- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt..maar besef wel dat 150g van die eiwitten uit BCAA, EAA en glutamine komt..Qua kcal en verhoudingen is het zoals je in je laatste post stelt niet helemaal zo gek opzich.
Ehm..nee. Hij gaf al aan dat ik zelf maar moest kijken of ik het ging volgen of niet.Dit inderdaad.
Als je het voedingsschema in eerste instantie ziet dan denk ik "mehh, dat had ik liever anders gezien". Maar als je naar de macro's kijkt is het zo raar allemaal nog niet.
Dan zou ik nog best bereid geweest zijn om het te volgen, al is het alleen maar om te kijken of het iets voor je doet. Maar de weinige afwisseling en vele supps zouden mij ook tegen houden.
@Skatermarvin Kun je niet met Mustafa bespreken wat je doelen zijn, wat jij graag verwerkt ziet in je schema e.d. en of dat tot de mogelijkheden behoort? Je hebt het dan wel gratis en gewonnen. Maar dat zou niet moeten betekenen dat hij je niet echt wil begeleiden en er geen overleg mogelijk is..
Haha...ik vroeg om onderhoud/cutten..Goeie macro's idd, valt reuze mee. Ga je wel lekker op gainen denk ik

Dan ga ik wel gainenAls je nou die macro's aanhoudt maar dan met zelf gekozen voedsel?

Klopt..maar besef wel dat 150g van die eiwitten uit BCAA, EAA en glutamine komt..
Dure grap..elke dag 150g van die zooi..
Ehm..nee. Hij gaf al aan dat ik zelf maar moest kijken of ik het ging volgen of niet.
Betalende clienten hadden zich er maar aan te houden zei hij. Tuurlijk valt er wat te bespreken, maar supps skippen zag hij een beetje als maar 70% ervoor gaan..
Mocht eventueel wel de pillenreeks skippen maar amino's (150g/dag) moest ik dan wel nemen..
Haha...ik vroeg om onderhoud/cutten..![]()
Dan ga ik wel gainen
Wat voor gains het zijn kunnen we over discuseren..![]()
vooral en het feit dat er dingen instaan als: 'een beetje verse ananas'...is dat 100g, 200g..een kilo?

Klopt..maar besef wel dat 150g van die eiwitten uit BCAA, EAA en glutamine komt..

Dit ziet er zo op het eerste gezicht trouwens niet uit als 3000+ kcal hoor, ff je berekening posten plz.Ik post straks wat ik vandaag train..
haha..vandaar dat ik zoveel moet eten..
Thanks Rob!
Nee dat niet..hij adviseerde wel een aantal merken, maar was verschillend. Dus leek niet per definitie of hij banden had met een bepaalde supstore..
Het eetschema:
Voeding februari 2016
Bloedgroep A-
(voor het ontbijt)
1 bidon LAUW warme water, 1 hele limoen leegpersen en een vleugje zout erbij (detox)
Ontbijt
Paar stukjes verse ananas + 75gr havermout + 10gr BCAA (mixen in de blender met havermout en 0,7L
water)
1 multivitamine + 5 vitamine C1000 + vitamine D3 5000iu + 1 visolie + 1 selenium + 1 magnesium citraat
+ 2 zinc
Tussendoor
1 wraps + verse ananas + sla + 70gr cottage cheese
Lunch
2 sneedjes gekiemd tarwebrood + dikke plak pindakaas op beide sneedjes
2 omega visolie + 2 vitamine C
Tussendoor
250gr griekse yoghurt + 50gr bosbessen of verse ananas
2x vitamine C
Avondeten
Combi vlees 200gr + combi carbs 150gr gekookt gewogen + groene groenten
Voor het slapen
250gr griekse yoghurt+ 1 gedroogde of verse vijgen
1 magnesium
#Tijdens hext trainen
20 gr BCAA + 20gr aminozuren + 10gr glutamine
#Na het trainen
20 gr BCAA + + 20gr aminozuren + 10 gr glutamine
2 magnesium citraat + 2 vitamine C 1000 + 3 creatine HCL tabs + 2 zinc + vitamine D3 5000iu
1 abrikoos of 1 rode pruim + 3 hele eieren
*drink minstens 3-4liter water per dag
*krachttraining binnen 50min doen
*3 dagen trainen en 1 dag verplicht rust!
*3gram zout per dag. Verdeeld over je eten.
Nope...alle supps waren ergens goed voorJa, heeft hij natuurlijk ook wel een punt, anders kan iedereen wel begeleiding vragen op de manier waarop ze het zelf willen. Ik vraag me af of hij zelf ook zo'n dieet volgt
Die supps mogen niet vervangen worden door voeding? Dat is ook wel weer achterlijk dan. Er van uitgaande dat iedereen maar shitloads aan geld kan/wil uitgeven..
O god.. zeg dat nou niet!!!!!
Ik kan niet maandelijks nog 200euro missen aan BCAA en mineralen etc..Hele goede vraagMaar waarom zet hij je dan op 3100kcal als je wil cutten? Dat slaat toch nergens op.
Bloedgroep dieet:...ik heb A-Wat is de reden dat hij niet meer vlees o.i.d. in je schema stopt ipv zoveel supplementen om aan je eiwitten te komen?
Precies wat ik dacht. En dan ben ik ook nog analist van beroep. Ik kan daar dus werkelijk niks mee.''Doe maar een handje verse ananas bij je maaltijd.''
''WAT?! 100GRAM ANANAS?! 500GRAM ANANAS?! 10KILO ANANAS?!''
''INCLUSIEF SCHIL?! EXCLUSIEF SCHIL?!''

Hoe bedoel je dit? Mag je met bloedgroep A- niet extra kip oid gedurende de dag eten? Wat zit hier achter?
Hierin ben je geen hater hoor...dit = achterlijk..dan word ik maar weer bestempeld als haturrr hoor, maar gvd dit is echt achterlijk![]()
komt eraan..als ik ehm hier kan uploaden..Dit ziet er zo op het eerste gezicht trouwens niet uit als 3000+ kcal hoor, ff je berekening posten plz.
[Link niet meer beschikbaar]Hoe bedoel je dit? Mag je met bloedgroep A- niet extra kip oid gedurende de dag eten? Wat zit hier achter?
Print screen --> paint --> opslaan als jpg --> uploaden?Hierin ben je geen hater hoor...dit = achterlijk..
komt eraan..als ik ehm hier kan uploaden..
Edit: nope! Krijg die .xls er niet op. (kan ehm wel mailen)
Helaas!
Heb ook even de voedinswaarde uitgerekend van het schema (daarin BCAA, EAA en glutamine meegeteld als eiwitten met bijbehorende kcals.. = 640kcals!):
~3100kcals: 240g eiwit (31%) / 255g koolhydraat (33%) / 120g vet (36%)
Goede bulk
Had onderhoud/cutten doorgegeven en hij zei gister dat ik volvette griekse yoghurt moest nemen..![]()

Ga ik proberen..Print screen --> paint --> opslaan als jpg --> uploaden?
Niet..
Lijkt me beter inderdaad..Prima vet / eiwit bron.. maar wtf dat schema
lekker blijven marvinnen.
Het lijkt of mijn free space op DBB vol zit...xlsx kan wel, met andere woorden gewoon een x achter de naam zetten![]()