Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ook wel weer eens hier!

Training zal ik morgen loggen...dus kom maar weer met hetoeveloze gelulYep kom maar door met die training!
Dat oeverloze gelul allemaal![]()

Hmm...iets nieuws? log-waardig?Er gaat weer getraind worden..
Benieuwd of er inmiddels al iets nieuws is gebeurd wat logwaardig is?![]()

Godver, wou ik juist eens komen kijken hoe het eraan toe ging in het log van de man die bekend staat om zijn strafcardioTraining zal ik morgen loggen...dus kom maar weer met hetoeveloze gelul![]()

Wil wel even een fantasie training posten..? Weet toch ongeveer het verloop alGodver, wou ik juist eens komen kijken hoe het eraan toe ging in het log van de man die bekend staat om zijn strafcardio![]()

Haha nene ik kijk wel uit naar morgenWil wel even een fantasie training posten..? Weet toch ongeveer het verloop al![]()

Train nog steeds 4 a 5 keer per week. Wordt alleen overheen geluld..verder weinig nieuws![]()

Inderdaad, zie https://forum.bodybuilding.nl/topics/marvinnen-met-skatermarvin.215244/page-1073#post-9398891Je kan de proefpersonen toch ook vertellen dat je onderzoek doet naar de invloed van spruitjes op z'n denkvermogen (of een random andere hypothese). De proefpersonen hoeven helemaal niet te weten dat het onderzoek is naar het bloedgroepdieet.
Komtie dan..
Thanks Rambo!
Neet...probeer jij nu stiekem de discussie weer aan te wakkeren?Inderdaad, zie https://forum.bodybuilding.nl/topics/marvinnen-met-skatermarvin.215244/page-1073#post-9398891
Hangt er van af hoe je het eea opzet.
Maar aan de hand van de vragen lijst die proefpersonen moeten invullen zullen ze mogelijk zien dat je geen denkvermogen aan het testen bent.

)
)
)
)
)
)
)
Verder gewoon normaal gedaanThanks!

Die piramide is verrot zwaar!Die dumbbell curl piramide wajo! Die pannenkoek zag er verdomd nice uit trouwens!
Heb de pannenkoek uiteindelijk nog afgemaakt met extra poedersuiker en kaneel...
Hmm..ik hou mijn elleboog stil..maar misschien dat ik de gehele beweging mijn elleboog al heb op een plek waar die niet hoort ofzo..geen idee.Marv doet weer half ass reps... rear delt activatie bij curls? Oftewel, hou je elleboog volgende keer stil naast je lichaam bij het curlen
Ziet er wel eens leuk uit ter afwisseling
Lekker volume man!
Die lat pulldowns kunnen toch wel zwaarder?

Hmm..ik hou mijn elleboog stil..maar misschien dat ik de gehele beweging mijn elleboog al heb op een plek waar die niet hoort ofzo..geen idee.
Ach..de pomp in zowel bicep als rear delt zijn meer dan prima...win-win
Dan zit je goed 
No problem hoor(Ik kreeg eerst nog 3 blz discussie voor de training kwam, vandaar de late reactie).
Lekker hoor die curls tot de dood![]()

Als ik ga raggen aan het apparaat zoals ik velen zie doen kunnen ze vast ook wel met 80kg. Echter wil ik gewoon goed mijn rug trainen en doe ik ze dus lichter..overigens is het volume vreselijk.. (5x12-15)Lekker volume man!
Die lat pulldowns kunnen toch wel zwaarder?
True, trueDe ene latpulldown is de andere niet he.. Zo kon ik in de FoxGym Cable Pushdown triceps oefeningen doen op 111KG ofzo..
Zo geldt dat eigenlijk voor alles wat met cables werkt, de geleiding, met of zonder katrollen etc.
Goede suggestie, dan moet ik alleen zo heen en weer zeulen met de db's. Nu ga ik gewoon naast het rek staan met de kinder dumbels en werk ik die een voor 1 af..Volgende keer, rug tegen de muur, elleboog tegen de muur en daar houden, en dan eens curlenDan zit je goed
![]()