Voor mij niet...
...helaas!
Succes Marvin (srs)
Bedankt
wel veel fruit ook. Maar ik denk dat jij als zoutekouw dat niet erg vind
Dat wel...maar het is nu niet zo dat je hier het hele jaar verse en lekkere ananas kan halen..
Lekker veel variatie ook
Leuk dat hij rekening houdt met je wensen

..
Had je hem verteld dat je IF-style eet of wist hij niet wat dat betekende?
Jammer genoeg zijn dit dingen die ik ook hoor door de 'gebruikende' wedstrijdatleten die onder begeleiding staan in mijn gym:
een ton aan eiwitten (3-4gr/kg), superveel supplementen en als ik vraag naar hun trainingsschema is het meestal: ik mag mijn eigen schema verder zetten.
Tja.. Moet er al niet bij vertellen dat ik hen soms de gekste dingen zie doen.
Jup..huidig dieet voorgelegd, verteld dat ik IF doe...niet het Marvinnen (hoewel wel een beetje..).
Ik krijg van die hoeveelheid supps sterk het gevoel dat ze banden hebben met de supplementen industrie..Als je onder begeleiding gaat moet je gewoon een goed kuurschema krijgen..(zou niet weten waarom je anders begeleiding wil..)
Eigenlijk zou dit toch allemaal veel beter gereguleerd moeten worden. Iedere r*tard met een goed fysiek (al dan niet met aas-gebruik) kan zich tegenwoordig begeleider noemen. We moeten er wel rekening mee houden dat die fantasten uiteindelijk wel verantwoordelijk zijn voor de gezondheid (fysiek, sociaal en emotioneel welzijn) van hun klanten he. Ook Op het vlak van het financiële dragen zij verantwoordelijkheden.
Dergelijke diëten zorgen sowieso bij bepaalde groepen mensen voor tekorten of voor financiële problemen als je dergelijke lading supps moet innemen. Erg ethisch verantwoord is dit toch allemaal niet.
Helemaal mee eens hoor. Ik maak ook weleens dieten (free of charge) voor mensen, maar die zijn bij de regel een stuk gezonder
Hé, wacht effe.. Ben er even tussenuit geweest, maar als ik het goed begrijp ga je dus serieus meer eten dan voorheen? CHEERS daarvoor! Doen!
Over de invulling van voeding.. Tsja, daar is inmiddels al veel over gezegd

. IMO zijn supplementen niet per sé nodig of onnodig. Er zijn zeker supps waarvan ik geloof dat het goed voor je is (bijvoorbeeld glucosamine en visolie), maar er zijn er ook zat die echt niet het verschil gaan maken. Nog altijd het best om zo veel mogelijk gewoon via voeding binnen te krijgen.
Maar hé, je betaalt er niet voor, hebt het gewonnen en kan dan allicht eens het plan uitproberen?
Ik ga het eetschema NIET volgen..kost me 200euro supps per maand!
zou hij niet beseffen dat die 150 gram aan onzinnige aminozuur supps ook gewoon kcal bevatten en er daarom 600 kcal naastzitten?
dat zou wel echt prachtig zijn namelijk
Ik heb ze in mijn berkening wel meegenomen (als eiwitten). Ik geloof er namelijk geen kloot van dat het 'niets' doet met je energie balans..
Omdat je iets gewonnen hebt, moet je iets te retarded voor woorden uitproberen?
Ehm..nope..
I like the way you think. Ik haat het ook echt als recepten dingen bevatten als 'een theelepel' of 'een snufje' WTF moet ik met die informatie?
Als rasechte TU-autist kan ik daar echt niet mee omgaan
Nee..

Daarom vind ik recepten ook nog weleens lastigs..snufjes, beetjes, scheutjes... *zucht*
jezus als ik een recept lees en er staat in: a cup of strawberries
motherfucker aardbeiden zijn fucking stukgoederen die meet je toch niet in cups sterf kapot
True..
moet je nagaan dat er gewoon hordes mensen in de zeik genomen worden met zulke schema's en er nog voor betalen ook, kansloos eigenlijk.
ik bedoel wat weet ik er nou van ik ben een ecto als een buffe gast mij zegt dat ik ananas moet inhaleren en 100g glutamine moet opsnuiven doe ik dat gewoon want wie weet werkt het wel.
Dat opsnuiven is misschien nog best een goed idee...
@Hoody een perfecte match
Deze prijs is wel entertaining stuff voor minstens 20 mensen die hier meelezen.

En de commentaren daarop ook weer
Dat dan weer wel!!
Ben toch blijer met mijn 40 smaken Bolero suikervrije oploslimonade die ik bij Muscle meat heb gewonnen!
Inderdaad, marvin mag vaker winnen mij betreft.
Zal ik doen
Volgende keer misschien de genetische loterij.
Had fijn geweest!
"Gefeliciteerd Marvin..je hebt een paar 100% meso genen gewonnen en daarbij ook nog 1000kcals die niet mee tellen.."
Ben benieuwd naar je gainz met dit schema Marv

Ga je er ook test bij zetten?
Nope...all naturel ananas gains..
De vraag is of het dan toch niet beter is voor hogere eiwit inname?
Waarom doen anders de meeste begeleiders dat want door meer eiwitten te consumeren ipv van carbs of fat hebben ze toch geen profijt?
Bedoel dan wel uit voeding geen supps.
Van die supps weten we wel allemaal dat ze een procent hebben bij die merken![emoji857]
Ik denk dat wanneer je kuurt die eiwit inname wel omhoog mag, maar er hoeft niet meer als de helft van je eiwitten uit supps te komen..
Denk niet dat Body Central dergelijke dieten voorschijft!
Succes Marv! Wie weet wat het je brengt! proberen kan zeker geen kwaad. een aantal dingen komen me erg bekend voor in dat schema.. en je zal misschien nog wel versteld staan dat sommige dingen ook echt goed voor je zouden kunnen werken.
Welke dingen zijn dat dan als ik vragen mag?
Want wil best elementen overnemen, maar zeker niet het hele schema..
Proberen kan wel kwaad. Zeker dit schema dat Marvin gekregen heeft.
Dood zal ik er niet aan gaan...failliet misschien
Haha...jij was toch degene die hier kwam voor de smileys?
Ik moet toch echt even kwijt dat dit gewoon een ontzettend kut dieet is waarvan je weet dat het is samengesteld door iemand met een IQ van drie keer twintig.
Haha, bedankt voor je insteek

Hoe ziet jou 'dieet' er ongeveer uit eigenlijk?