- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom denk je dat de PHM crew altijd hand in hand een rel binnen komt?![]()
Verjaardag was prima hoor!Er is weer flink gereld hier van het weekend.
Wel een leuke verjaardag gehad?
PS: is er een soort van alarm wat je kan instellen op pagina's met plotseling veel verkeer? Of waarschuwen die mensen elkaar gewoon als er ergens wat te rellen is?
Geen idee of daar een alarm voor is..Dat idee kreeg ik ook al..als mensen willen rellen gaan ze gewoon standaard hierheen
Zo iets..Af en toe komt er een kudde dikke pl'ers langs om te rellen bij Marv...

Ik heb gister mijn dieet en supllementenlijstNice. Twee goede referenties @EigenWereld !
Hier nog een goeie referentie (review) die link tussen bloedgroepen en de incidentie van oa hart en vaatziekten, kanker, gevoeligheid voor div microorganismen legt: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3827391/
Daar zit toch mogelijk wel iets.
Blijft het feit dat de dieetlijst van meneer d'Adamo wel heel erg uit de blauwe lucht komt vallen, en ook nog eens met een gedetailleerdheid die op mij nogal absurd overkomt.
gehad en begin er toch steeds meer een hard hoofd in te krijgen..Zo gaat het meestal toch..Die mensen kregen vrijdag allemaal spontaan zin om te rellen?
Haha...dat ook inderdaadEchte rellen worden op de achtergrond georganiseerd: "Moet je eens in dit topic kijken! Omg!!!!!!oneoneone" En dan gaat de rest vanzelf.![]()

Ja...dat gebeurt echt..
Klopt..maar vandaag niet! Vreselijk druk op mijn werk!

PHM sekte app..
Homo's lopen hand in hand..Waarom denk je dat de PHM crew altijd hand in hand een rel binnen komt?![]()

Jup..de eeuwige discussieEigenlijk is het dikke powerlifters vs bodydildoers![]()
..
Pasta met kipfilet, pesto en wat pijnboompitten..goeie planning weer, wat word de 750kcal avondmaaltijd?
POWERLIFTER ZIJN DIK!Als je nog frustraties hebt, mag je die ook gewoon uiten hoor. Schreeuw het maar van de daken.

Dat volhouden is volgens mij geen probleem voor Marvin, ben meer in voor een Toto of marvin gains ervan gaat maken of niet.
Doelde op deze citaat van Marvin, vandaar: ' begin er toch steeds meer een hard hoofd in te krijgen..'Dat volhouden is volgens mij geen probleem voor Marvin, ben meer in voor een Toto of marvin gains ervan gaat maken of niet.
Ik zet in op niet
Geen idee..maar denk dat ik ehm wel deels deel..vooral de supp lijst is shocking IMO..
Twijfel zelfs of ik het uberhaupt wel ga doen..
Dat volhouden is volgens mij geen probleem voor Marvin, ben meer in voor een Toto of marvin gains ervan gaat maken of niet.
Ik zet in op niet

Als ik het post snappen jullie het wel..Doelde op deze citaat van Marvin, vandaar: ' begin er toch steeds meer een hard hoofd in te krijgen..'

Whahahaik zet in op 4 dagen voor de eerste binge en strafcardio

)
)Bijna 200euro aan (legal) supps*...vooral en het feit dat er dingen instaan als: 'een beetje verse ananas'...is dat 100g, 200g..een kilo?Het moet natuurlijk wel leuk blijven! Ben toch wel benieuwd hoe het schema er uit ziet. Waar ben je precies van geschrokken als ik vragen mag? Gewoon veel (dure) supps? Lekkere calfraises trouwens!![]()
Ahaahha weer die ananasBijna 200euro aan (legal) supps...vooral en het feit dat er dingen instaan als: 'een beetje verse ananas'...is dat 100g, 200g..een kilo?

+1
Ik post straks wat ik vandaag train..
haha..vandaar dat ik zoveel moet eten..Ahaahha weer die ananas
Ananas is een
underdog maar heeft een unieke werking op het lichaam en
daarom zeer belangrijk. Ananas bevordert de opname van
eiwitten, met andere woorden het bevordert de ei-wit
synthese. Daarom noem ik ananas graag een ''anabool'' de
natuur heeft ons meer te bieden als dat u zou denken."

Thanks Rob!

Nee dat niet..hij adviseerde wel een aantal merken, maar was verschillend. Dus leek niet per definitie of hij banden had met een bepaalde supstore..Goeie dood!
Lol 10.000 iu D ?
Moet je die supps ook nog perse ergens kopen?
En non legal supps?![]()
Ken dat gevoel Marv, moet van men coach ook zoveel supps gebruiken waar ik niet echt voorstander van ben eigelijk.Bijna 200euro aan (legal) supps*...vooral en het feit dat er dingen instaan als: 'een beetje verse ananas'...is dat 100g, 200g..een kilo?
* O.a Dagelijks 50g BCAA, 10g glutamine en 40 EAA en daarbij nog veel vitamine C, magnesium, zink, selenium, vitamine D (10.000IU) etc..
Snap ik...is het wel wat voor mij