- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Kunnen we niet gewoon een avond gezellig samen zijn?Alleen als je anus al is hersteld van de vorige keer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen we niet gewoon een avond gezellig samen zijn?Alleen als je anus al is hersteld van de vorige keer.
Kunnen we niet gewoon een avond gezellig samen zijn?

Denk het

Je bent verkeerd gelopen..heb je niet gezien..*Begint alvast met lopen*
Preventieve strafcardio..![]()
Anders ik wel..ga zo mijn mail checken..ben echt benieuwd naar de resultaten als je ff alles een maand lang omgooid. Hoop dat je niet na een aantal dagen je eigen draai er al aan gaat geven![]()
Ben ik ook benieuwd naar! Zojuist mijn mailbox gecheckt, maar helaas nog niks ontvangen.ook al gaat iedereen tekeer bij totaal anders omgooien van je voeding door een begeleider of al zal het een bloedgroepen dieet zijn.. als je het niet probeert weet je ook niet of het werkt.Soms kan iets helemaal over de andere boeg gooien ook profijt geven of ontdek je misschien iets wat juist super voor je werkt... of wat totaal niet voor je werkt. Gewoon proberen. Je weet maar nooit!
Ben benieuwd wanneer je gaat starten.![]()
Haha, anders ik wel..
Niet echt mijn ding denk..Reeses peanut butter cups zijn echt het lekkerste wat er is.
In de US toen echt kapotgegeten aan die dingen.
Als die hier in de zelfde 600 gram verpakkingen in de supermarkt lagen was ik nu echt obees as f**k
Wat een liefde weer!
Alleen als je anus al is hersteld van de vorige keer.
Kunnen we niet gewoon een avond gezellig samen zijn?
Man, man..ook goedemorgen!Dat doe je maar lekker bij je gf.
Bij mij wordt er geneukt .
Als niet bevalt rot je maar op sletje![]()
Thanks Rambo..

Omdat ik IF doe..anders hebben jullie het idee dat ik helemaal nul komma niks consumeer tot 11:00uur..waarom log je die koppen koffie eigenlijk?Zijn het stiekem cappucino's met volle melk en veel suiker?
![]()

Heb eigenlijk niet eens gevraagd of dat mag..zonder kleine lettertjes (waarin nadrukkelijk staat dat dat niet mag) denk ik het wel..
als mensen willen rellen gaan ze gewoon standaard hierheenEr is weer flink gereld hier van het weekend.
Wel een leuke verjaardag gehad?
PS: is er een soort van alarm wat je kan instellen op pagina's met plotseling veel verkeer? Of waarschuwen die mensen elkaar gewoon als er ergens wat te rellen is?
Nice. Twee goede referenties @EigenWereld !wat
DBB pls dit dieet verdedigen, omdat marv het gebruikt is echt debielEn die vent zal op andere gebieden best wel gelijk hebben, maar dit dieet slaat gewoon nergens op.
http://ajcn.nutrition.org/content/98/1/99
http://skepsis.nl/bloedgroepdieet/
als mensen willen rellen gaan ze gewoon standaard hierheen
Af en toe komt er een kudde dikke pl'ers langs om te rellen bij Marv...
Echte rellen worden op de achtergrond georganiseerd: "Moet je eens in dit topic kijken! Omg!!!!!!oneoneone" En dan gaat de rest vanzelf.Die mensen kregen vrijdag allemaal spontaan zin om te rellen?

Echte rellen worden op de achtergrond georganiseerd: "Moet je eens in dit topic kijken! Omg!!!!!!oneoneone" En dan gaat de rest vanzelf.![]()
Die mensen kregen vrijdag allemaal spontaan zin om te rellen?
Via een FB of whatsapp relgroepje misschienEchte rellen worden op de achtergrond georganiseerd: "Moet je eens in dit topic kijken! Omg!!!!!!oneoneone" En dan gaat de rest vanzelf.![]()

Waarom denk je dat de PHM crew altijd hand in hand een rel binnen komt?

Eigenlijk is het dikke powerlifters vs bodydildoersWaarom denk je dat de PHM crew altijd hand in hand een rel binnen komt?![]()

Vaak wel, jaEigenlijk is het dikke powerlifters vs bodydildoers![]()