SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je 1rm sprinten 500m in 1 minuut is dan is HIIT 400m sprints in een minuut 80%
Mag je een sprint van 500m een maximale herhaling noemen?
Hoe verklaren jullie de eerste I in HIIT dan? Ook als x % van je 1RM?
Hele serie aan bijzondere isolatieoefeningen helpen ook wel aan het beeld van intensief pompen.Cardio is heel wat anders dan krachtraining. We gaan het hier toch ook niet over licht intensiteit hebben? Waarom veel bodybuilders denk ik de definitie van intensiteit verdraaien is omdat ze denken als je niet met 100% intensiteit traint je niet hard traint en dat is niet hardkoor!! Intensiteit is slechts een arbitraire term voor op hoeveel % van je 1rm je traint en heeft niks te maken met hoe "hard" je traint.
In bodybuilding is intensiteit hetzelfde als moe worden. Vraag maar aan noppert.
Pannenkoek... daar blijf ik ook even hangen. Wel een ideetje om zaterdag te makenWederom is hier volgens mij weer een discussie op gang aan het komen, ik blijf maar hangen bij het woord 'pannenkoek', dat geeft mij in ieder geval positieve vibes in plaats van het gerag in dit logje.
nee lekker rel topic grWat doen al die pl'ers hier toch? Dit is een bb log....en marvin doet gewoon z'n eigen ding...hij wil het zo doen, prima toch!?
Nee, die rare bodybuilders hebben er wel meer een handje van.
Helaas.

Zo kun je het ook bekijken..Als je 1rm sprinten 500m in 1 minuut is dan is HIIT 400m sprints in een minuut 80%
Haha...pannenkoeken...daar zou ik er nu wel 15 van op kunnen..Wederom is hier volgens mij weer een discussie op gang aan het komen, ik blijf maar hangen bij het woord 'pannenkoek', dat geeft mij in ieder geval positieve vibes in plaats van het gerag in dit logje.

Geen idee..Mag je een sprint van 500m een maximale herhaling noemen?
De definitie van hard trainen is ook redelijk vaag als je het mij vraagt..Cardio is heel wat anders dan krachtraining. We gaan het hier toch ook niet over licht intensiteit hebben? Waarom veel bodybuilders denk ik de definitie van intensiteit verdraaien is omdat ze denken als je niet met 100% intensiteit traint je niet hard traint en dat is niet hardkoor!! Intensiteit is slechts een arbitraire term voor op hoeveel % van je 1rm je traint en heeft niks te maken met hoe "hard" je traint.
Zo is hetHele serie aan bijzondere isolatieoefeningen helpen ook wel aan het beeld van intensief pompen.
Kappa

Haha..rustig maarin resistance training is intensiteit gewoon gedefinieerd als %1rm verdomme
kies gewoon een ander woord dan intensiteit als je wilt aangeven hoe hard je traint om verwarring te voorkomen

In bodybuilding is intensiteit hetzelfde als moe worden. Vraag maar aan noppert.

Haha..een beetje hoe ik denk dusje moet echt amper rusten en daardoor geen ruk aan volume of gewicht liften
maar je krijgt wel een zieke pomp en je gaat helemaal stuk, dus de intensiteit ligt hoog en dat is goed

Haha, thanks Marina!Tussen alles door lees ik in ieder geval wel lekkere trainingen!![]()

Haha...ik lok het zelf ook wel uit natuurlijkWat doen al die pl'ers hier toch? Dit is een bb log....en marvin doet gewoon z'n eigen ding...hij wil het zo doen, prima toch!?
Dat zijn de betere ideeen Neet!Pannenkoek... daar blijf ik ook even hangen. Wel een ideetje om zaterdag te maken![]()

Kan het wel vermakelijk vinden. Soms ook niet, maar kan er weinig sturing aan geven..
Wat voor soort connectie is dat dan? Mind Marvin Connectie?Ik moest vandaag echt heel mijn training aan Marvin denken![]()
De definitie van intensiteit..

)
)
)