Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Heb je dat dieet serieus moeten verwijderen?

Goed van je dat je het trainingsschema wel een kans geeft!
Echt wel jammer dat als je een voedingsschema krijgt aangemeten daar zoveel supps in verwerkt zitten en ook nog een verplichting zijn.

Het trainingsschema is wel weer goed om je eigen ingesleten gewoontes weer eens op te schudden.

Wie is je onlinecoach?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.368
Beetje bizar wel dat je geen overhead extension heb meegekregen. Zou ik daar toch eerder voor opteren dan een kickback
Ik ook, maar zoals gezegd ga ik het gewoon even proberen..

hij zal er vast over nagedacht hebben..

...of niet..

Heb je dat dieet serieus moeten verwijderen?

Goed van je dat je het trainingsschema wel een kans geeft!
Echt wel jammer dat als je een voedingsschema krijgt aangemeten daar zoveel supps in verwerkt zitten en ook nog een verplichting zijn.
Jup. Ergens ook wel begrijpelijk. Ik heb alles zonder overleg out in the open gegooid..

Geloof niet dat er begeleiders zijn die dat wel waarderen..voedingsschema was een deceptie. Echter postte hij vandaag wel een interessant stuk over whey eiwitten. Overigens nog steeds geen reden om 150g BCAA/EAA/Glutamine per dag te nuttigen..en hij spreekt zichzelf een beetje tegen omtrent zoveel mogelijk 'normaal' voedsel..

[Link niet meer beschikbaar]

Het trainingsschema is wel weer goed om je eigen ingesleten gewoontes weer eens op te schudden.
Dat zeker! Want elke keer als ik zelf een schema maak blijf ik toch lekker in mijn comfort zone, met mijn favo oefening.

Op die manier probeer ik niet snel wat anders..

Dat hij ananas moet eten zal zn vriendin wel tof vinden ;:-)
:roflol:
volgens mij is dat ook de grootste onzin :roflol:

Anders zou het bij mij wel heel zoet zijn.. eet elke dag ananas / bananen / appels etc.:o
Misschien slikt je gf wel omdat het zo lekker zoet is ;)
Voor en na geproefd dan? lol :-)
Nomnom..
Welke gf ;)
Mustafa Sadree..maar is al niet meer..:o

Als je een beetje bekend bent in de BB/Fitnesswereld, zijn er best wel leuke deals te maken met supplementenleveranciers. Soms met merken zelf, soms met importeurs. Dat lijkt mij ook hier de enige verklaring waarom er zoveel supps in een schema zitten. Stel je hebt 20/50/100 klanten die allemaal jouw voedingsschema volgen, 95% daarvan weet van kant noch wal qua voeding en training, anders zouden ze niet aankloppen en geld neerleggen bij een PT. Dat is gouden business als die 95% ook allemaal die supps gaan kopen die de PT ze voorschijft.

• #21.370
Als je een beetje bekend bent in de BB/Fitnesswereld, zijn er best wel leuke deals te maken met supplementenleveranciers. Soms met merken zelf, soms met importeurs. Dat lijkt mij ook hier de enige verklaring waarom er zoveel supps in een schema zitten. Stel je hebt 20/50/100 klanten die allemaal jouw voedingsschema volgen, 95% daarvan weet van kant noch wal qua voeding en training, anders zouden ze niet aankloppen en geld neerleggen bij een PT. Dat is gouden business als die 95% ook allemaal die supps gaan kopen die de PT ze voorschijft.
Tja, zeker weten doen we dit natuurlijk niet, maar het is goed mogelijk!

Dit is cynisch, maar mogelijk wel de praktijk (in een aantal gevallen).

waarom is dieet verwijderd gvd? :mad:

nu weet ik niet waar al het gelach om gaat :(

• #21.374
Ze zullen dit ook allemaal ontkennen :) Zou ik ook doen, aangezien ze er geld mee verdienen.. En niemand is een dief van zijn eigen portemonnee :D
Begrijpelijk..
Dit is cynisch, maar mogelijk wel de praktijk (in een aantal gevallen).
Jup...sad but true..

..I guess
waarom is dieet verwijderd gvd? :mad:

nu weet ik niet waar al het gelach om gaat :(
Cliffs: Ananas, Griekse Yoghurt, geen portie aanduiding, veel BCAA, EAA & Glutamine..

Enfin de cardio en buik training van gister! Na 32 minuten kreeg ik last van mijn knie.

Verder heb ik gister weer lopen Marvinnen...at bij mijn schoonmams...kreeg eerst macaroni als toetje een plak vianetta, bij de koffie een klein stukje apfelstrudel en als klap op de vuurpijl had mijn gf een zak snoep bij de Jamin gehaald...het was dus eigenlijk preventieve strafcardio...(uiteraard niet in verhouding:roflol:)

Heb ik het toch een volle 5 dagen volgehouden..en die weekdagen wil ik ook zeker zo houden:D Weekenden niet te gortig, maar wel genieten. Ongeveer een maand voor mijn vakantie in april trek ik de touwtjes wel echt even aan:thumb:

Cardio+abs:
Planck:

Bw: 60sec. (warmup), 120sec., 120sec (oef!), 120sec. (de laatste 15sec. trillend als een idioot! Wat duren 2 minuten lang zeg!)

Machine crunch:
43kg: 12 (easy!)
50kg: 10 (pittig zat!), 10, 10

Side machine crunch:
30kg: 15 (sqeeez!:fire:)
36kg: 15
43kg: 15 (lekker!)

Cardio, crosstrainer:
32min / 6.35km / 263kcals / HR~geen idee (hartslagmeter deed het niet! wilde 40-45minuten doen, maar kreeg last van mijn L-knie.

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Op de knie-aids na, gewoon prima!)

hahahaha.. Marvinnen hoort er gewoon bij. Zie dat als je cheatmeal he! ;)
Neem aan dat die ook in je voedingsschema ingepland is :D

Cardio zit er alweer op zo te zien.

weer lekker gemarvinned kerel

Wat een bagger website heeft die website, mobiel is dat echt niet te doen.. Menu door tekst heen, newsletter sign up over de tekst die ik niet weg krijg.

Als ie ook zo begeleidt....

• #21.379
hahahaha.. Marvinnen hoort er gewoon bij. Zie dat als je cheatmeal he! ;)
Neem aan dat die ook in je voedingsschema ingepland is :D

Cardio zit er alweer op zo te zien.
Haha...was niet gepland. Maar had gister rustdag, dus gepland voedsel was ~1800kcals...zat met junk hooguit iets boven onderhoud ;)

Moesten die sups allemaal van 1 bepaald merk/shop zijn?
Tja...links met B&F en powersupps misschien

weer lekker gemarvinned kerel
Yes!
Wat een bagger website heeft die website, mobiel is dat echt niet te doen.. Menu door tekst heen, newsletter sign up over de tekst die ik niet weg krijg.

Als ie ook zo begeleidt....
:roflol: Over zijn begeleiding kan ik niks zeggen...dat was snel klaar (wel door eigen toedoen..)

Enfin, vandaag de leg-day volgens schema! DOOD gaan..

De PL'ers zullen het vast een debiel schema vinden, maar ach...dat boeit me niet!

Baat het niet...

Leg-day!
Standing leg curl:

16kg: 10 (warmup)
30kg: 10 (top MMC!), 10 (fik erin:fire:)
36kg: 10 (niet allemaal mooie reps)

DB SLDL (nooit eerder gedaan):
14kg: 12 (warmup..beetje aanvoelen)
20kg: 12
24kg: 12 (burn!:fire:)
28kg: 12

Hmm, waarom is de DB variant zoveel zwaarder als BB? Echt even wennen dit, maar geef het eens kans!:D

Lying legcurl met DB:
24kg: 12 (oef, bijna kuitkramp/DB geklemd tussen mijn voeten), 12 (prima MMC!)
26kg: 12

Volgende keer gelijk 26kg. Best pittig om de DB tussen je voeten te klemmen. Mijn gym heeft geen lying legcurl...:o

Squat:
60kg: 15 (easy, duh..)
80kg: 15 (gadver..dit volume!)
100kg: 15 (jezus!), 14 (pff:fire:), 12 (de t*ring!), 9 (kom gewoon niet meer omhoog!)

Eerste doel 5x15x100kg

Legpress (voeten smal & laag):
118kg: 10 (veeeeel te licht)
164kg: 10 (easy peasy!)
182kg: 10, 10 (prima!)

Volgende keer starten met 182kg en dan verzwaren..(focus MMC:fire:)

Leg extention:
50kg: 15 (sqeeeeeez!)
57kg: 15 (fik erin:fire::fire:), 15 (damn!)
Dropset: 64kg-->36kg: 11, 12 (fuaaark!)

Standing BB calfraise:
100kg: 20, 20 (super MMC)
120kg: 20 (lekker explosief!)
130kg: 17 (explosief!), 15 (slow controlled reps:fire:)

Seated calfraise:
60kg: 10 (super MMC!)
80kg: 10 (explosief! BURN!), 10 (nice:D)
90kg: 7+15 pompreps (fik erin!!:fire::fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Ook dit was weer even wennen, maar vind het al met al een lekkere training!)

lol die supplijst en sups.

goeie training geen kniegriepjes dit keer?

Terug
Naar boven