MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.281
Zo...

Laatst bewerkt:
Helaas!
:roflol:

Heb ook even de voedinswaarde uitgerekend van het schema (daarin BCAA, EAA en glutamine meegeteld als eiwitten met bijbehorende kcals.. = 640kcals!):

~3100kcals: 240g eiwit (31%) / 255g koolhydraat (33%) / 120g vet (36%)

Goede bulk:roflol:

Had onderhoud/cutten doorgegeven en hij zei gister dat ik volvette griekse yoghurt moest nemen..:o

3100 is ook cutten.

Succes Marvin (srs) :o

wel veel fruit ook. Maar ik denk dat jij als zoutekouw dat niet erg vind :o

Leuk dat hij rekening houdt met je wensen :rolleyes:..
Had je hem verteld dat je IF-style eet of wist hij niet wat dat betekende?

Jammer genoeg zijn dit dingen die ik ook hoor door de 'gebruikende' wedstrijdatleten die onder begeleiding staan in mijn gym:
een ton aan eiwitten (3-4gr/kg), superveel supplementen en als ik vraag naar hun trainingsschema is het meestal: ik mag mijn eigen schema verder zetten.
Tja.. Moet er al niet bij vertellen dat ik hen soms de gekste dingen zie doen.

Eigenlijk zou dit toch allemaal veel beter gereguleerd moeten worden. Iedere r*tard met een goed fysiek (al dan niet met aas-gebruik) kan zich tegenwoordig begeleider noemen. We moeten er wel rekening mee houden dat die fantasten uiteindelijk wel verantwoordelijk zijn voor de gezondheid (fysiek, sociaal en emotioneel welzijn) van hun klanten he. Ook Op het vlak van het financiële dragen zij verantwoordelijkheden.

Dergelijke diëten zorgen sowieso bij bepaalde groepen mensen voor tekorten of voor financiële problemen als je dergelijke lading supps moet innemen. Erg ethisch verantwoord is dit toch allemaal niet.

Hé, wacht effe.. Ben er even tussenuit geweest, maar als ik het goed begrijp ga je dus serieus meer eten dan voorheen? CHEERS daarvoor! Doen!
Over de invulling van voeding.. Tsja, daar is inmiddels al veel over gezegd :o. IMO zijn supplementen niet per sé nodig of onnodig. Er zijn zeker supps waarvan ik geloof dat het goed voor je is (bijvoorbeeld glucosamine en visolie), maar er zijn er ook zat die echt niet het verschil gaan maken. Nog altijd het best om zo veel mogelijk gewoon via voeding binnen te krijgen.
Maar hé, je betaalt er niet voor, hebt het gewonnen en kan dan allicht eens het plan uitproberen? :)

zou hij niet beseffen dat die 150 gram aan onzinnige aminozuur supps ook gewoon kcal bevatten en er daarom 600 kcal naastzitten?

dat zou wel echt prachtig zijn namelijk :roflol:

Omdat je iets gewonnen hebt, moet je iets te retarded voor woorden uitproberen?

Precies wat ik dacht. En dan ben ik ook nog analist van beroep. Ik kan daar dus werkelijk niks mee.

Als er staat 1 wrap..dan kies ik uiteraard de grootste...handje ananas dan pak ik gewoon een hele...past makkelijk in mijn hand:roflol:

I like the way you think. Ik haat het ook echt als recepten dingen bevatten als 'een theelepel' of 'een snufje' WTF moet ik met die informatie? :dunno:

Als rasechte TU-autist kan ik daar echt niet mee omgaan :twitch:

I like the way you think. Ik haat het ook echt als recepten dingen bevatten als 'een theelepel' of 'een snufje' WTF moet ik met die informatie? :dunno:

Als rasechte TU-autist kan ik daar echt niet mee omgaan :twitch:

:roflol:

jezus als ik een recept lees en er staat in: a cup of strawberries

motherfucker aardbeiden zijn fucking stukgoederen die meet je toch niet in cups sterf kapot

moet je nagaan dat er gewoon hordes mensen in de zeik genomen worden met zulke schema's en er nog voor betalen ook, kansloos eigenlijk.

ik bedoel wat weet ik er nou van ik ben een ecto als een buffe gast mij zegt dat ik ananas moet inhaleren en 100g glutamine moet opsnuiven doe ik dat gewoon want wie weet werkt het wel.

Deze prijs is wel entertaining stuff voor minstens 20 mensen die hier meelezen. :lol:
En de commentaren daarop ook weer ;)

Ben benieuwd naar je gainz met dit schema Marv ;)
Ga je er ook test bij zetten?

Leuk dat hij rekening houdt met je wensen :rolleyes:..
Had je hem verteld dat je IF-style eet of wist hij niet wat dat betekende?

Jammer genoeg zijn dit dingen die ik ook hoor door de 'gebruikende' wedstrijdatleten die onder begeleiding staan in mijn gym:
een ton aan eiwitten (3-4gr/kg), superveel supplementen en als ik vraag naar hun trainingsschema is het meestal: ik mag mijn eigen schema verder zetten.
Tja.. Moet er al niet bij vertellen dat ik hen soms de gekste dingen zie doen.

De vraag is of het dan toch niet beter is voor hogere eiwit inname?
Waarom doen anders de meeste begeleiders dat want door meer eiwitten te consumeren ipv van carbs of fat hebben ze toch geen profijt?
Bedoel dan wel uit voeding geen supps.
Van die supps weten we wel allemaal dat ze een procent hebben bij die merken![emoji857]

Succes Marv! Wie weet wat het je brengt! proberen kan zeker geen kwaad. een aantal dingen komen me erg bekend voor in dat schema.. en je zal misschien nog wel versteld staan dat sommige dingen ook echt goed voor je zouden kunnen werken.

Succes Marv! Wie weet wat het je brengt! proberen kan zeker geen kwaad. een aantal dingen komen me erg bekend voor in dat schema.. en je zal misschien nog wel versteld staan dat sommige dingen ook echt goed voor je zouden kunnen werken.

Proberen kan wel kwaad. Zeker dit schema dat Marvin gekregen heeft.

Terug
Naar boven