AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Wederom is hier volgens mij weer een discussie op gang aan het komen, ik blijf maar hangen bij het woord 'pannenkoek', dat geeft mij in ieder geval positieve vibes in plaats van het gerag in dit logje :o.

Hoe verklaren jullie de eerste I in HIIT dan? Ook als x % van je 1RM?

Cardio is heel wat anders dan krachtraining. We gaan het hier toch ook niet over licht intensiteit hebben? Waarom veel bodybuilders denk ik de definitie van intensiteit verdraaien is omdat ze denken als je niet met 100% intensiteit traint je niet hard traint en dat is niet hardkoor!! Intensiteit is slechts een arbitraire term voor op hoeveel % van je 1rm je traint en heeft niks te maken met hoe "hard" je traint.

Cardio is heel wat anders dan krachtraining. We gaan het hier toch ook niet over licht intensiteit hebben? Waarom veel bodybuilders denk ik de definitie van intensiteit verdraaien is omdat ze denken als je niet met 100% intensiteit traint je niet hard traint en dat is niet hardkoor!! Intensiteit is slechts een arbitraire term voor op hoeveel % van je 1rm je traint en heeft niks te maken met hoe "hard" je traint.
Hele serie aan bijzondere isolatieoefeningen helpen ook wel aan het beeld van intensief pompen.

Kappa

in resistance training is intensiteit gewoon gedefinieerd als %1rm verdomme :roflol:

kies gewoon een ander woord dan intensiteit als je wilt aangeven hoe hard je traint om verwarring te voorkomen

In bodybuilding is intensiteit hetzelfde als moe worden. Vraag maar aan noppert.

Tussen alles door lees ik in ieder geval wel lekkere trainingen! :D

Wat doen al die pl'ers hier toch? Dit is een bb log....en marvin doet gewoon z'n eigen ding...hij wil het zo doen, prima toch!?

Wederom is hier volgens mij weer een discussie op gang aan het komen, ik blijf maar hangen bij het woord 'pannenkoek', dat geeft mij in ieder geval positieve vibes in plaats van het gerag in dit logje :o.
Pannenkoek... daar blijf ik ook even hangen. Wel een ideetje om zaterdag te maken :thumbs:

Ik moest vandaag echt heel mijn training aan Marvin denken :heart:

Welke discussie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.517
Nee, die rare bodybuilders hebben er wel meer een handje van.

Helaas.
:roflol:

Als je 1rm sprinten 500m in 1 minuut is dan is HIIT 400m sprints in een minuut 80%
Zo kun je het ook bekijken..
Haha...pannenkoeken...daar zou ik er nu wel 15 van op kunnen..:eating:

Mag je een sprint van 500m een maximale herhaling noemen?
Geen idee..

:thumb:

De definitie van hard trainen is ook redelijk vaag als je het mij vraagt..

Hele serie aan bijzondere isolatieoefeningen helpen ook wel aan het beeld van intensief pompen.

Kappa
Zo is het:roflol:

in resistance training is intensiteit gewoon gedefinieerd als %1rm verdomme :roflol:

kies gewoon een ander woord dan intensiteit als je wilt aangeven hoe hard je traint om verwarring te voorkomen
Haha..rustig maar ;)

In bodybuilding is intensiteit hetzelfde als moe worden. Vraag maar aan noppert.
:D
je moet echt amper rusten en daardoor geen ruk aan volume of gewicht liften

maar je krijgt wel een zieke pomp en je gaat helemaal stuk, dus de intensiteit ligt hoog en dat is goed
Haha..een beetje hoe ik denk dus:o

Tussen alles door lees ik in ieder geval wel lekkere trainingen! :D
Haha, thanks Marina!:D
Wat doen al die pl'ers hier toch? Dit is een bb log....en marvin doet gewoon z'n eigen ding...hij wil het zo doen, prima toch!?
Haha...ik lok het zelf ook wel uit natuurlijk

Pannenkoek... daar blijf ik ook even hangen. Wel een ideetje om zaterdag te maken :thumbs:
Dat zijn de betere ideeen Neet!:meal:
:roflol:
:heart:
volgens mij vind Marvin het best leuk gr Jan
Kan het wel vermakelijk vinden. Soms ook niet, maar kan er weinig sturing aan geven..

Ik moest vandaag echt heel mijn training aan Marvin denken :heart:
Wat voor soort connectie is dat dan? Mind Marvin Connectie?
De definitie van intensiteit..

Enfin, de training van gister! Ik hou vol, maar het heeft alles behalve mijn voorkeur deze training. Had fly's met dumbels eigenlijk al tijden verbannen uit mijn schema, maar zoals aan het begin gezegd probeer ik het zeker een maand voordat ik aanpassingen ga doen!:D

Chest+triceps:
Dumbell Fly:

12kg: 12
18kg: 12 (warmup)
24kg: 10, 10, 10 (prima!)

Zwaarder gaat wel, maar dan gaat MMC/uitvoering naar de klote..

Incline dumbell fly:
18kg: 10, 10 (lekker stretchen), 10 (top!), 10

Chest press machine:
64kg: 12 (hoppa!), 12 (best easy)
68.5kg: 12
Dropset: 71kg-->50kg: 8, 10 (pff!)

Push ups (schuin omhoog op bankje leunen):
Bw: 10, 10, 10 (slow controlled:fire:)

Giant set: Rope pushdown + CG cable Pushdown + bench dips:
32kg: 15 ss 36kg: 15 ss Bw: 15 (f**k)
32kg: 15 ss 36kg: 15 ss Bw: 15 (pomp!:fire:)
32kg: 14 (2f.) ss 46kg: 15 (nipt!) ss Bw: 15 (nice:D)
32kg: 14 (2f. niet verzwaren!) ss 46kg: 15 (eerste set naar 41kg) ss Bw: 13 (in deze tri-set is bw nog wel even best!)

Tricep kickbacks:

6kg: 12, 12, 12 (prima MMC!)

Verzwaren naar 7kg

Machine crunch:
36kg: 12
50kg: 12 (sqeez + hold), 12, 12

Side machine crunch:
30kg: 10, 10, 10 (best zo!)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(Mwoah, mwoah..)

En de planning voor vandaag! Rustdagje!

Voeding, donderdag 11-02-2016:
7:30 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 40g whey iso + 40g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 1 scoop Amino-1
18;00 30g nightprotein + 1 scoop Amino-1
19:15 Avondeten (~850kcals)

~1805kcals, E/K/V = 190g (41%) / 115g (25%) / 70g (34%)

Weer lekker aan het pompen geweest :thumb:

Gewenning :roflol:

Terug
Naar boven