MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.242
En het ge-rel begint weer:roflol:

Beetje pompen op sissy squats of leg extensions denk ik dat je zelf mag kiezen?
Dat kan ik wel..
Verhoging van de hormonen en vetverbranding. Maar dat is ondertussen door verscheidene studies al onder de mat geveegd omdat de
impact super miniem is. Lees haast onbestaand.
Haha..ik was er al bang voor..

Marvinnen is denk beter dan het volgen vsn dit schema...

:roflol:

`
huh onderzoek was toch allemaal een hoop leugens?
Dat ook ;)

Is het toch ook ;) Maar als je wat logisch nadenkt, kom je zelf ook wel tot die conclusie.
Zit wat in..
Zijn er al studies die wat zeggen over 4 uur trainen?
Goede vraag!
Vraag eens aan de PL'ers. Zij zijn zowat de enige die soms 4u trainen. Zij weten vast wel meer!
PL'ers.. kom er maar in...

er is een rel..

Dat je een dikke luie pl bent
Rustig maar mannen.. Het komt allemaal wel goed. Niet gelijk in de stress schieten hoor..
Vooral niet openstaan voor andere dingen omdat het niet wetenschappelijk onderbouwd is. Helemaal prima hoor.

Het kan ook echt enorm veel kwaad om je hier voor open te stellen.. Stel je voor zeg! Marvin maakt de gains van z'n leven.. en die maand iets proberen wat een ander voorstelt (die er overigens beter bijstaat dan de meeste dudes hier die het blijkbaar allemaal zo goed weten) gaat het vast helemaal voor hem verzieken.

Nee wat dat betreft kan hij veel beter luisteren naar alle luitjes hier op DBB die blijkbaar alle kennis hebben, ook al ondersteunt hun fysiek dat niet echt.. ;)
Zeuren op hoe het allemaal niet moet, en hoe een ander het wel zou moeten doen kan iedereen hier erg goed, wees er maar trots op.
Hahahater
Bohh, ik vind het wel wat een fitdutchiemeisjesvoedingsschema zeg, op alle supps na.

Ik zou daar niet gelukkig van worden..

Wat zijn eigenlijk de totale macro's ervan, of lees ik daar over heen?
Uhu...
Zoals al gezegd neig ik er sterk naar dit niet te doen..

WAT ga je nu iemand met duidelijk meer kennis dan jij in twijfel trekken? Heb jij een fysiek omdat te ondersteunen ecto?
:roflol: Ik wil zijn trainingsschema wel proberen..barst ook van de bro-shit, maar wel totaal anders dan ik nu doe..

wat voor dosis raadt hij aan voor die andere supps dan? want 10000 iu vitamine d3 is voor praktisch iedereen veel te veel
Ook hoog...meer dan een gram vit C etc..

Dit idd... bv die Griekse yoghurt. Wij hebben er bij ons in de supermarkt van 'maar' 4gr proteine per 100gr. Maar ook van 8gr.
Daar heb ik dus ook grote moeite mee...

Of... 1 wrap...? Hoe grooot??

Je bent wel een zielig mannetje hè?
:heart:

Hoe ziet trainingsschema er dan uit? En wa denkt hij dat je naar wedstrijdvp wil ofwa?:p

• #21.244
  • #21.245
Trainingsschema

Verwijderd

Laatst bewerkt:
Je denkt dat marvinnen beter werkt dan dit maar als je eerlijk bent heeft marvinnen je afgelopen jaren niet veel opgeleverd toch? Probeer het gewoon eens een paar weekjes en daarna toch je toch koppig weer je eigen ding doen maar heb je het tenminste geprobeerd.

• #21.247
Je denkt dat marvinnen beter werkt dan dit maar als je eerlijk bent heeft marvinnen je afgelopen jaren niet veel opgeleverd toch? Probeer het gewoon eens een paar weekjes en daarna toch je toch koppig weer je eigen ding doen maar heb je het tenminste geprobeerd.
Het eetschema heb ik zojuist besloten ga ik niet volgen!

Ik ga me maar weer eens een tijdje proberen aan mijn eet-schema te houden, zeker doordeweeks. Een beetje Marvinnen wel als ik een etentje gepland heb bijvoorbeeld (hoe doen jullie dat?).
En misschien toch eens overwegen ook meals te preppen voor het weekend...

In b4: weddenschappen hoelang ik dit ga volhouden
In b4: dat trainingsschema zit ramvol bro-science..:o

Edit: Heb overigens wel het idee dat ik over het afgelopen jaar wel iets VVM heb aangezet met Marvinnen...een goede cut kan dit echter alleen 'bewijzen'

dat schema zou niet voorkeur hebben idd.

Waar moet ik beginnen

"Iemand die zo'n fysiek heeft moet wel heel veel kennis hebben en kan Marvin verder helpen!".

Vervolgens komt dit schema eruit. :o

"Iemand die zo'n fysiek heeft moet wel heel veel kennis hebben en kan Marvin verder helpen!".

Je zou bijna denken dat die kerel dat fysiek heeft gekregen door zijn aas gebruik in plaats van door zijn trainingskennis

Some people here claim to know it all, when they dont even have a result gallery to show!!11!

• #21.255
Denk dat dit eet- en trainingsschema nog een heel stuk slechter is dan Marvinnen :roflol:
:roflol: Mogelijk wel ja..
dat schema zou niet voorkeur hebben idd.
Goede vraag...

Dat was wel een beetje wat ik ook dacht..mag ook doodleuk letterlijk iedere dag hetzelfde eten..

Of hoewel..eten? Pillen slikken..
Je zou bijna denken dat die kerel dat fysiek heeft gekregen door zijn aas gebruik in plaats van door zijn trainingskennis
Zit een kern van waarheid in..:o

Ik voorspel een mooie toekomst.
:roflol::roflol:
Some people here claim to know it all, when they dont even have a result gallery to show!!11!
:D

Wat een deceptie :o

Dat voedingsskimma :roflol:

' krachttraining moet binnen 50 min'

I don't even...

• #21.258
Helaas!
Dat voedingsskimma :roflol:

' krachttraining moet binnen 50 min'

I don't even...

Heb ook even de voedinswaarde uitgerekend van het schema (daarin BCAA, EAA en glutamine meegeteld als eiwitten met bijbehorende kcals.. = 640kcals!):

~3100kcals: 240g eiwit (31%) / 255g koolhydraat (33%) / 120g vet (36%)

Goede bulk:roflol:

Had onderhoud/cutten doorgegeven en hij zei gister dat ik volvette griekse yoghurt moest nemen..:o

Qua kcal en verhoudingen is het zoals je in je laatste post stelt niet helemaal zo gek opzich.

Qua kcal en verhoudingen is het zoals je in je laatste post stelt niet helemaal zo gek opzich.

Dit inderdaad.

Als je het voedingsschema in eerste instantie ziet dan denk ik "mehh, dat had ik liever anders gezien". Maar als je naar de macro's kijkt is het zo raar allemaal nog niet.

Dan zou ik nog best bereid geweest zijn om het te volgen, al is het alleen maar om te kijken of het iets voor je doet. Maar de weinige afwisseling en vele supps zouden mij ook tegen houden.

@Skatermarvin Kun je niet met Mustafa bespreken wat je doelen zijn, wat jij graag verwerkt ziet in je schema e.d. en of dat tot de mogelijkheden behoort? Je hebt het dan wel gratis en gewonnen. Maar dat zou niet moeten betekenen dat hij je niet echt wil begeleiden en er geen overleg mogelijk is..

Terug
Naar boven