- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het wel..
het woordje 'kan' in kan opbouwen zegt genoeg...het kanZucht.. Ik blijf erbij dat eiwitten wat anders zijn dan aminos
Misschien verkeerd verwoord van me, maar het lijkt me sterk dat je spiermassa kan opbouwen door bv. je vlees (en al je andere eiwitbronnen) te vervangen met een potje aminos. Maar dat zal ik vast wel weer verkeerd hebben.

Ben wel benieuwd naar jou insteek Martijnok dieet is wel een beetje gek marv. Ik wil je ook wel begeleide hoor geen probleem![]()

Haha...dat deed ik al. Heb nu de hulp van mijn gf maar ingeschakeld om in ieder geval doordeweeks junkgedrag uit te bannen..Lekkere hoeveelheid supps idd... Zou gewoon doorgaan zoals je al bezig was.
Voor het geld wat je kwijt bent aan al die supps wil ik je wel begeleiden.
Had het er gister ook met een collega over, maar voor 150a200euro per maand kan ik ook een mooi beginners kuurtje bestellen...dan maak ik zowieso gains..
Well...
goeie planning voor vandaag.
vraag me wel af hoe je leven eruit zal zien als je bloedgroep B had![]()
Zie... http://server1.dadamo.com/txt/index.pl?1006goeie planning voor vandaag.
vraag me wel af hoe je leven eruit zal zien als je bloedgroep B had![]()

"Genetics"
Haha..zo ben ik niet! Maar het is wel eens lastig. Mijn gf heeft een verschoven 'weekend' deze week (afgelopen weekend gewerkt) en daar gedraagd ze zich ook naar.haha lekker dan dat je gf zo zit te bunkeren naast je..had ze buiten gezet![]()

Haha..zo ben ik niet! Maar het is wel eens lastig. Mijn gf heeft een verschoven 'weekend' deze week (afgelopen weekend gewerkt) en daar gedraagd ze zich ook naar.
Het is dan weleens lastig niet mee te doen met die food-frenzy, maar ben benieuwd wat het brengt. Waarschijnlijk gooi ik mijn kcals op trainingsdagen volgende week iets omhoog, omdat het cutten anders wel heel hard gaat..![]()

VoorvermoeienIs er een bepaalde rede waarom je eerst de flyes doet en vervolgens pas een press oefening?

Is er een bepaalde rede waarom je eerst de flyes doet en vervolgens pas een press oefening?

Het is niet echt een dieet maar een stapel sups die marvin moet eten samen met ananasjezus geef eens cliffs, ik ben al honderd pagina's terug en nog geen debiel schema tegengekomen
WAAR IS HET BLOEDGROEPDIEET
nice ananas is lekker, welke bloedgroep is dat, dan wil ik een transfusieHet is niet echt een dieet maar een stapel sups die marvin moet eten samen met ananas

Waardeloos inderdaad!Ik ook eigenlijk niet maar ik zou er niet echt blij van worden..gisteravond ook alweer fucking honger na 3 dagen cutten![]()

Tja...moet eerlijk bekennen dat deze training niet echt mijn bekkie aanstaat, maar ik ga het in ieder geval een maand een kans geven. Bevalt het me niet doe ik aanpassingen..geen bench presskijk uit dadelijk haal ik je nog in
![]()
Heb dit schema van een online Coach gehad..denk pre-exhaust..Is er een bepaalde rede waarom je eerst de flyes doet en vervolgens pas een press oefening?
dat..

Heb ehm op verzoek verwijderd..jezus geef eens cliffs, ik ben al honderd pagina's terug en nog geen debiel schema tegengekomen
WAAR IS HET BLOEDGROEPDIEET
Het is niet echt een dieet maar een stapel sups die marvin moet eten samen met ananas

Ananas is goed voor iedere bloedgroep..nice ananas is lekker, welke bloedgroep is dat, dan wil ik een transfusie
Chocomelk...*kots:Ik stel voor dat je al het geld wat je nu voor supps uitgeeft gaat gebruiken om chocomel te kopen.
Bloedgroep Tom echt ram buff te worden moet je bloedgroep T hebben
maar dat is niet genetisch![]()

Weet je dat ik dat serieus overwogen hebMail anders die vent terug en zeg dat je de verkeerde bloedgroep had opgegeven en zeg dat je er een hebt met wel normaal eten![]()
Maar had niet verwacht iedere maand 200euro supps te moeten bestellen met mijn bloedgroep..
), 10 (beste pomp!)
)
)
) ss 15 (vlottere reps)
)