MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Geniale training

Gelukt binnen 50 minuten ook? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.324
Ja pompen is idd lekker.....
Klopt..

I see what you did there!

Stoppen is makkelijk hoor ;-)
True..

+3,5 uur is beter.meer = beter.
:roflol:

8 hour arm workouts!!

3 x 20 wow das dubbel van het gemiddelde op dbb ;-)

Heb jij een fysiek om dit te bewijzen?

Cardi-NO

huh?

Ja toch.. ;)

Gelukt binnen 50 minuten ook? :D
Nope... 5 kwartier en dat was al aardig doorgaan.

50 minuten zal wel lukken als je de hele training probeert de gewichten niet meer los te laten...HIIT to the max...

denken dat gh afgifte door squats significant is voor spiergroei

:(

Beetje hetzelfde als elke zondag naar de kerk gaan terwijl je zeker weet dag god niet bestaat, maar het toch blijft doen "omdat het geen kwaad kan".

• #21.328
Ik moet toch echt even kwijt dat dit gewoon een ontzettend kut dieet is waarvan je weet dat het is samengesteld door iemand met een IQ van drie keer twintig.

Ik vind het een beetje gek dat de aminos worden doorgerekend als eiwitten in het schema van marvin :o

Voor zover ik weet activeren aminos geen eiwitsynthese toch?

Aminozuren zijn de bouwstenen van eiwitten, dat weet je wel toch? :o @Hoody

eiwit is toch een verzamel naam voor amino zuren? Zo heeft iedere eiwit bron een ander aminozuur profiel (B&F whey met amino spiking :o :o). En volgens mij zijn BCAA's dan de belangrijkste amino zuren maar als je gewoon genoeg eiwit eet krijg je die ook wel binnen

• #21.335
Ik vind het een beetje gek dat de aminos worden doorgerekend als eiwitten in het schema van marvin :o

Voor zover ik weet activeren aminos geen eiwitsynthese toch?
Ik heb ze als eiwitten gerekend..niet Mustafa

Aminozuren zijn de bouwstenen van eiwitten, dat weet je wel toch? :o @Hoody
Amino's zijn wel belangrijk, maar ga er niet zoveel nemen..:o

dus daar kan je lichaam dan eiwitten van bouwen en van die eiwitten kan je lichaam dan spieren maken, ah dus je coach wil dat je echt terug gaat naar de basis nu snap ik het
Het verbaast me wel dat jullie alles weten..
Aminos en eiwitten zijn 2 verschillende dingen. Vandaar dat het éne wel eiwitsynthese activeert, en het andere niet.
..

eiwit is toch een verzamel naam voor amino zuren? Zo heeft iedere eiwit bron een ander aminozuur profiel (B&F whey met amino spiking :o :o). En volgens mij zijn BCAA's dan de belangrijkste amino zuren maar als je gewoon genoeg eiwit eet krijg je die ook wel binnen
B&wat?

bruh jij had toch een natuur profiel gedaan :(

eiwitten zijn polymeren van aminozuren
Maar welk zijn belangrijker?

Zucht.. Ik blijf erbij dat eiwitten wat anders zijn dan aminos :(

Misschien verkeerd verwoord van me, maar het lijkt me sterk dat je spiermassa kan opbouwen door bv. je vlees (en al je andere eiwitbronnen) te vervangen met een potje aminos. Maar dat zal ik vast wel weer verkeerd hebben.

Laatst bewerkt:
ok dieet is wel een beetje gek marv. Ik wil je ook wel begeleide hoor geen probleem :D

Lekkere hoeveelheid supps idd... Zou gewoon doorgaan zoals je al bezig was.

Voor het geld wat je kwijt bent aan al die supps wil ik je wel begeleiden.

Terug
Naar boven