MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.381
lol die supplijst en sups.

goeie training geen kniegriepjes dit keer?
Nope..geen knie-aids. Wat dat betreft wel fijn dat ik pas als 4e oefening moet squatten. Hoef ik niet smerig zwaar te gaan..en kan die squat plek (eelt? :roflol:) op mijn rug ook eens wat genezen

Wat een debiel schema (o wacht ik ben geen PL :D ). DB SLDL vind ik ook lekker, ik denk dat je meer 'tussen' het gewicht staat en dat de verdeling daarom anders is dan vaste stang.
Ben een beetje verbaasd dat er bij jou zoveel verschil is of je sq als 1e of latere oefening doet. Zit dat ook niet een beetje tussen de oren?

Gebruik je trouwens knee sleeves ter ondersteuning? Bij mij ging er toen een wereld voor me open..
Zie nu trouwens wat voor heerlijke training je hebt gehad! Vind SLDL met db's zelf niets.. Ben er na twee pogingen gelijk mee genokt :o.
Lying leg curls met db lijkt me echt onhandig, maar hé, als het maar werkt ;).

wajow 5 apenkoppen! Goede legpresses :D

• #21.386
Heb een flink litteken op de plek waar de barbel altijd ligt..

#notraps
Wat een debiel schema (o wacht ik ben geen PL :D ). DB SLDL vind ik ook lekker, ik denk dat je meer 'tussen' het gewicht staat en dat de verdeling daarom anders is dan vaste stang.
Ben een beetje verbaasd dat er bij jou zoveel verschil is of je sq als 1e of latere oefening doet. Zit dat ook niet een beetje tussen de oren?
zit deels tussen mijn oren..maar ik snap dus weer niet dat er mensen zijn die op bijvoorbeeld de squat gewoon hetzelfde presteren ongeacht wanneer ze die doen..

Gebruik je trouwens knee sleeves ter ondersteuning? Bij mij ging er toen een wereld voor me open..
Zie nu trouwens wat voor heerlijke training je hebt gehad! Vind SLDL met db's zelf niets.. Ben er na twee pogingen gelijk mee genokt :o.
Lying leg curls met db lijkt me echt onhandig, maar hé, als het maar werkt ;).
nope. Geen knee sleeves. Die SlDl met db wil ik wel een kans geven, maar chill vind ik ehm niet. De db variant van de leg curl is de enige manier om ehm lIggend te doen, want we hebben niet zo een apparaat

wajow 5 apenkoppen! Goede legpresses :D
Thanks! Die legpresses waren weinig bijzonder. Is een apparaat met stack..helaas niet plate loaded

Heb een flink litteken op de plek waar de barbel altijd ligt..

#notraps
zit deels tussen mijn oren..maar ik snap dus weer niet dat er mensen zijn die op bijvoorbeeld de squat gewoon hetzelfde presteren ongeacht wanneer ze die doen..

ik heb hetzelfde man sinds de zomer last van droge zwarte plek precies op een ruggen wervel.

• #21.389
ik heb hetzelfde man sinds de zomer last van droge zwarte plek precies op een ruggen wervel.
Heb wel een soort ruwe plek (net als ellenboog huid) daar. Gelukkig geen andere kleur.
Tja..ongevraagd schema's hier delen..
Als het goed is, is een schema op maat gemaakt voor doelstellingen, fysiek en ervaring van een klant, dus anderen hebben er niet zoveel aan toch?

Heb wel een soort ruwe plek (net als ellenboog huid) daar. Gelukkig geen andere kleur.

Als het goed is, is een schema op maat gemaakt voor doelstellingen, fysiek en ervaring van een klant, dus anderen hebben er niet zoveel aan toch?

Als het goed is ja:P

Nee, tis gebasseerd op je bloedgroep. En als je de bloedgroep van Marvin hebt dan moet je blijkbaar 12 supplementen toevoegen aan je voedingschema. :eyes:

wat een clown, alsof het iets magisch is wat hij in elkaar propt.. is denk ik alleen omdat de feedback slecht is voor zijn imago.

Was gratis toch? Dus zal wel blij zijn dat hij er vanaf kon komen.

Ik kan mij niet voorstellen dat je met dit schema significante resultaten gaat behalen Marvin :P. Niet geschoten is altijd mis zeggen ze, maar hier zit gewoon geen logica achter.
Aan de andere kant.. Zolang je maar genoeg vienettas en snoepjes blijft eten komen die gains vanzelf. Huehue. ;)

Wie zei er hier ook alweer een paar dagen en ws zo'n twintig pagina's geleden dat je gratis genaaid werd?
Maar nee, ik was maar een hater natuurlijk.

Wat vraagt deze man eigenlijk normaal gesproken voor zo'n begeleidingspakket, of is dat al ergens gezegd?

haha

hahahaha

HAHAHAAHHA

ja als het goed is wel ja

Voordat je zover bent (een op maat gemaakt schema hebt.. ) zal je wel al minimaal één gesprek moeten hebben gehad. Meten en wegen en alles bespreken. Onder andere wat je nu eet, wat je eerder hebt gedaan en wat je ervaringen zijn. Aan de hand hiervan kan je pas een start maken met een schema voor iemand maken. En dan is het proberen en steeds weer finetunen.
Helaas wordt er maar al te vaak gewoon een schema "van de plank" gepakt... net zoals met trainingsschema's...

Terug
Naar boven