed! Wat mij betreft mag je die reep komen halen..anders vreet ik ehm binnenkort vast een keer op bij gebrek aan beter

:roflol:

Reeses peanut butter cups zijn echt het lekkerste wat er is.

In de US toen echt kapotgegeten aan die dingen.

Als die hier in de zelfde 600 gram verpakkingen in de supermarkt lagen was ik nu echt obees as f**k

Reeses peanut butter cups zijn echt het lekkerste wat er is.

In de US toen echt kapotgegeten aan die dingen.

Als die hier in de zelfde 600 gram verpakkingen in de supermarkt lagen was ik nu echt obees as f**k

was?
was?
was?

:D

kusje x

Terug
Naar boven