- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
WAT ga je nu iemand met duidelijk meer kennis dan jij in twijfel trekken? Heb jij een fysiek omdat te ondersteunen ecto?
Je bent wel een zielig mannetje hè?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WAT ga je nu iemand met duidelijk meer kennis dan jij in twijfel trekken? Heb jij een fysiek omdat te ondersteunen ecto?

Dat kan ik wel..Beetje pompen op sissy squats of leg extensions denk ik dat je zelf mag kiezen?
Haha..ik was er al bang voor..Verhoging van de hormonen en vetverbranding. Maar dat is ondertussen door verscheidene studies al onder de mat geveegd omdat de
impact super miniem is. Lees haast onbestaand.

Dat ook`
huh onderzoek was toch allemaal een hoop leugens?

Zit wat in..Is het toch ookMaar als je wat logisch nadenkt, kom je zelf ook wel tot die conclusie.
Goede vraag!Zijn er al studies die wat zeggen over 4 uur trainen?
PL'ers.. kom er maar in...Vraag eens aan de PL'ers. Zij zijn zowat de enige die soms 4u trainen. Zij weten vast wel meer!

HahahaterRustig maar mannen.. Het komt allemaal wel goed. Niet gelijk in de stress schieten hoor..
Vooral niet openstaan voor andere dingen omdat het niet wetenschappelijk onderbouwd is. Helemaal prima hoor.
Het kan ook echt enorm veel kwaad om je hier voor open te stellen.. Stel je voor zeg! Marvin maakt de gains van z'n leven.. en die maand iets proberen wat een ander voorstelt (die er overigens beter bijstaat dan de meeste dudes hier die het blijkbaar allemaal zo goed weten) gaat het vast helemaal voor hem verzieken.
Nee wat dat betreft kan hij veel beter luisteren naar alle luitjes hier op DBB die blijkbaar alle kennis hebben, ook al ondersteunt hun fysiek dat niet echt..
Zeuren op hoe het allemaal niet moet, en hoe een ander het wel zou moeten doen kan iedereen hier erg goed, wees er maar trots op.
Uhu...Bohh, ik vind het wel wat een fitdutchiemeisjesvoedingsschema zeg, op alle supps na.
Ik zou daar niet gelukkig van worden..
Wat zijn eigenlijk de totale macro's ervan, of lees ik daar over heen?
Ik wil zijn trainingsschema wel proberen..barst ook van de bro-shit, maar wel totaal anders dan ik nu doe..Ook hoog...meer dan een gram vit C etc..wat voor dosis raadt hij aan voor die andere supps dan? want 10000 iu vitamine d3 is voor praktisch iedereen veel te veel
Daar heb ik dus ook grote moeite mee...Dit idd... bv die Griekse yoghurt. Wij hebben er bij ons in de supermarkt van 'maar' 4gr proteine per 100gr. Maar ook van 8gr.

Geen idee..heb eigenlijk nog niet gerekend aan de macro's. Het ziet er niet uit als heel weinig IMO..Hoe ziet trainingsschema er dan uit? En wa denkt hij dat je naar wedstrijdvp wil ofwa?![]()
Het eetschema heb ik zojuist besloten ga ik niet volgen!Je denkt dat marvinnen beter werkt dan dit maar als je eerlijk bent heeft marvinnen je afgelopen jaren niet veel opgeleverd toch? Probeer het gewoon eens een paar weekjes en daarna toch je toch koppig weer je eigen ding doen maar heb je het tenminste geprobeerd.

Je zou bijna denken dat die kerel dat fysiek heeft gekregen door zijn aas gebruik in plaats van door zijn trainingskennis"Iemand die zo'n fysiek heeft moet wel heel veel kennis hebben en kan Marvin verder helpen!".
Vervolgens komt dit schema eruit.![]()
marvinnen.nl is vrij
Deze .nl-domeinnaam kunt u registreren via een registrar.
Denk dat dit eet- en trainingsschema nog een heel stuk slechter is dan Marvinnen![]()
Mogelijk wel ja..
Goede vraag...
Dat was wel een beetje wat ik ook dacht..mag ook doodleuk letterlijk iedere dag hetzelfde eten.."Iemand die zo'n fysiek heeft moet wel heel veel kennis hebben en kan Marvin verder helpen!".
Vervolgens komt dit schema eruit.![]()
Zit een kern van waarheid in..Je zou bijna denken dat die kerel dat fysiek heeft gekregen door zijn aas gebruik in plaats van door zijn trainingskennis

Some people here claim to know it all, when they dont even have a result gallery to show!!11!

Helaas!
Dat voedingsskimma
' krachttraining moet binnen 50 min'
I don't even...

Qua kcal en verhoudingen is het zoals je in je laatste post stelt niet helemaal zo gek opzich.