Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.221
Ken dat gevoel Marv, moet van men coach ook zoveel supps gebruiken waar ik niet echt voorstander van ben eigelijk.

2x2scoops Whey
2x2scoops Glutamine
2x1scoop Creatine
1x2scoops BCAA
1pil Multivitamin
1 caffeinepil
Werkt het ook? Of hebben die coaches banden met supplementen leveranciers..

Werkt het ook? Of hebben die coaches banden met supplementen leveranciers..
Vraag ik me ook soms af heb al deel besteld via hem en anders gwn bij XXL waar ik tevreden over ben.
Laatste keer had glutamine en creatine van Musculi en ng iets van caffeine van ander merk hebk uitgerekend kwam aan rond €60 en wat vroeg hij €95 [emoji50]
Maar ik zal het zkr eens over praten want ng eens die merk producten kopen is niet betaalbaar zeker in jou geval alsk zo je schema bezie amai al die supss en dat eten is ook niet mijn tand.[emoji14]

Pff ik vraag me echt af of dat nou echt nodig is al die supps, of dat het verschil gaat maken, iedereen zegt toch altijd dat het puur om voeding draait?

Wel lekkere training marv!

Klinkt als een heleboel broscience, zelf zou ik ook geeb training binnen 50 min willen afraffelen.

Wat een bult supps zeg. Vooral na de training. Wat is de reden dat je krachttraining maar 50 minuten mag duren?

• #21.226
De planning voor vandaag..rug & biceps!

Rug + biceps:
Pull ups (optrekken tot voorhoofd hoogte):

3x8
Lat pulldown
5x12-15

Dumbell row (goed op spanning):

4x12

Barbell row (spanning creëren):

3x10

Bicep curl kabels:

4x12

Dumbell curl 12 reps (5kg opbouwen tot 10kg en terug naar 5kg):

Dumbell press op de grond (bloed erin op gevoel):

3-4 sets

Incline Chest press machine (bloed erin op gevoel):

3-4 sets

Bloed in bovenbenen op gevoel!

3-4 sets

Wat hij met het laatste bedoelde is me nog een beetje een raadsel.. ;)

met mijn eigen eet-schema..:o

Voeding, dinsdag 02-02-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 80g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 175g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + stuk fruit
15:00 175g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop 1R.M
Post-workout: 30g whey iso + 10g dextro + 25g nightprotein
19:15 Spelletjes avond: Avondeten (~900kcals)

~2440kcals, E/K/V = 195g (32%) / 295g (48%) / 55g (20%)

• #21.227
Pff ik vraag me echt af of dat nou echt nodig is al die supps, of dat het verschil gaat maken, iedereen zegt toch altijd dat het puur om voeding draait?

Wel lekkere training marv!
Ben ik ook van mening. Ik ga er straks nog even aan rekenen, maar ga denk niet het voedingsschema volgen..:roflol:

Klinkt als een heleboel broscience, zelf zou ik ook geeb training binnen 50 min willen afraffelen.
Goede vraag...had ik nog niet eens gezien...behoorlijk HIIT als je ziet hoeveel ik moet doen..

Wat een bult supps zeg. Vooral na de training. Wat is de reden dat je krachttraining maar 50 minuten mag duren?
Goede vraag.. ;)

Beetje pompen op sissy squats of leg extensions denk ik dat je zelf mag kiezen?

Verhoging van de hormonen en vetverbranding. Maar dat is ondertussen door verscheidene studies al onder de mat geveegd omdat de
impact super miniem is. Lees haast onbestaand.

Verhoging van de hormonen en vetverbranding. Maar dat is ondertussen door verscheidene studies al onder de mat geveegd omdat de
impact super miniem is. Lees haast onbestaand.
Zijn er al studies die wat zeggen over 4 uur trainen?

Rustig maar mannen.. Het komt allemaal wel goed. Niet gelijk in de stress schieten hoor..
Vooral niet openstaan voor andere dingen omdat het niet wetenschappelijk onderbouwd is. Helemaal prima hoor.

Het kan ook echt enorm veel kwaad om je hier voor open te stellen.. Stel je voor zeg! Marvin maakt de gains van z'n leven.. en die maand iets proberen wat een ander voorstelt (die er overigens beter bijstaat dan de meeste dudes hier die het blijkbaar allemaal zo goed weten) gaat het vast helemaal voor hem verzieken.

Nee wat dat betreft kan hij veel beter luisteren naar alle luitjes hier op DBB die blijkbaar alle kennis hebben, ook al ondersteunt hun fysiek dat niet echt.. ;)
Zeuren op hoe het allemaal niet moet, en hoe een ander het wel zou moeten doen kan iedereen hier erg goed, wees er maar trots op.

Bohh, ik vind het wel wat een fitdutchiemeisjesvoedingsschema zeg, op alle supps na.

Ik zou daar niet gelukkig van worden..

Wat zijn eigenlijk de totale macro's ervan, of lees ik daar over heen?

Bohh, ik vind het wel wat een fitdutchiemeisjesvoedingsschema zeg, op alle supps na.

Ik zou daar niet gelukkig van worden..

Wat zijn eigenlijk de totale macro's ervan, of lees ik daar over heen?
WAT ga je nu iemand met duidelijk meer kennis dan jij in twijfel trekken? Heb jij een fysiek omdat te ondersteunen ecto?

wat voor dosis raadt hij aan voor die andere supps dan? want 10000 iu vitamine d3 is voor praktisch iedereen veel te veel

Terug
Naar boven