- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hij ananas moet eten zal zn vriendin wel tof vinden ;:-)Het is niet echt een dieet maar een stapel sups die marvin moet eten samen met ananas
Dat hij ananas moet eten zal zn vriendin wel tof vinden ;:-)

Voor en na geproefd dan? lol :-)volgens mij is dat ook de grootste onzin
Anders zou het bij mij wel heel zoet zijn.. eet elke dag ananas / bananen / appels etc.![]()

Ik ook, maar zoals gezegd ga ik het gewoon even proberen..Beetje bizar wel dat je geen overhead extension heb meegekregen. Zou ik daar toch eerder voor opteren dan een kickback
Jup. Ergens ook wel begrijpelijk. Ik heb alles zonder overleg out in the open gegooid..Heb je dat dieet serieus moeten verwijderen?
Goed van je dat je het trainingsschema wel een kans geeft!
Echt wel jammer dat als je een voedingsschema krijgt aangemeten daar zoveel supps in verwerkt zitten en ook nog een verplichting zijn.
Dat zeker! Want elke keer als ik zelf een schema maak blijf ik toch lekker in mijn comfort zone, met mijn favo oefening.Het trainingsschema is wel weer goed om je eigen ingesleten gewoontes weer eens op te schudden.
Dat hij ananas moet eten zal zn vriendin wel tof vinden ;:-)
Misschien slikt je gf wel omdat het zo lekker zoet isvolgens mij is dat ook de grootste onzin
Anders zou het bij mij wel heel zoet zijn.. eet elke dag ananas / bananen / appels etc.![]()

Nomnom..
Welke gf

Mustafa Sadree..maar is al niet meer..

Tja, zeker weten doen we dit natuurlijk niet, maar het is goed mogelijk!Als je een beetje bekend bent in de BB/Fitnesswereld, zijn er best wel leuke deals te maken met supplementenleveranciers. Soms met merken zelf, soms met importeurs. Dat lijkt mij ook hier de enige verklaring waarom er zoveel supps in een schema zitten. Stel je hebt 20/50/100 klanten die allemaal jouw voedingsschema volgen, 95% daarvan weet van kant noch wal qua voeding en training, anders zouden ze niet aankloppen en geld neerleggen bij een PT. Dat is gouden business als die 95% ook allemaal die supps gaan kopen die de PT ze voorschijft.
Tja, zeker weten doen we dit natuurlijk niet, maar het is goed mogelijk!
Zou ik ook doen, aangezien ze er geld mee verdienen.. En niemand is een dief van zijn eigen portemonnee 
Als je een beetje bekend bent in de BB/Fitnesswereld, zijn er best wel leuke deals te maken met supplementenleveranciers. Soms met merken zelf, soms met importeurs. Dat lijkt mij ook hier de enige verklaring waarom er zoveel supps in een schema zitten. Stel je hebt 20/50/100 klanten die allemaal jouw voedingsschema volgen, 95% daarvan weet van kant noch wal qua voeding en training, anders zouden ze niet aankloppen en geld neerleggen bij een PT. Dat is gouden business als die 95% ook allemaal die supps gaan kopen die de PT ze voorschijft.
Begrijpelijk..Ze zullen dit ook allemaal ontkennenZou ik ook doen, aangezien ze er geld mee verdienen.. En niemand is een dief van zijn eigen portemonnee
![]()
Jup...sad but true..Dit is cynisch, maar mogelijk wel de praktijk (in een aantal gevallen).
Cliffs: Ananas, Griekse Yoghurt, geen portie aanduiding, veel BCAA, EAA & Glutamine..waarom is dieet verwijderd gvd?
nu weet ik niet waar al het gelach om gaat![]()
)
Weekenden niet te gortig, maar wel genieten. Ongeveer een maand voor mijn vakantie in april trek ik de touwtjes wel echt even aan
)Moesten die sups allemaal van 1 bepaald merk/shop zijn?Tja, zeker weten doen we dit natuurlijk niet, maar het is goed mogelijk!
Haha...was niet gepland. Maar had gister rustdag, dus gepland voedsel was ~1800kcals...zat met junk hooguit iets boven onderhoudhahahaha.. Marvinnen hoort er gewoon bij. Zie dat als je cheatmeal he!
Neem aan dat die ook in je voedingsschema ingepland is
Cardio zit er alweer op zo te zien.

Tja...links met B&F en powersupps misschienMoesten die sups allemaal van 1 bepaald merk/shop zijn?
Yes!
Wat een bagger website heeft die website, mobiel is dat echt niet te doen.. Menu door tekst heen, newsletter sign up over de tekst die ik niet weg krijg.
Als ie ook zo begeleidt....
Over zijn begeleiding kan ik niks zeggen...dat was snel klaar (wel door eigen toedoen..)
)
)

), 12 (de t*ring!), 9 (kom gewoon niet meer omhoog!)
)
), 15 (damn!)
)
)
)